Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:49:51
8P ik ga dit seizoen alle uitduels, misschien NEC en Feyenoord kaartje toch maar thuis laten liggen?

:0=JA  :devil

Galdiano

8P ik ga dit seizoen alle uitduels, misschien NEC en Feyenoord kaartje toch maar thuis laten liggen?

IK ZEG DOEN!!  |:)

:_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Puma

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:27:36
De meeste kwamen naar het uitvak. Lukoki en Manu na de groep nogmaals. Wijzend naar het Cambuur logo. Goed bedoeld van die jongens, volgens mij hebben ze het hier prima naar hun zin! Ogbeche gooide zijn shirt in het publiek en Ritzmaier leek erdoorheen te zitten.

Van der Laan en Ritzmaier leken er inderdaad flink door heen te zitten. Hoop dat het knopje binnen twee dagen 'weer' om kan.  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Yes het lek is boven
(je hebt gisteren er wel alles aan gedaan om niet aanwezig te zijn)
Henk, held, bedankt

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2014, 12:03:11
Yes het lek is boven
(je hebt gisteren er wel alles aan gedaan om niet aanwezig te zijn)

:D :D

Cambuur LWD

Voor de supporters die naar de wedstrijd zijn geweest, hoe was het stadion?
Je ziet veel grote stadions met dichte hoeken, bij Utreg zijn ze open, is dat wat?

Is het sfeervol en iets voor Cambuur?

sccweestwel

Ik was in het stadion, en heb me echt verbaasd hoe mooi het stadion is van binnen en van buiten!
Mooie steile tribunes en genoeg ruimte om iedereen eten en drinken aan te bieden.
Ik zou het acht aanraden, super vet stadion en midden in een volkswijk, Heerlijk

dizzhead

Heb een aantal Europese wedstrijden in de galgenwaard gekeken een paar jaar terug, mooi stadion. Precies wat voor ons. In kleinere vorm uiteraard.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Cambuur LWD op april 03, 2014, 17:03:33
Voor de supporters die naar de wedstrijd zijn geweest, hoe was het stadion?
Je ziet veel grote stadions met dichte hoeken, bij Utreg zijn ze open, is dat wat?

Is het sfeervol en iets voor Cambuur?

Schitterend stadion met een klote uitvak. Ik vind die netten maar niks. Stadion is te groot voor FC Utrecht, zeker als het een stuk minder gaat. Een dergelijk stadion met 16.000 plekken is perfect voor Cambuur.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 18:08:50
Schitterend stadion met een klote uitvak. Ik vind die netten maar niks. Stadion is te groot voor FC Utrecht, zeker als het een stuk minder gaat. Een dergelijk stadion met 16.000 plekken is perfect voor Cambuur.

Ik vond de tribunes wel erg hoog (en lelijk als het zo leeg is en de supporters zo verdeeld zitten). Voor de rest mooi en luxe
Henk, held, bedankt

sccweestwel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2014, 18:11:23
Ik vond de tribunes wel erg hoog (en lelijk als het zo leeg is en de supporters zo verdeeld zitten). Voor de rest mooi en luxe

als het vol is, al is dat helaas bijna nooit het geval bij utrecht komt het  beangstigend over. 

wiekie1969

Gisteravond met 10 man verloren, de heer Bakker stond er weer eens in. Diepgaan als het niet moest/hoefde, niet mee terug verdedigen als het wel moest, bijna alle duels verloren, domme passes over 25 meter en constant Ritzmaier voor de voeten lopend. Triest!

ForzaCambuur1

Vond het echt een gaaf stadion, mooie steile losstaande tribunes. Ondanks dat het behoorlijk leeg was leefde het publiek toch wel mooi mee.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ForzaCambuur1 op april 03, 2014, 19:30:58
Vond het echt een gaaf stadion, mooie steile losstaande tribunes. Ondanks dat het behoorlijk leeg was leefde het publiek toch wel mooi mee.

Utrecht staat in mijn herinnering als die harde club met een ijzersterke aanhang die de hele wedstrijd doorzong, daar bleek niets meer van over in mijn ogen.
Henk, held, bedankt

brambo3004

Ondanks hoge verwachtingen vond ik het helemaal niet een mooi stadion.
1. Het is te groot voor Utrecht.
2. Leuk hoor, die open hoeken, maar dan moet je niet ze vullen met kantoorruimtes.
3. Steile tribunes vind ik alleen maar lelijk.
4. Uitvak was weer een typische gevangenis-luchtplaats.