Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

thankyou

Citaat van: Treb op april 01, 2014, 14:20:37
Oja, morgen moeten we ook nog voetballen.
Hoeveel man gaan er in totaal mee?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Viper

Ik hoorde dat ze nog met bus 10 bezig waren vanochtend. In ieder geval een keurig aantal zo doordeweeks.

Treb

Citaat van: brambo3004 op april 01, 2014, 14:22:31
Gisteren stonden er 440 op papier, maar mensen moesten vandaag dringen voor een kaartje bij de hoofdingang, dus er zullen nog wel wat bij gekomen zijn.

:_schater  :D

thankyou

Had ik toch gelijk met mijn foutje wat mevrouw zij achter de balie van bijna 500  :zweep

Dokkumer

Citaat van: thankyou op april 01, 2014, 14:30:59
Had ik toch gelijk met mijn foutje wat mevrouw zij achter de balie van bijna 500  :zweep
Dan hadden we nu op 650 moeten zitten. Smoes niet geaccepteerd :devil

thankyou

Jammer  :clint toch heel erg zin in morgen ! |:)

EastSide058

Ook al staat dweil nog op het veld schreeuw SCC naar de 3 punten  |:)

:0= C'MON CAMBUUR
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

S(CC)upporter

Morgen weer volle bak gas geven! 3 punten!!! :y

dennyboy20

Ik zeg morgen een 1-2 overwinning!!!! Hoppa!!!!! |:) :proost

denistel

mooi ff op de hoofdtribune de partij bekijken en genieten van het uitvak :proost

Ronnie tng

Lodeweges gaat niet lekker op de bank zitten, het gevolg van weer een dom bericht. Ik zal morgen alles geven om achter de spelers te staan. Toch kiest Cambuur voor nieuwe negatieve aandacht, niet slim als je het mij vraagt....

Dokkumer

En laten we dat morgen alle 500+ doen, de eerste uitoverwinning moet er nu gewoon vam komen.

scclwd

Ik hou mijn hart vast voor de komende wedstrijden. Spelers zijn solidair met DL. Best kans dat zij na die actie van vanmorgen denken: flikker maar mooi op, stelletje kl***-supporters...
Wat is er waar van het gerucht wat ik in de stad hoorde dat er ook spelers zijn bedreigd om het niet in hun hoofd te halen ook dertig km zuidelijker te gaan?

Dokkumer

Al sinds gisteren gonst het van de geruchten. Mocht het waar zijn (wat ik niet geloof) dan zal het om een eenmansactie gaan

SCC-J

Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 18:24:20
Ik hou mijn hart vast voor de komende wedstrijden. Spelers zijn solidair met DL. Best kans dat zij na die actie van vanmorgen denken: flikker maar mooi op, stelletje kl***-supporters...
Wat is er waar van het gerucht wat ik in de stad hoorde dat er ook spelers zijn bedreigd om het niet in hun hoofd te halen ook dertig km zuidelijker te gaan?
wat is er van deze hele post waar?
:O :O :O :O :O