Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 77

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

PePe

Citaat van: scclwd op april 05, 2014, 22:55:23
Volgende week meteen maar in de basis starten!

Dat zei ik gisteren ook al, in de basis met die jongen. (blijft ie misschien ook?)

wiekie1969

Jezus man, wat een topper is dit. Nog een jaar vastleggen, voor het geld doet ie het niet Gas geven vd Belt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op april 06, 2014, 02:50:03
Jezus man, wat een topper is dit. Nog een jaar vastleggen, voor het geld doet ie het niet Gas geven vd Belt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo'n ongelofelijk verschil met Barto (waar ik grote fan van ben). Een paar bewegingen van B waren beter dan wat Barto het hele jaar laat zien!
Henk, held, bedankt

Treb

Als ik heel eerlijk ben, ben ik nog niet echt overtuigd van B. Het gaat allemaal nog wat te traag.. maar dat zal met ritme te maken hebben.

De Gast

Hij zal hier niet verlengen. Door dat hele gedoe met die relschoppers, het opstappen van DL en dat de trainer liever een hard werkende, overal op het veld behalve in de spits aanwezige Barto in de punt ziet. Die is hier snel weg.

Harry L.

Citaat van: Treb op april 06, 2014, 09:02:50
Als ik heel eerlijk ben, ben ik nog niet echt overtuigd van B. Het gaat allemaal nog wat te traag.. maar dat zal met ritme te maken hebben.

Komt wel goed met Ogbeche. Gewoon er neerzetten tegen Vitesse en dan laten staan.

Treb

Citaat van: De Gast op april 06, 2014, 09:14:03
Hij zal hier niet verlengen. Door dat hele gedoe met die relschoppers, het opstappen van DL en dat de trainer liever een hard werkende, overal op het veld behalve in de spits aanwezige Barto in de punt ziet. Die is hier snel weg.

Nieuws gemist gister? B. wil in Leeuwarden blijven.

Treb

Citaat van: Harry L. op april 06, 2014, 09:15:30
Komt wel goed met Ogbeche. Gewoon er neerzetten tegen Vitesse en dan laten staan.

In potentie heeft hij veel meer dan Barto natuurlijk. We zullen het zien.

Harry L.

Citaat van: Treb op april 06, 2014, 09:16:20
In potentie heeft hij veel meer dan Barto natuurlijk. We zullen het zien.

Dat heeft hij zeker. Gewoon in de punt zetten nu. Dat wordt hij de nieuwe held hier en speelt hij de pannen van het dak.

AL

Fenomeen!
Als deze jongen fit is en gewoon een aantal wedstrijden achterelkaar speelt, kan hij de beste spits worden die we hier misschien wel ooit hebben gehad.

Deze jongen heeft eigenlijk alles: sterk, slim, technisch, tactisch, vrij snel. Of hij ook scorend vermogen heeft moet blijken, maar voor ons een topper en zeker 10 klassen beter dan Barto en Hemmen.

carlo de leeuw

gelijk vastleggen. dit soort spelers zijn buiten categorie voor Cambuur!

mario

Citaat van: carlo de leeuw op april 06, 2014, 10:49:50
gelijk vastleggen. dit soort spelers zijn buiten categorie voor Cambuur!

Direct vastleggen en heel snel...

speculeter

Wat heeft hij gisteren laten zien?

drg

Ik heb gisteren zeer weinig van hem gezien, op basis daarvan vind ik niet dat je hem kunt vastleggen, maar ook niet kunt beoordelen... Laat eerst maar eens een stuk of 3 wedstrijden in de basis beginnen.

Holwerd voor Cambuur

Balvast; redelijk snel en wint heel veel kopduels.
Als je ook Henk hoort over zn professionaliteit; het met allerlei kleine dingetjes bezig zijn om maar zo goed mogelijk voorbereidt te zijn. Dat heeft ook positieve invloed op zn medespelers.

Ik zeg ook absoluut vastleggen!!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021