Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Chris Cambuur op januari 31, 2014, 20:17:33
Utrecht heeft nog een optie op een jaar toch ? Dus als hij het hier weer goed doet dan maakt Utrecht daar natuurlijk gebruik van optie lichten! ! :scc

Hij heeft het bij Cambuur ook nog nooit laten zien. Hoop echt dat hij inmiddels een betere voetballer is geworden, maar heb de transfer naar Utrecht nooit gesnapt...

sunderland

zal allemaal wel .We hebben verl week een hele positieve week gehad hier .Nu staan de zeikerds weer klaar .Net als bij Manu ,oh wat wist iedereen veel van deze jongen .Kom op man beetje positief .

SCCRulez

Citaat van: Chris Cambuur op januari 31, 2014, 20:17:33
Utrecht heeft nog een optie op een jaar toch ? Dus als hij het hier weer goed doet dan maakt Utrecht daar natuurlijk gebruik van optie lichten! ! :scc
Die indruk krijg ik niet, lijkt klaar daar en ze zijn daar volgens mij ook klaar met hem

Marc S

Citaat van: sunderland op januari 31, 2014, 21:17:03
zal allemaal wel .We hebben verl week een hele positieve week gehad hier .Nu staan de zeikerds weer klaar .Net als bij Manu ,oh wat wist iedereen veel van deze jongen .Kom op man beetje positief .

Ze moeten inhalen hè ;)

SCC-J

Citaat van: sunderland op januari 31, 2014, 21:17:03
Wat een onzin dit. Volgens mij kan iedereen hier prima een mening vormen over Bob .genoeg gelezen genoeg gezien bij Cambuur en niet gezien bij Utrecht . En als dat wat negatief is so be it!

PePe

Bob krijgt het komende half jaar de tijd om zich bij Cambuur in de kijker te spelen.
Bob grijp je kans, ik ga er vanuit dat hij zijn stinkende best gaat doen.
Het is aan Cambuur om Bob te gaan beoordelen.

sunderland

Citaat van: SCC-J op februari 01, 2014, 10:30:11
Wat een onzin dit. Volgens mij kan iedereen hier prima een mening vormen over Bob .genoeg gelezen genoeg gezien bij Cambuur en niet gezien bij Utrecht . En als dat wat negatief is so be it!
waarom zo negatief .Bob werd steeds beter hier tot ie bij utrecht had getekend .Een jongen die zowel binnendoor als buitenom passeert.Met hem heb je diepgang op de vleugel .Hij zal voorlopig alleen als invaller spelen .

sunderland

Zo,n jansen moet hier eerst een tijd wennen .Op kracht komen en volgens mij afvallen .De aankomende maand zal de belangerijkste maand worden van dit seiz.

sunderland

Harry L.

Citaat van: sunderland op februari 01, 2014, 10:57:16
waarom zo negatief .Bob werd steeds beter hier tot ie bij utrecht had getekend .Een jongen die zowel binnendoor als buitenom passeert.Met hem heb je diepgang op de vleugel .Hij zal voorlopig alleen als invaller spelen .

Je kunt er lang en breed over praten, maar het is niet meer dan een redelijke jl. speler.
Hij staat al een aantal jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik zie dan ook niet in waarom hij nu ineens het licht zal zien. Ik vind dat we met christovao en bartho voldoende mogelijkheden hebben om de flanken in te dekken bij evt. Blessures of schorsingen

sunderland

Citaat van: Harry L. op februari 01, 2014, 11:03:18
Je kunt er lang en breed over praten, maar het is niet meer dan een redelijke jl. speler.
Hij staat al een aantal jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik zie dan ook niet in waarom hij nu ineens het licht zal zien. Ik vind dat we met christovao en bartho voldoende mogelijkheden hebben om de flanken in te dekken bij evt. Blessures of schorsingen
tjonge barto op de vleugel is lachwekkend .Ik weet ook niet of hij het allemaal goed aankan vd laan .Hij wou graag weg en Utrecht wou hem kwijt omdat wouters zijn selectie te groot vond .Hij mag het proberen van mij .Manu was ook niks volgens 85% hier . Geef hem dus een kans

Harry L.

Citaat van: sunderland op februari 01, 2014, 11:13:59
tjonge barto op de vleugel is lachwekkend .Ik weet ook niet of hij het allemaal goed aankan vd laan .Hij wou graag weg en Utrecht wou hem kwijt omdat wouters zijn selectie te groot vond .Hij mag het proberen van mij .Manu was ook niks volgens 85% hier . Geef hem dus een kans

Als derde optie op de flank vind ik Bartho niet eens een verkeerde keus. Schepers is ook maar beperkt, moet het ook veelal van zijn snelheid hebben. Dan hadden ze destijds die Savic beter kunnen proberen.

sunderland

Citaat van: Harry L. op februari 01, 2014, 11:19:01
Als derde optie op de flank vind ik Bartho niet eens een verkeerde keus. Schepers is ook maar beperkt, moet het ook veelal van zijn snelheid hebben. Dan hadden ze destijds die Savic beter kunnen proberen.
savic kon niet .Als er iemand beperkt is is het barto .Bob heeft een veel betere techniek .Mooi dit... 8)

moodygrunn

Citaat van: Harry L. op februari 01, 2014, 11:19:01
Die had een prijskaartje van +/- 300k om zijn nek hangen
http://www.transfermarkt.de/de/stefan-savic-auf-odyssee-in-holland/news/anzeigen_143563.html
In Henk en Sandor we trust

Harry L.

Citaat van: moodygrunn op februari 01, 2014, 11:24:51
Die had een prijskaartje van +/- 300k om zijn nek hangen
http://www.transfermarkt.de/de/stefan-savic-auf-odyssee-in-holland/news/anzeigen_143563.html

Dat wist ik niet. Maakt ook niet meer uit, we zullen het met bob moeten doen.