Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 6
  • Total: 6
6 gasten, 0 leden

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Len Cantello op december 12, 2014, 22:22:59
Henkie gaat naar Harkema. Bij Oepie achter op de fiets.
En neemt Barto mee

Marc S

Ze roepen ook al jaren dat De boer weg gaat bij ajax, als je het lang genoeg roept krijg je vanzelf eens gelijk.

el haj

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 12, 2014, 18:56:29

Maar dan vangen we iig centjes, want hij heeft een doorlopend contract.

Alleen bij handhaving!

Ruppppert

http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-12-desimber-2014-1720
over Cambuur et henk de Jong en Henk Alberts en Jaap stalenburg

Laatste seizoen Henkie bij Cambuur ?

poelie-lwd

Die Stalenburg is over het algemeen wel goed geinformeerd. Ik geloof dan ook echt wel dat die gladde Nijland Henk al heeft 'bewerkt'. Feit is ook dat Henk niet kan liegen, vandaar ook dat hij in het interview niet 1 x keer het gerucht FCG tegensprak. Wat mij betreft is het 100 % zeker, Henk gaat komende zomer naar FCG.

En dan? Dijkie heeft net verlengt bij Excelsior. Het zou goed kunnen dat hij SCC clausules heeft opgenomen in het contract maar toch. Daarnaast, is Fred Grim een optie? Heeft goede contacten in Lwd en was teamgenoot van Keizer. Doet het fantastisch met Almere.

Wat mij betreft is een 'oud' Cambuurman een pre.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Grim zou wat mij betreft een uitstekende optie zijn, mocht Henk weggaan (God verhoede het).
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op december 13, 2014, 11:31:06
Die Stalenburg is over het algemeen wel goed geinformeerd. Ik geloof dan ook echt wel dat die gladde Nijland Henk al heeft 'bewerkt'. Feit is ook dat Henk niet kan liegen, vandaar ook dat hij in het interview niet 1 x keer het gerucht FCG tegensprak. Wat mij betreft is het 100 % zeker, Henk gaat komende zomer naar FCG.

En dan? Dijkie heeft net verlengt bij Excelsior. Het zou goed kunnen dat hij SCC clausules heeft opgenomen in het contract maar toch. Daarnaast, is Fred Grim een optie? Heeft goede contacten in Lwd en was teamgenoot van Keizer. Doet het fantastisch met Almere.

Wat mij betreft is een 'oud' Cambuurman een pre.
mooi verwoord poelie.
Zal wel Groningen worden id.
En het moet id een oud cambuur man worden.
Dijkhuizen. ..Grim...of is Vd heide al zover?

Harry L.

Citaat van: Ruppppert op december 13, 2014, 10:30:28
http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-12-desimber-2014-1720
over Cambuur et henk de Jong en Henk Alberts en Jaap stalenburg

Laatste seizoen Henkie bij Cambuur ?

Gisteren ook even gekeken. Die Jaap kon zijn zaakwaarnemer wel zijn. Leek wel een open sollicitatie naar Groningen toe :R. Hoogmoed komt voor de val Henk. Je bent een geweldige people manager maar zeker geen tactisch wonder. Ik zou mijn hand niet overspelen en nog maar een paar jaar bij Cambuur blijven.

Tanjajeah

Na nog maar 1 volledig seizoen hoofdtrainer in de eredivisie vertrekken bij de club die hem de kans gaf en waar hij volgens eigen zeggen zoveel om geeft? Dat zou mij ontzettend van m tegenvallen.

Dokkumer

En Keizer als opvolger? Die hebben we immers al in huis ;)

speculeter

En mark de vries of koentje brack als td?

denistel

koen zit prima in italie.

henk is idd nog maar een half jaar hoofdtrainer in de ere div maar ja hij maakt indruk dus logisch dat er
belangstelling is.maar je moet je afvragen of hij dit bij een andere club ook kan??

als ie al weg gaat zou ik zeker fred grim halen heeft wel wat neer gezet in almere.

carlo de leeuw

Citaat van: Tanjajeah op december 13, 2014, 11:53:07
Na nog maar 1 volledig seizoen hoofdtrainer in de eredivisie vertrekken bij de club die hem de kans gaf en waar hij volgens eigen zeggen zoveel om geeft? Dat zou mij ontzettend van m tegenvallen.
Henk word nu al door sommigen als een soort tactisch onbenul beschouwd, terwijl hij notabene 8e staat met zeer bescheiden middelen!
Hij kan wel eens helemaal afgebrand worden als ze verder zakken, terwijl het heel normaal zou zijn Qua begroting als ze uiteindelijk net boven de goeie streep eindigen.
hij is voetbal trainer van beroep en je krijgt maar zelden een goeie kans dus lijkt het mij normaal dat hij die dan grijpt.
Leuk en aardig dat sentiment hier, maar bij slechte resultaten is de trainer ook de eerste die het veld mag ruimen!!!

Daddy T.

Citaat van: carlo de leeuw op december 13, 2014, 13:12:24
Henk word nu al door sommigen als een soort tactisch onbenul beschouwd, terwijl hij notabene 8e staat met zeer bescheiden middelen!
Hij kan wel eens helemaal afgebrand worden als ze verder zakken, terwijl het heel normaal zou zijn Qua begroting als ze uiteindelijk net boven de goeie streep eindigen.
hij is voetbal trainer van beroep en je krijgt maar zelden een goeie kans dus lijkt het mij normaal dat hij die dan grijpt.
Leuk en aardig dat sentiment hier, maar bij slechte resultaten is de trainer ook de eerste die het veld mag ruimen!!!
Eens
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

AL

Vertrekt zeker na dit seizoen.
Zal naar Groningen gaan denk ik.
Je kunt dat Henk niet kwalijk nemen. Meer geld, betere spelers, goede faciliteiten en een prachtig stadion(vind ik dan).

Zolang wij in het huidige stadion zitten, mogen we blij zijn met elke wedstrijd die we in de eredivisie spelen.