Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: YellowBlue op januari 31, 2014, 10:51:22
Utrecht speelt 4-4-2 zonder echte vleugelspelers.....Bob is een echte vleugelspeler, kan er mooi in als Manu opgebrand is na 70 minuten!

En hiermee sla je de spijker op zijn kop waarom BOB een grote fout heeft gemaakt om naar Utrecht te gaan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

S(CC)upporter

Dit seizoen back-up voor Manu en Lukoki, beetje in vorm komen en dan hebben we volgend jaar een goede buitenspeler, dan zijn Manu en Lukoki er niet meer namelijk  :thumbsup

Yellow Army

Welkom thuis Bob. Beter dan Feldballe dus in dat opzicht een (breedte) versterking. Waarschijnlijk voor een appel en een ei kunnen huren en vanaf de zomer transfervrij.
Area 58

dit is mien club

Citaat van: Yellow Army op januari 31, 2014, 12:11:17
Welkom thuis Bob. Beter dan Feldballe dus in dat opzicht een (breedte) versterking. Waarschijnlijk voor een appel en een ei kunnen huren en vanaf de zomer transfervrij.

beter dan Felfballe? waar basseer je dat op?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

KristCambuur

Citaat van: dit is mien club op januari 31, 2014, 13:27:35
beter dan Felfballe? waar basseer je dat op?

Op alles. Ik heb Felballe weinig goed zien doen dit half jaar..
Cambuur till I die!

SCC-J

Citaat van: KristCambuur op januari 31, 2014, 14:38:43
Op alles. Ik heb Felballe weinig goed zien doen dit half jaar..
en schepers heb je het afgelopen jaar wat zien doen??

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: SCC-J op januari 31, 2014, 14:43:55
en schepers heb je het afgelopen jaar wat zien doen??

Schepers zal zich opnieuw moeten bewijzen. Bij FCU was het een drama heb ik begrepen... wat mij betreft staat hij dus gelijk met spelers ala Feldballe en de Graaf. Qua potentie zit er denk ik wel veel meer in die jongen, het was niet voor niets ons "grootste" talent. Bewijs het maar jongen!!!

marrumer

welkom terug! maar ik kan nergens vinden dat hij volgend seizoen ook bij cambuur zit. is dat wel of niet zo?

Dokkumer

Citaat van: marrumer op januari 31, 2014, 15:07:06
welkom terug! maar ik kan nergens vinden dat hij volgend seizoen ook bij cambuur zit. is dat wel of niet zo?
Op zijn eigen Facebook heeft hij het over anderhalf jaar.

Lwdscc

''Schepers over interesse: "Had om drie uur afspraak Eagles. Om twee uur belde Van den Belt namens Cambuur. Toen stond ik voor de keuze."

wiekie1969

marrumer

Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 15:11:19
Op zijn eigen Facebook heeft hij het over anderhalf jaar.
ok mooi  :)

Cambuur058

Citaat van: marrumer op januari 31, 2014, 15:35:52
ok mooi  :)
Hij is na een half jaar huur van Utrecht transfervrij, kan dat zonder transfersom aan Cambuur verbinden, we zien wel hoe lang, kan 1 2 3 4 5 jaar etc zijn. Haha.

Wel slimme tactiek van SCC: Schepers verkopen, voor klein bedrag huren, en gratis overnemen.  :zweep

SCCRulez

Citaat van: poelie-lwd op januari 31, 2014, 11:53:10
En hiermee sla je de spijker op zijn kop waarom BOB een grote fout heeft gemaakt om naar Utrecht te gaan.
Foutje van Bob in Cambuurs voordeel. En nu misschien dubbel voordeel als hij het hier kan maken en ze hem straks transfervrij overnemen

Chris Cambuur

Utrecht heeft nog een optie op een jaar toch ? Dus als hij het hier weer goed doet dan maakt Utrecht daar natuurlijk gebruik van optie lichten! ! :scc