Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
68 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

oebele schokker

Gestart door sunderland, januari 22, 2013, 19:58:00

Vorige topic - Volgende topic

sccvl

Citaat van: speculeter op mei 01, 2014, 15:37:23
Maakt geen indruk bij Emmen dus denk niet
dat hij terugkeert.
Heel FC Emmen maakt geen indruk op mij, het is moeilijk om er dan bovenuit te stijgen denk wel dat die terug komt in Leeuwarden, mits ze hem kunnen betrekken in een goeie deal!

papier

Zal toch wel meedoen in de voorbereiding? Dit was het seizoen dat hij volle bak moest gaan in de eerste divisie, maar hee.... we spelen Eredivisie. HdJ zal hem er bijnemen lijkt mij, en wat mij betreft had hij de eerste seizoenshelft ook wel meer minuten mogen maken want toen was Lukoki waardeloos.

Hilversum voor Cambuur

Al meer nieuws rondom Oebele?

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 02, 2014, 12:42:14
Al meer nieuws rondom Oebele?

Zou er nieuws moeten komen dan? Hij is toch terug van Emmen en nu gewoon weer speler van Cambuur? Of heb ik iets gemist

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Lore op juni 02, 2014, 13:29:26
Zou er nieuws moeten komen dan? Hij is toch terug van Emmen en nu gewoon weer speler van Cambuur? Of heb ik iets gemist

Volgens mij ook, maar krijgt hij een 2e kans? Vorig jaar was de Technische Staf vrij stellig dat hij te kort komt voor de eredivisie.

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 02, 2014, 14:27:36
Volgens mij ook, maar krijgt hij een 2e kans? Vorig jaar was de Technische Staf vrij stellig dat hij te kort komt voor de eredivisie.

Tsjah, ik heb hem niet wekelijks gevolgd bij Emmen, maar wat ik hoor is dat hij daar ook niet een van de beteren was. Voor hem zou denk ik een nieuwe verhuurperiode de beste optie zijn!

Galdiano

Nu Henk de Jong aan het roer staat mag hij zich bewijzen tijdens de voorbereiding.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op juni 02, 2014, 14:37:44
Nu Henk de Jong aan het roer staat mag hij zich bewijzen tijdens de voorbereiding.

Ook prima natuurlijk! Als hij maar minuten gaat maken, want op de bank/tribune bij Cambuur vind ik zonde voor hem!

Cor

Citaat van: Lore op juni 02, 2014, 14:36:13
Voor hem zou denk ik een nieuwe verhuurperiode de beste optie zijn!

Waarom dan, wordt hij daar een betere voetballer van? Wat is de meerwaarde voor Oebele van verhuren?

sunderland

ik ben en blijf een absolute oebele fan .Aan de bal kan hij gemakkelijk het nivo aan .Maar we hebben naar de winterstop gezien dat snelheid en fysieke kracht heel belangerijk is .

Lore

Citaat van: Cor op juni 02, 2014, 15:33:31
Waarom dan, wordt hij daar een betere voetballer van? Wat is de meerwaarde voor Oebele van verhuren?

Waarom voor Oebele? Omdat hij bij ons niet gaat spelen!

speculeter

Heb het ergens gelezen...oebele schuift gewoon weer bij
de selectie aan op 28 juni!

Yellow Army

Citaat van: Cor op juni 02, 2014, 15:33:31

Nee op de tribune word je beter...
Area 58

Timmie

Citaat van: Yellow Army op juni 02, 2014, 20:34:56
Nee op de tribune word je beter...

*groen randje*

Eewal

Oebele, Bob en Feldballe..... Eredivisie? Nee!!!!