Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

ForzaCambuur1

Tijd voor een helpdesk draadje  :devil

Yellow Army

Citaat van: drg op april 01, 2014, 20:59:11
FOX Sports GO zit bij alles in als ik het goed heb, je kan op de website inloggen met je gegevens (ook als je via UPC of wat dan ook heb moet je dat dus hebben)

Ik heb ook al sinds voordat het FOX werd een Go abonnement, kan ook gewoon inloggen op de app van m'n TV dus in feite heb ik gewoon een goedkope abonnement (die al sinds vorig jaar niet in prijs veranderd is, dus ik betaal ook maar 12 euro p/m)

Wat ik alleen niet snap is dat ze het niet ook gewoon op de normale kanalen uit kunnen zenden, ze weten al maanden dat de tijden gewijzigd zijn.

Zijn op dat tijdstip 4 wedstrijden en maar 3 kanalen.
Area 58

Tukker

Ik heb per abuis dan wel een kaart van Cambuur voor deze wedstrijd gekregen, maar kan er helaas niet naar toe.

Ik denk dat ik morgen maar weer naar http://fırstrowsports.eu/ ga en daar de wedstrijd live kijk. Het beeld is dan wel niet 100% maar alles beter als niks.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Utekleitrokken

Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:59:26
Ik heb per abuis dan wel een kaart van Cambuur voor deze wedstrijd gekregen, maar kan er helaas niet naar toe.

Ik denk dat ik morgen maar weer naar http://fırstrowsports.eu/ ga en daar de wedstrijd live kijk. Het beeld is dan wel niet 100% maar alles beter als niks.

http://www.onsball.com

Redelijk veel wedstrijden in redelijke kwaliteit, beter dan bovengenoemde iig. Weet alleen niet of we er morgen succes mee hebben!

Tukker

Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 23:04:57
http://www.onsball.com

Redelijk veel wedstrijden in redelijke kwaliteit, beter dan bovengenoemde iig. Weet alleen niet of we er morgen succes mee hebben!
Bedankt voor de tip; vergelijken kan altijd  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Utekleitrokken

Zijn trouwens gewoon de wedstrijden via Fox of Sport1 Select, verbaal ondersteund met hoogstaande Nederlandse voetbalvisie.

SCCornjum

|:)  |:)MATCH-DAY |:) |:)

Nu is het moment om vol achter de club te staan.

-Wij zijn Cambuur Leeuwarden-

Watching Football Is Not A Crime

Len Cantello

:0= MATCHDAY!

:0= WIJ WINNEN!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

misideoldskool

666

he he, zo... eindelijk weer eens iets anders dan dat geneuzel over DL, dat boek is wmb gesloten.

Lekker vandaag weer een wedstrijd, allemaal achter onze club en punten pakken.  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Clint

Succes mannen in Utreg. Hoop niet dat het gedoe van de laatste dagen zijn invloed heeft op de wedstrijdbeleving. Op de voorbereiding heeft het het in ieder geval wel.

gewoon een fan

De situatie van de afgelopen dagen is gewoon KUT maar nu de knop weer om en knallen voor deze mooie club.

Kinge

Situatie is zwaar kut.

Spelers zijn denk ik geschrokken van alle commotie.. Denk dat dit niet in de koude kleren gaat zitten.
Was er niets gebeurd, was er geen overstap geweest na DKV van Dwight had ik een gelijkspel of misschien wel een winst partij verwacht.

Maar nu, de weerbaarheid is zwaar gezakt. Ik denk zelf dat we het vandaag super moeilijk krijgen.. Ik denk dat er vandaag gewoon een grote kans is dat we verliezen.

Waarom moest Hoerenveen in godsnaam onze trainer hebben? Van al die 500 werkloze trainers die er zijn, moesten ze net die van ons hebben? Die vorig jaar gewoon nog bivakkeerde in de hoofdklasse.. Het is opgezet spel, het is allemaal de schuld van die dkv-ers.

Hilversum voor Cambuur

Situatie is zwaar kut maar dan kan het vanavond juist extra bizar zijn als ze gewoon winnen!! Mijn stembanden zijn gesmeerd!

John Hiatt

Ben bang voor een enorme zeperd. Spelers waren zeer tevreden over Lodeweges. Meeste spelers kunnen de gevoelens ook niet echt plaatsen zoals dat leeft onder de supporters. Hopelijk valt het mee...