Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Citaat van: zeewolde op maart 21, 2014, 09:11:46
Dat denk ik ook, maar dat zeiden een hele boel hier ook over Barto een paar maand geleden.
precies. Gewoon kans geven komend seizoen, met talentvolle huurspeler van topclub als alternatief.

sccvl

Citaat van: SCCRulez op maart 21, 2014, 22:10:25
precies. Gewoon kans geven komend seizoen, met talentvolle huurspeler van topclub als alternatief.

Hoop dat Utrecht daar aan meewerkt!

Marc S

Citaat van: sccvl op maart 24, 2014, 05:59:37
Hoop dat Utrecht daar aan meewerkt!

Zijn contract loopt af dus ze kunnen vrij weinig doen.

papier

Citaat van: Marc S op maart 24, 2014, 08:50:26
Zijn contract loopt af dus ze kunnen vrij weinig doen.

Ze hebben nog een optie die ze kunnen lichten begreep ik, maar zolang Bob geen 80x scoort in de resterende wedstrijden zal die wel niet worden gelicht.

Montana

Bob speelt hier komend seizoen sowieso.

Sonnema

Hij moet zorgen dat hij wat rustiger wordt en weer het zijn oude niveau gaan vinden dan kan hij genoeg. Vandaag ook weer gezien als hij rustig blijft geeft hij ze op maat en kan een spits scoren.

sunderland

Citaat van: Sonnema op maart 24, 2014, 17:53:11
Hij moet zorgen dat hij wat rustiger wordt en weer het zijn oude niveau gaan vinden dan kan hij genoeg. Vandaag ook weer gezien als hij rustig blijft geeft hij ze op maat en kan een spits scoren.
nee hij moet niet rustiger worden .Het draait om tempo in de erediv .Tegen volendam kun je rustig doen .Hij moet juist proberen om op tempo zijn voorzetten goed te krijgen .

Dokkumer

Citaat van: sunderland op maart 25, 2014, 21:14:11
nee hij moet niet rustiger worden .Het draait om tempo in de erediv .Tegen volendam kun je rustig doen .Hij moet juist proberen om op tempo zijn voorzetten goed te krijgen .
Ik zou hier al op reageren maar is me ontschoten. Ik vermoed namelijk dat Sonnema met rustiger eigenlijk beheerster bedoelt. Vooral om dit stukje "als hij rustiger (dus beheerster) blijft geeft hij ze op maat..."

PePe

Bob Schepers heeft me tegen de Arnhemmers niet overtuigd, wilde trappen voorbij de goal??

sccvl

Citaat van: PePe op april 14, 2014, 00:20:01
Bob Schepers heeft me tegen de Arnhemmers niet overtuigd, wilde trappen voorbij de goal??

Ik begrijp wat je bedoeld, die ene voorzet die bijna over het dak van de Oost tribune vloog? Als je voor staat accepteer je dat, maar bij een achterstand uiteraard niet. Vind niet dat we Bob kunnen beoordelen over zijn wedstrijd tegen Vitesse daarvoor heeft die in mijn ogen te weinig minuten gemaakt. Ik heb hem tegen RKC een goede wedstrijd zien spelen en misschien met ietwat geluk een mooie goal zien maken. Ik denk dat er genoeg potentie inzit om hem een contract voor 1 of 2 seizoenen aan te bieden, achter de hand houden voor de nummer 10 of vleugel positie.

carlo de leeuw

Citaat van: sccvl op april 17, 2014, 20:06:30
Ik begrijp wat je bedoeld, die ene voorzet die bijna over het dak van de Oost tribune vloog? Als je voor staat accepteer je dat, maar bij een achterstand uiteraard niet. Vind niet dat we Bob kunnen beoordelen over zijn wedstrijd tegen Vitesse daarvoor heeft die in mijn ogen te weinig minuten gemaakt. Ik heb hem tegen RKC een goede wedstrijd zien spelen en misschien met ietwat geluk een mooie goal zien maken. Ik denk dat er genoeg potentie inzit om hem een contract voor 1 of 2 seizoenen aan te bieden, achter de hand houden voor de nummer 10 of vleugel positie.
persoonlijk vind ik dat Schepers wel"wat"heeft.
Dit seizoen moeilijk te beoordelen, omdat hij geen ritme heeft door te weinig speeltijd en daarvoor een verloren seizoen bij Utreg waar al zijn zelfvertrouwen is verloren.
Hij is volgens mij nog vrij jong en durft wel een aktie te maken en zijn mannetje op te zoeken.
Zal volgend seizoen concurrentie aangaan op de links/rechts buiten positie voor een basis plaats denk ik.

dizzhead

Citaat van: carlo de leeuw op april 17, 2014, 20:27:21
persoonlijk vind ik dat Schepers wel"wat"heeft.
Dit seizoen moeilijk te beoordelen, omdat hij geen ritme heeft door te weinig speeltijd en daarvoor een verloren seizoen bij Utreg waar al zijn zelfvertrouwen is verloren.
Hij is volgens mij nog vrij jong en durft wel een aktie te maken en zijn mannetje op te zoeken.
Zal volgend seizoen concurrentie aangaan op de links/rechts buiten positie voor een basis plaats denk ik.
inderdaad, de eerste huurling is al opgsvangen. Nu nog ogbeche vastleggen en hopen op een  waardige vervanger voor Ritzmaier..

sccvl

Citaat van: dizzhead op april 17, 2014, 20:48:58
inderdaad, de eerste huurling is al opgsvangen. Nu nog ogbeche vastleggen en hopen op een  waardige vervanger voor Ritzmaier..

Die vervanger van Ritzmaier zal niet makkelijk worden.

yellow@ndblue

Citaat van: PePe op april 14, 2014, 00:20:01

Vind hem ook niet best, bij utrecht stond hij er ook haast altijd naast, en hem als vervanger van manu op links? die sleurt zo 2/3 man met zich mee zal schepers never nooit niet lukken

Manu zeer sterk voorin Schepers verliest zo vaak de bal (niet balvast) hij is ook niet een haar beter geworden dan toen hij nog bij ons in de eerste divisie speelde.