Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

drg

Citaat van: skaaver op februari 05, 2014, 21:37:15
wat te snel geconcludeerd na die twintig minuten. Eerst maar eens een hele wedstrijd van Bob zien en afwachten of hij dezelfde dreiging als lukoki het, maar t beginetje is goed! ik zag dat schot in de laatste minuut in de kruising vliegen, jammer was dat

Nou, laat ik het zo zeggen. Alles is beter dan die ajacied, maar Bobbie heeft zeker 1 aardige poging gehad in die 20 minuten terwijl Lukoki er 10 wedstrijden voor nodig heeft.

sccvl

Citaat van: drg op februari 05, 2014, 21:37:58
Nou, laat ik het zo zeggen. Alles is beter dan die ajacied, maar Bobbie heeft zeker 1 aardige poging gehad in die 20 minuten terwijl Lukoki er 10 wedstrijden voor nodig heeft.

Bob viel goed in. Paar goede kansen en steekballetjes ... Zag er aardig uit, ach die corner zag er niet goed uit, leek veel irritatie bij te zitten.

brambo3004

Hij zal vast erg gemotiveerd zijn:
1. nog niet echt doorgebroken, maar is wel degelijk beter geworden afgelopen jaren
2. terug bij zijn oude, vertrouwde club
3. we spelen 4-3-3 en in dat systeem komt Bob beter tot zijn recht dan in dat systeem van Utrecht

wiekie1969

Klasse invalbeurt, helemaal niks mis mee. Overduidelijk beter geworden. Meer inzicht en fysiek sterker. Gewoon zo doorgaan jongen! |:)

Clint

Mankeerde inderdaad niets aan. Laat Bob maar mooi in de basis starten ipv die idioot van een  :wall :( :X

Yellow Army

Basisplaats komt dichterbij voor Bob gezien zijn invalbeurt en de verkeerde keuzes van Lukoki.
Area 58

666

Citaat van: Yellow Army op februari 06, 2014, 08:33:39
Basisplaats komt dichterbij voor Bob gezien zijn invalbeurt en de verkeerde keuzes van Lukoki.

Aankomend weekend dan maar, ik ben klaar met meneer Jodi
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Hoop het echt dat hij in basis komt
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Lijkt een last van zijn schouders gevallen nu hij weer bij Cambuur is, durfde de acties te maken  :thumbsup

Lore

Iedereen weet hier nog dat hij slechts 23 minuten heeft gespeeld? Misschien moeten wij even wachten tot hij een paar wedstrijden heeft gespeeld. Dan hoeven wij hem na een wat mindere wedstrijd ook niet gelijk af te slachten!

nepomuk

Ik heb er alle vertrouwen in dat het hem gaat lukken. Als Lukoki na dit seizoen weggaat is hij de aangewezen man voor die plaats. Laten ze het in de komende weken maar samen uitvechten. Een beetje concurrentie kan geen kwaad. Lukt het niet met Lukoki dan Schepers er maar in, en omgekeerd.

Daddy T.

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

denistel

lukoki speelt toch wel,,,zet dan scheepers op links en manu in de spits want hemmen is nog lang niet fit.

Sanis

Bob succes in de concurrentiestrijd met Jody!!!

AL

Citaat van: denistel op februari 06, 2014, 14:12:13
lukoki speelt toch wel,,,zet dan scheepers op links en manu in de spits want hemmen is nog lang niet fit.

Helemaal mee eens!
Scheepers op links, Manu in de punt en Lukoki op rechts.
Met een niet fitte Hemmen heb je zeker in een uitwedstrijd helemaal niets aan.
Overigens vond ik Lukoki helemaal niet zo slecht, totdat.....................