Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
57 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

oebele schokker

Gestart door sunderland, januari 22, 2013, 19:58:00

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Leovardia op december 24, 2013, 15:17:33
Kijk naar zijn bouw, met alle respect. Niet atletisch

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nou kijkt mijn bouw maat... superatletisch!!! Er is nog hoop voor m ;)

AL

Heeft veels te weinig kansen gekregen van de ts (lees lodeweges).
Er zijn spelers die week in week uit falen en mogen blijven staan.
Oebele is voetballend verreweg de beste die er rondloopt.
Probleem is dat hij geen snelheid heeft en kracht tekort komt, maar ik zie hem veel liever dan bijv feldballe, brands, v moorsel, christovao die gewoon minder zijn.

sunderland

Ja jong .Vind het ook jammer en vreemd .Er zijn sommigen die zeggen dat hij te kort komt .De eerste 2 thuiswedstr speelde hij goed .Bij Az een fout en het is gedaan .soms zie je hem een tijdje niet maar legt daarna weer een bal panklaar .Voor die fout bij Az gaf hij ook nog een mooie bal op Bakker .Juist dat zien we niet van die andere spelers

Scc01

Vind het wel jammer dat hij weg gaat. Komt misschien tekort volgens velen, maar het is niet zo dat de overige aanvallers meer brengen.hij heeft ook maar 1.5 kans gekregen.....

Scc01

Citaat van: sunderland op december 24, 2013, 22:19:34
Ja jong .Vind het ook jammer en vreemd .Er zijn sommigen die zeggen dat hij te kort komt .De eerste 2 thuiswedstr speelde hij goed .Bij Az een fout en het is gedaan .soms zie je hem een tijdje niet maar legt daarna weer een bal panklaar .Voor die fout bij Az gaf hij ook nog een mooie bal op Bakker .Juist dat zien we niet van die andere spelers
Sterker nog. Er zijn spelers bij die in een wedstrijd geen fatsoenlijke bal voor kunnen geven....

AL

Citaat van: Scc01 op december 24, 2013, 22:21:24
Sterker nog. Er zijn spelers bij die in een wedstrijd geen fatsoenlijke bal voor kunnen geven....

Of nog sterker geen bal kunnen aannemen!

Holwerd voor Cambuur

Ik ga het evt pas jammer vinden wanneer ik weet wat er voor (dat salaris) terug komt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik kreeg de indruk dat hij zelf weg wil en zelf bij Emmen heeft aangeklopt, omdat het wel dichtbij is. Emmen was op zoek naar versterking op andere posities... Vreemde zaak
Henk, held, bedankt

Leovardia

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 25, 2013, 00:42:07
Ik kreeg de indruk dat hij zelf weg wil en zelf bij Emmen heeft aangeklopt, omdat het wel dichtbij is. Emmen was op zoek naar versterking op andere posities... Vreemde zaak

Inderdaad. Oebele wil zelf graag weg. Strik erom en weg ermee. Graag of niet

AL

Citaat van: Leovardia op december 25, 2013, 10:28:04
Inderdaad. Oebele wil zelf graag weg. Strik erom en weg ermee. Graag of niet

In zijn geval zou ik ook weg willen.
De trainer ziet het totaal niet in hem zitten.
Ik blijf erbij dat hij met henk als hoofdtrainer zeker veel meer speelminuten zou hebben gehad en we meer kansen hadden gecreeerd.
De spelers die er nu in staan op zijn positie zijn echt niet beter, sterker nog die kunnen soms amper een bal aannemen laat staan een voorzet op maat geven.

Big Man

Hoorde het volgende maar weet niet of het klopt.

Oebele Schokker en Martijn Barto worden verhuurd aan FC Emmen en Weghorst volgt de omgekeerde route. Weghorst is een grote lange spits die als pinch hitter gebruikt gaat worden. Voetballen schijnt hij niet echt te kunnen maar door zijn grote sterke lichaam is hij lastig te verdedigen. Mocht Cambuur per ongeluk toch degraderen dan komen beide heren voor volgende seizoen weer terug. Jongens als Makrini, Lukoki en Ritzmaier zullen dan sowieso weer vertrokken zijn.

papier

Zo'n Weghorst voegt echt niks toe, walgelijk.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ken Weghorst alleen van de 1-0 tegen Cambuur. Hij is nooit beter dan Barto. Maar dan mag Emmen wel erg veel er bij leggen lijkt me en dat kan die club nooit betalen.
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 25, 2013, 11:59:46
Ken Weghorst alleen van de 1-0 tegen Cambuur. Hij is nooit beter dan Barto. Maar dan mag Emmen wel erg veel er bij leggen lijkt me en dat kan die club nooit betalen.

Tsja, de Ter Heides en de Missers van deze wereld die te duur waren voor Cambuur konden daar ook mooi allemaal aan de bak.

bakje

ik vind de schokker moet blijven bij cambuur