Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 77

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Whoestemen

Citaat van: Dokkumer op april 03, 2014, 22:48:34
Niet mee eens, je beste TEAM opstellen. Dus welke elf spelers vormen het beste totaalplaatje. Of het met Barto of met B. is, is dan weer een andere discussie, waarbij een 100% fitte B. wel mijn voorkeur geniet ondanks het krediet die Barto weer bij me opgebouwd heeft.

Akkoord, beste speler voor t team opstellen. Ik geloof dat dat Ogbeche is. Barto heb ik respect voor op veel vlakken, maar ben bang dat we stootkracht gaan missen. Hierbij ga ik er trouwens van ui dat Hemmen nog niet 100% is.

roepieh

YellowBlue

Doen ze toch niet, heeeeeel misschien komt die ene beslissende voorzet er toch nog in de komende 5 wedstrijden.....
Daarbij heb je een mooi wapen als je Lukoki in de 70e inbrengt tegen een redelijk vermoeide back.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: YellowBlue op april 04, 2014, 15:40:59
Doen ze toch niet, heeeeeel misschien komt die ene beslissende voorzet er toch nog in de komende 5 wedstrijden.....
Daarbij heb je een mooi wapen als je Lukoki in de 70e inbrengt tegen een redelijk vermoeide back.

Hopelijk ziet onze nieuwe hoofdtrainer het anders dan de vorige en begint Henkie wél met Lukoki op de bank.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

legeips

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2014, 23:33:04
Manu - Barto - Schepers/Ogbeche

Manu verspeelt op dit moment vrij veel ballen, maar er komt wel veel meer gevaar van hem

Ben wel een beetje klaar met het krediet van een nog steeds matige Barto.. We zetten onze betere aanvallers op de  flank of middenveld omdat Martijn een paar doelpunten heeft gemaakt en de betere jongens geblesseerd waren.

Kappen met die sympathie opstelling.. Martijn lekker weer 3e spits maken, want de laatste wedstrijden lijken weer verdomd veel op de laatste wedstrijden voor de winterstop.

Lore

In een tweet van Cambuurwatcher geeft hij aan dat hij blij is als Cambuur met hem door wil!

speculeter

Ik lees het net in de lc...
hij is tevreden in leeuwarden...
ik vind het geen probleem om hier te blijven zegt hij.
Wanneer cambuur wil dat ik blijf, dan ben ik blij.
Ik wil nu wedstrijden spelen en belangrijk zijn voor het team.
Door de blessure heb ik de mensen nog niet laten zien
wat ik kan.

de Schoot

Citaat van: peter op april 05, 2014, 09:59:09
Ik lees het net in de lc...
hij is tevreden in leeuwarden...
ik vind het geen probleem om hier te blijven zegt hij.
Wanneer cambuur wil dat ik blijf, dan ben ik blij.
Ik wil nu wedstrijden spelen en belangrijk zijn voor het team.
Door de blessure heb ik de mensen nog niet laten zien
wat ik kan.

Door het gebeuren van afgelopen week durft niemand meer te zeggen dat ie weg wil. Dat is vrij logisch en ik zou maar niet teveel hoop halen uit zulke teksten.
Het zijn allemaal passanten.  :y

Marc S

Hoop het, hij is een stuk voetbal intelligentie dat vaak wordt gemist op de Nederlandse velden.

Collingwood

Kan volgend seizoen, als hij er vanaf het begin bij is, een sensatie worden!
Kalmte alleen kan u redden.

carlo de leeuw

Heb hem nog maar weinig gezien maar bewegingkjes zeggen mij genoeg.....gelijk vastleggen!

PePe

In de basis met Bartholomew, en Martijn maar weer eens op de bank!!

Scc01

De kans dat je iemand kan vastleggen met deze kwaliteiten is voor cambuur erg klein. Ik zeg gewoon vastlegen en een keer vanaf het begin laten spelen. In plaats van een paar minuuten in een opstelling met 4 aanvallers. We gaan zien wat er gebeurd.

Collingwood

Citaat van: Scc01 op april 05, 2014, 16:50:41
De kans dat je iemand kan vastleggen met deze kwaliteiten is voor cambuur erg klein. Ik zeg gewoon vastlegen en een keer vanaf het begin laten spelen. In plaats van een paar minuuten in een opstelling met 4 aanvallers. We gaan zien wat er gebeurd.

Ik denk dat men ook wacht tot we daadwerkelijk zeker van lijfsbehoud zijn. Ten eerste lijkt het me sterk dat Ogbeche in de Jupiler League wil spelen. En ten tweede, hij is dan wel geen non-EU speler dankzij zijn Franse paspoort, maar ik neem aan dat hij nog steeds behoorlijk wat verdient (voor Cambuur-begrippen).
Kalmte alleen kan u redden.

scclwd

Volgende week meteen maar in de basis starten!