Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 77

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Eewal

Wel het laatste waar ik me druk om zou kunnen maken of deze beste vent weer weg gaat.....

De Gast

Zou ik me maar wel druk om maken. Een van de beste spelers in onze selectie.

Sakas

Vind hem op de 10 niet goed. Zowel tegen AZ als Utrecht was het na de dubbele wissel een stuk minder.
Heeft uiteraard ook met Hemmen te maken die wedstrijd ritme mist, maar op de 10 heeft B. het niet laten zien tot nu toe.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Dokkumer

Citaat van: Sakas op april 03, 2014, 14:45:12
Vind hem op de 10 niet goed. Zowel tegen AZ als Utrecht was het na de dubbele wissel een stuk minder.
Heeft uiteraard ook met Hemmen te maken die wedstrijd ritme mist, maar op de 10 heeft B. het niet laten zien tot nu toe.
Dan Hemmen maar de rust gunnen en B. als spits inzetten.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: De Gast op april 03, 2014, 14:18:25
Zou ik me maar wel druk om maken. Een van de beste spelers in onze selectie.

Wanneer krijgt hij 90 minuten de kans in de SPITS?

piene hassus

brambo3004

Ik ben nooit een Barto-fan geweest.
In de weken dat iedere bal die tegen hem aan werd geschoten in de kruising belande, en met zijn werklust, kon ik moeilijk roepen dat hij ernaast moest. Maar zonder goals groeit mijn ergernis over Barto weer met de seconde. Want er zijn wedstrijden dat hij werkelijk niet 1 duel wint. Bij de conditie en vorm van Ogbeche en Hemmen kunnen ook genoeg vraagtekens worden gezet, maar deze jongens hebben wel 100x het potentieel van Barto.

AL

Citaat van: brambo3004 op april 03, 2014, 17:42:04
Ik ben nooit een Barto-fan geweest.
In de weken dat iedere bal die tegen hem aan werd geschoten in de kruising belande, en met zijn werklust, kon ik moeilijk roepen dat hij ernaast moest. Maar zonder goals groeit mijn ergernis over Barto weer met de seconde. Want er zijn wedstrijden dat hij werkelijk niet 1 duel wint. Bij de conditie en vorm van Ogbeche en Hemmen kunnen ook genoeg vraagtekens worden gezet, maar deze jongens hebben wel 100x het potentieel van Barto.

ogbeche wel, hemmen niet.
met hemmen speel je (momenteel)met een man minder en ben je volledig afhankelijk van de vleugels.

speculeter

Maar weer eens met onze donkere aanval beginnen!
manu.obeche.lukoki.

piene hassus

losang09

Met Ogbeche in de punt beginnen a.u.b. Man dit is een wereldvoetballer , letterlijk en figuurlijk.  Basis !
Zoals M. barto die kans miste woensdag. Met alle respect voor hem en zijn kwalitieten maar  ;(

speculeter

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Whoestemen

Gewoon in de basis. Je beste spelers opstellen. Simpel.

Dokkumer

Citaat van: Whoestemen op april 03, 2014, 22:02:24
Gewoon in de basis. Je beste spelers opstellen. Simpel.
Niet mee eens, je beste TEAM opstellen. Dus welke elf spelers vormen het beste totaalplaatje. Of het met Barto of met B. is, is dan weer een andere discussie, waarbij een 100% fitte B. wel mijn voorkeur geniet ondanks het krediet die Barto weer bij me opgebouwd heeft.