Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

papagaaiensoep

Welkom, the return of (ooit) the legend. Hopelijk goed doorontwikkeld bij FCU ondanks weinig speelminuten.

Waarskijnelijk hek het voetbalintellect van een skippybal, maar eehh .... waarom Oepie verhuren en Bob terughale? Is het voor extra bezetting linksmidden/-voor terwijl Oepie meer hangend rechts was/is?

Drumfather SCC

Ik had liever een ander gezien maar goed... Dat dacht ik ook met Manu net als vele anderen maar kijk wat daarvan is gekomen  |:)
Welkom terug Bob

Voorstopper

Ben wel benieuwd hoe men gereageerd had als het een speler betrof die GEEN Cambuur verleden heeft. Volgens mij waren de kritieken dan niet mals geweest.

dit is mien club

Sorry ik ben er niet blij mee.

Volledig door het ijs gezakt bij Utrecht, is gewoon een concurrent he
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

pvanbuijtene

Citaat van: papagaaiensoep op januari 31, 2014, 08:51:18
Welkom, the return of (ooit) the legend. Hopelijk goed doorontwikkeld bij FCU ondanks weinig speelminuten.

Waarskijnelijk hek het voetbalintellect van een skippybal, maar eehh .... waarom Oepie verhuren en Bob terughale? Is het voor extra bezetting linksmidden/-voor terwijl Oepie meer hangend rechts was/is?

Oepie wil graag ballem

Dokkumer

Citaat van: papagaaiensoep op januari 31, 2014, 08:51:18

Misschien... Echter misschien ook omdat Bob zich nog sneller kan doorontwikkelen tot een Eredivisiespeler. Oebele moest in 1,5 jaar van Topklasse naar Eredivisieniveau. Moeilijk voor een 28 jarige speler. Bob heeft naast zijn leeftijd ook nog een hoger trainingsniveau meegekregen.

Welkom thuis en succes

Unknown

Welkom terug.
Al zie ik de meerwaarde van hem niet in.

dizzhead

Citaat van: Unknown op januari 31, 2014, 10:34:38
Welkom terug.
Al zie ik de meerwaarde van hem niet in.

Wie hadden we anders als alternatief op linksbuiten? Feldballe? Die is te licht bevonden denk ik... Zelfs toen we geen opties hadden op linksbuiten speelde Feldballe niet, en op z'n positie werden 'gelegenheidsbuitenspelers' als brands en christovao neergezet. Lijkt me dat je naast Manu nog een echte buitenspeler als alternatief wil hebben.

Montana

Citaat van: dizzhead op januari 31, 2014, 10:41:02
Wie hadden we anders als alternatief op linksbuiten? Feldballe? Die is te licht bevonden denk ik... Zelfs toen we geen opties hadden op linksbuiten speelde Feldballe niet, en op z'n positie werden 'gelegenheidsbuitenspelers' als brands en christovao neergezet. Lijkt me dat je naast Manu nog een echte buitenspeler als alternatief wil hebben.

Dit zal idd de reden zijn.

anne jan

Goedemorgen allemaal .

Ik vraag mij af waarom Bob Schepers ??? :clint
Dan kan je toch een speler halen waar je wat aan hebt, die ook voor een langer tijd kan behouden.
Dit noem ik gewoon geld verspelen  sorry.

YellowBlue

Citaat van: dit is mien club op januari 31, 2014, 09:37:36
Sorry ik ben er niet blij mee.

Volledig door het ijs gezakt bij Utrecht, is gewoon een concurrent he

Utrecht speelt 4-4-2 zonder echte vleugelspelers.....Bob is een echte vleugelspeler, kan er mooi in als Manu opgebrand is na 70 minuten!

dizzhead

Citaat van: YellowBlue op januari 31, 2014, 10:51:22
Utrecht speelt 4-4-2 zonder echte vleugelspelers.....Bob is een echte vleugelspeler, kan er mooi in als Manu opgebrand is na 70 minuten!
:y

MP4L

Directe versterking? Misschien niet.. maar we hebben wel weer een leuk nummertje er bij voor de sfeer :P IK SPRING VOOR BOB!!!  |:)

poelie-lwd

Hele slimme zet van SC Cambuur om den BOB terug te halen!

Diepe buiging!  _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DayDreamer

Misschien willen ze door wat invalbeurten kijken of hij het niveau aankan voor eventueel volgend seizoen. Degradeer je, heb je met Bob wel een snelle / goedkope oplossing voor de biercompetitie.