Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

ForzaCambuur1

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2014, 20:04:38
Utrecht staat in mijn herinnering als die harde club met een ijzersterke aanhang die de hele wedstrijd doorzong, daar bleek niets meer van over in mijn ogen.

Ben er nog nooit eerder geweest dus wat dat betreft geen goed referentiekader. Ten opzichte van de andere uitwedstrijden die ik dit seizoen heb bezocht vond ik het alleszins meevallen.

Don

Had ook makkelijk een auto combi kunnen zijn met 150 auto's! Wat een zee aan ruimte daar zeg. Erg goed gebouwd! Grote en lange tunnel onder een aantal kantoorpanden door zo het uitvak in.

Het is mij een raadsel waarom dit niet gewoon een auto combi had kunnen zijn. Aan de situatie in Utrecht kan het niet liggen in elk geval.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Don op april 03, 2014, 22:47:07
Had ook makkelijk een auto combi kunnen zijn met 150 auto's! Wat een zee aan ruimte daar zeg. Erg goed gebouwd! Grote en lange tunnel onder een aantal kantoorpanden door zo het uitvak in.

Het is mij een raadsel waarom dit niet gewoon een auto combi had kunnen zijn. Aan de situatie in Utrecht kan het niet liggen in elk geval.

Zouden daar echt 150 auto's passen?? lijkt me sterk
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2014, 23:05:39
Zouden daar echt 150 auto's passen?? lijkt me sterk

verticaal wel...
Area 58

Don

Citaat van: Yellow Army op april 03, 2014, 23:07:19
verticaal wel...
Even gespeurd op het internet. Op een AZ forum wordt gesproken over 170 parkeerplaatsen bij het uitvak van Fc Utrecht
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

losang09

Ondanks kantoorruimtes en ietswat overdreven hoge tribunes is Galgenwaard een mooi stadionneke en kan ook best gezellig zijn .
Was er woensdag niet maar ben in verleden wel in NG naar wedstrijden geweest.

DayDreamer

Ik vind 4 tribunes / open hoeken helemaal niks, misschien nog zoiets als bij NAC, maar doe mij maar gewoon rond, tribunes tot aan het veld en vanaf boven/achter de tribunes opkomen.

losang09

Ok, ieder zijn mening. Ik vind dichte hoeken zo claustrofobisch  en met open hoekjes heb je ook nog letterlijk binding met de omgeving bomen en lijk je niet zo op deie andere tombes.
Vind te traditionele Engelse stands niet mooi dan Destroyer ?
Vroeger toen ik klein was  ben eens naar highbury geweest met mn papa, prachtig man !