Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

van den belt zei dat schepers zou tekenen wanneer we definitief gehandhaafd zijn, waarom heeft hij nog niet getekend?

poelie-lwd

Dat geld hebben ze nodig om Lukoki te kopen  ;)

Komt goed jonguh, Bobje gaat nergens heen  :camigo
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: marrumer op april 17, 2014, 23:36:53
van den belt zei dat schepers zou tekenen wanneer we definitief gehandhaafd zijn, waarom heeft hij nog niet getekend?

:_schater :_schater Omdat wij nog maar 6 dagen veilig zijn of had hij in de kleedkamer direct moeten tekenen!

Timmie

Citaat van: marrumer op april 17, 2014, 23:36:53

Volgens mij al rond..

Lore

Citaat van: Timmie op april 18, 2014, 09:39:06
Volgens mij al rond..

Zal het niet gewoon als optie in zijn contract hebben gestaan?

Dokkumer

Citaat van: Lore op april 18, 2014, 07:29:37
:_schater :_schater Omdat wij nog maar 6 dagen veilig zijn of had hij in de kleedkamer direct moeten tekenen!
Dat was al te laat. Had direct na de 4-3 al gemoeten. Even naar de zijlijn en tekenen :devil

Dokkumer

Citaat van: yellow@ndblue op april 17, 2014, 23:26:51
Vind hem ook niet best, bij utrecht stond hij er ook haast altijd naast, en hem als vervanger van manu op links? die sleurt zo 2/3 man met zich mee zal schepers never nooit niet lukken

Manu zeer sterk voorin Schepers verliest zo vaak de bal (niet balvast) hij is ook niet een haar beter geworden dan toen hij nog bij ons in de eerste divisie speelde.
Argument Utrecht vind ik nergens op slaan. Die spelen zonder buitenspelers en Bob is een pure buitenspeler.
Tegen RKC was hij ook dramatisch? Toen vond ik hem juist goed spelen, dat weer vergeten?

yellow@ndblue

Citaat van: Dokkumer op april 18, 2014, 14:06:33
Argument Utrecht vind ik nergens op slaan. Die spelen zonder buitenspelers en Bob is een pure buitenspeler.
Tegen RKC was hij ook dramatisch? Toen vond ik hem juist goed spelen, dat weer vergeten?

Cambuur ziet hem als vervanger van manu! wat manu dit jaar heeft laten zien is in mijn ogen meer dan wat Bob in de afgelopen 3/4 jaar heeft laten zien,was hij voor die tijd dan al zo geweldig bij ons? soms ja maar niet regelmatig ben gewoon niet overtuigt van hem we zullen het wel zien ,laat me heel graag door hem verassen!

Maar sinds hij die flirt heeft gehad met (everton) meende ik zo'n 3 of 4 jaar geleden en jong oranje  heb ik hem alleen maar zien afglijden.

Utrecht heeft hem toen niet gehaald om zijn kont warm te houden denk je wel?  als hij daar echt had overtuigt had hij gewoon gespeeld denk ik ,misschien wilden ze wel met 3 spitsen spelen maar overtuigde hij niet en andere spelers ook niet en hebben ze het systeem later aangepast wie zal het zeggen.

Dit hieronder heb je mij niet horen zeggen

AL

Bob is een echte buitenspeler en met vertrouwen zie ik hem nog hele leuke dingen doen!
Manu is heel belangrijk voor ons geweest, maar is natuurlijk een hele andere voetballer.
Manu doet alles op kracht!

Het klinkt misschien gek, maar ik vind dat Bob de meeste potentie heeft van al onze vleugelaanvallers.

Lore

Citaat van: yellow@ndblue op april 18, 2014, 14:38:48
Cambuur ziet hem als vervanger van manu! wat manu dit jaar heeft laten zien is in mijn ogen meer dan wat Bob in de afgelopen 3/4 jaar heeft laten zien,was hij voor die tijd dan al zo geweldig bij ons? soms ja maar niet regelmatig ben gewoon niet overtuigt van hem we zullen het wel zien ,laat me heel graag door hem verassen!

Ik denk eerlijk gezegd dat zij Bob hebben angetrokken als iemand die de concurrentie moet aan gaan voor de plaats van Manu voor volgend seizoen. Dat is wel een belangrijke nuance, want dat betekent dat er nog iemand gehaald wordt en dat als die beter is dat Bob dan erachter gaat komen. Bob moet nog wel een stap maken wil hij basis bij ons worden, maar hij heeft nog de tijd om dat te doen!

sccvl

Citaat van: AL op april 18, 2014, 14:45:28
Bob is een echte buitenspeler en met vertrouwen zie ik hem nog hele leuke dingen doen!
Manu is heel belangrijk voor ons geweest, maar is natuurlijk een hele andere voetballer.

Het klinkt misschien gek, maar ik vind dat Bob de meeste potentie heeft van al onze vleugelaanvallers.

Daar sluit ik mij helemaal bij aan, ben dat volledig met je eens.

Breekie

Citaat van: AL op april 18, 2014, 14:45:28

Ben ik niet met je eens.. Manu is beresterk maar heeft daarnaast een uitstekende techniek! Bob heeft snelheid en een goede trap maar vind zijn techniek zeer matig.

Scc01

Maar sinds hij die flirt heeft gehad met (everton) meende ik zo'n 3 of 4 jaar geleden en jong oranje  heb ik hem alleen maar zien afglijden.

Utrecht heeft hem toen niet gehaald om zijn kont warm te houden denk je wel?  als hij daar echt had overtuigt had hij gewoon gespeeld denk ik ,misschien wilden ze wel met 3 spitsen spelen maar overtuigde hij niet en andere spelers ook niet en hebben ze het systeem later aangepast wie zal het zeggen.

Manu is de laatste wedstrijden wel een stuk
Minder aanwezig dan de eerste wedstrijden.
Ik denk dat Bob zeker mee kan. Verder kwam hij bij Utrecht niet uit de verf omdat die heel anders spelen.

de Schoot

Wat moeten we daar van denken?

SCCRulez

Citaat van: Lore op april 18, 2014, 15:25:42
Ik denk eerlijk gezegd dat zij Bob hebben angetrokken als iemand die de concurrentie moet aan gaan voor de plaats van Manu voor volgend seizoen. Dat is wel een belangrijke nuance, want dat betekent dat er nog iemand gehaald wordt en dat als die beter is dat Bob dan erachter gaat komen. Bob moet nog wel een stap maken wil hij basis bij ons worden, maar hij heeft nog de tijd om dat te doen!
geheel mee eens. Zeker mogelijkheden en concurrentie voor zijn positie is van groot belang om de druk hierop te houden. Ik zie hem onder Henk nog wel erg mooie dingen doen komend jaar!