Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

oebele schokker

Gestart door sunderland, januari 22, 2013, 19:58:00

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Gaat waarschijnlijk naar FC Emmen dus

DayDreamer

Ik snap dat ze hem willen verhuren, maar is op dit moment onze beste buitenspeler, die alleen nooit speelt  8P

speculeter

Je had hem nog goed kunnen gebruiken denk ik!

Cambuur058

Galdiano

Vind het nog steeds zonde! Kan soms vanuit het niets geniaal zijn!

http://www.youtube.com/watch?v=fQKK7VIQPPw
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCCornjum

Oebele Schokker overweegt een terugkeer naar de Jupiler League. De 29-jarige aanvaller is na de promotie van SC Cambuur buiten de basisformatie gevallen en hoopt via een andere club weer aan voetballen toe te komen. FC Emmen is met zijn werkgever in gesprek.

Schokker speelde in de jeugdopleiding van sc Heerenveen en maakte vervolgens furore bij verschillende amateurclubs, waaronder Harkemase Boys. Dat leverde hem de bijnaam 'Maradona van de Wâlden' op.  Bij Cambuur maakte de behendige aanvaller vorig seizoen een goede indruk, maar in de Eredivisie heeft hij zijn stempel nog niet kunnen drukken.

"Ondanks dat ik dit weekend inviel is mijn situatie bij Cambuur wel duidelijk", vertelde Schokker aan RTV Drenthe. "De club heeft aangegeven dat ze nieuwe spelers gaan aantrekken om degradatie te voorkomen. Mijn uitzicht op veel speelminuten is daarom klein en ik wil gewoon voetballen. Ik heb vorig jaar vrijwel alles gespeeld en was ook vaak belangrijk. Dat wil ik graag weer zijn bij een club."

"FC Emmen zou een prima optie zijn. Het is dichtbij huis in Nieuwehorne en een leuke ambitieuze club. Ik hoop dat er de komende dagen duidelijkheid komt, maar het is nu aan de clubs", aldus Schokker.
Watching Football Is Not A Crime

scc-aaron

Clint

Vind ik ook. Compleet verkeerd gebruikt door de TS.

Dokkumer

Citaat van: clint op december 24, 2013, 07:24:56
Vind ik ook. Compleet verkeerd gebruikt door de TS.
TS maar aan Emmen verhuren en Oebele laten spelen? :devil

Lore

Ik neem aan dat Cambuur hem alleen laat vertrekken als er nieuwe spelers zijn aangetrokken? Het kan toch niet zo zijn dat wij straks om een of andere reden geen nieuwe spelers erbij kunnen krijgen en dat Oebele leuk in Emmen speelt!

liwwarder 19

Tsjong ze kenne beter die waardeloze barto weg doen en feldballe die kenne er niks van

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

Gewoon niet goed genoeg. Veel te lage handelingssnelheid. Verhuur is de beste optie.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: John Hiatt op december 24, 2013, 14:27:44
Gewoon niet goed genoeg. Veel te lage handelingssnelheid. Verhuur is de beste optie.

Zou die daar nog in kunnen groeien, of is ie motorisch niet sterk genoeg?
Henk, held, bedankt

Leovardia

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2013, 14:52:54
Zou die daar nog in kunnen groeien, of is ie motorisch niet sterk genoeg?

Kijk naar zijn bouw, met alle respect. Niet atletisch

Sent from my iPhone using Tapatalk