Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
64 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

oebele schokker

Gestart door sunderland, januari 22, 2013, 19:58:00

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: veroen op mei 06, 2013, 12:54:14
Wat denken jullie, goed genoeg om mee te komen in eredivisie?

Ik denk dat als je hem op 10 zet met makrini en een andere sterke middenvelder erbij dat hij zeker mee kan als de man van de laatste pass!
Technisch zeker,maar het is altijd afwachten,maar heb goede hoop..

el haj

Zal deze zomer wel wat aan zijn fysieke gesteldheid moeten werken denk ik.

papier

Dit was het seizoen dat hij moest wennen toch? En hij heeft meer gespeeld dan verwacht, zal inderdaad nog wat door moeten werken maar blijft een fraaie speler om naar te kijken.

piene hassus

Laat um mar lekker un uurke balle, is genoeg toch

Tanjajeah

Cambuur breekt contract Schokker open

Oebele Schokker blijft langer verbonden aan zijn huidige werkgever SC Cambuur. De aanvaller bereikte donderdag een akkoord met de promovendus om zijn contract met één seizoen te verlengen tot medio 2015, weet VoetbalPrimeur.

"Ik kan bevestigen dat Schokker ook de komende seizoenen actief zal zijn voor SC Cambuur. De partijen hebben donderdag een akkoord bereikt over een nieuw contract tot medio 2015", aldus zaakwaarnemer Zabih Etemadi van Soccer Linked Services tegenover VoetbalPrimeur.

Schokker maakte in 2012 de overstap van Harkemase Boys naar SC Cambuur. De aanvaller had een belangrijk aandeel in het kampioenschap van de Friese formatie. Het voorgaande seizoen speelde hij 32 competitiewedstrijden waarin hij vijf keer het net van de tegenstander wist te vinden en goed was voor tien assists.

gewoon een fan

Sakas

Weet niet of ik hier blij mee ben. Als je een pagina terug leest waren wij niet blij met hem. En dan speelden we JL. Of hij de Eredivisie aan kan, ik heb mijn twijfels. :?
Laat sien ast foor Cambuur bist!

zeewolde

Citaat van: Sakas op juni 10, 2013, 19:53:36
Weet niet of ik hier blij mee ben. Als je een pagina terug leest waren wij niet blij met hem. En dan speelden we JL. Of hij de Eredivisie aan kan, ik heb mijn twijfels. :?

Sorry, wie was niet blij met Schokker?

Dokkumer

Heb juist het idee dat Oepieh in de Eredivisie beter uit de voeten kan dan op de knollenvelden van de JL. Daar heeft hij al schitterende staaltjes laten zien, maar met meer voetbal komt hij nog beter tot zijn recht.

sunderland

Citaat van: Sakas op juni 10, 2013, 19:53:36
Nou sakas dan kan ik jou alvast vertellen dat juist hij aan de bal makkelijk mee kan .Met zijn balaanname en direct spel kan hij zeker mee.Zal je verbazen .Vergeet niet dat je vaak meer ruimte hebt dan in de eerste div waar je altijd een hijger bij je hebt

sunderland

Citaat van: zeewolde op juni 10, 2013, 20:00:22
Sorry, wie was niet blij met Schokker?
de lui die geen verstand van voetbal hadden .Hij heeft het prima gedaan in zijn allereerste seiz betaaldvoetbal .Meteen kampioen met een aantal goals en veel assists

denistel

Schokker schot in de roos 
door Ronald Arends

LEEUWARDEN -
Het is altijd even wennen voor de vaste volgers van de eredivisie. Bij aanvang van het nieuwe seizoen verschijnen er een of meerdere nieuwe elftallen aan de start, met veelal onbekende namen en hier en daar een 'o ja' geval. De entree van Oebele Schokker zal echter niet onopgemerkt blijven. Op zijn 28e gaat de aanvaller lachend met SC Cambuur de eredivisie in. "Ik ga het beleven, ben er helemaal klaar voor."

De opmars van de Fries neemt grote vormen aan. Speelde Schokker twee seizoenen geleden nog in de Topklasse bij Harkemase Boys, de komende tien maanden is hij te bewonderen in alle grote stadions van Nederland.

"In twee jaar tijd van de amateurs naar de eredivisie", zegt hij met een knipoog naar het bekende reclamespotje. Van golfbaan naar bijbaan, maar dan in omgekeerde volgorde. "De meeste spelers doen het op een andere manier en komen op hun 18e al in de eredivisie. Ik ben er tien jaar later."

Lees meer in De Telegraaf van vandaag

Dokkumer

Deed het bij mij de eerste keer ook niet, nog een keer proberen dan lukt het vast wel.