Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
22 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: Lwdscc op maart 13, 2014, 16:26:52
Wat een vrijgevigheid opeens... Of maken ze straks bekend dat de seizoenskaartprijzen fors omhoog gaan ofzo  :X

Wees blij dat ze het belang eens zien om bij deze belangrijke wedstrijd extra support mee te krijgen. Voor 15 euro incl kaartje is een koopje en er zijn nog 750 man die 26,50 terug krijgen, direct maar kaartverkoop van Utrecht er naast leggen. Mocht je trouwens op Noord of Zuid staan, reken maar op een verhoging van de prijs voor komend seizoen, en terecht!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

sccleeuwarden

fantastische prijs. ook daar hebben we de supporters nodig, dus als je kan GA! omstreeks half 11 ben je weer terug savonds, dus dat valt ook wel weer mee. even een middagje vrij nemen.

Dokkumer

Prima geregeld. Dikke.plus voor de bvo

Verstuurd vanaf mijn spambox

ForzaCambuur1

Citaat van: Yellow Army op maart 13, 2014, 10:32:19
Met korting naar de uitwedstrijd tegen Utrecht!
13.03.2014 - 10:13

Na de wedstrijd van komende vrijdag tegen RKC Waalwijk en een voetballoos weekend daarna, speelt SC Cambuur een week later maar liefst drie wedstrijden in één week. De tweede van deze reeks wedstrijden is een uitwedstrijd tegen directe concurrent FC Utrecht.  Gezien het drukke programma kunnen onze mannen de steun van de Twaalfde Man in deze cruciale fase van de competitie goed gebruiken. Ben jij er ook bij?

FC Utrecht – SC Cambuur
Woensdag 2 april, 18:45 uur
Galgenwaard

Deze wedstrijd is voor Cambuur-supporters alleen te bezoeken middels een verplichte buscombi. Bezit van een uitkaart is hierbij zoals gebruikelijk verplicht.

Aangezien wij het tijdstip van 18:45 uur ook een zeer supportersonvriendelijk tijdstip vinden, en deze wedstrijd tegen een directe concurrent in de strijd om handhaving enorm belangrijk is, nemen de club en supportersvereniging Kern van Cambuur een deel van de kosten voor de buscombi voor hun rekening.

Meereizende supporters (maximaal 1000) betalen nu dan ook niet de vaste prijs van € 35,00, maar slechts € 20,00. Ben je lid van de Kern van Cambuur, dan kun je voor € 15,00 mee naar Utrecht.

Inschrijven kan vanaf nu t/m dinsdag 1 april 12:00 uur bij de administratie van het Cambuur Stadion. Meereizende supporters dienen op de wedstrijddag uiterlijk om 14:45 uur aanwezig te zijn.

Ook geleerd van de onduidelijkheid bij Ajax uit  :thumbsup

John Hiatt

Voor het eerst in 5 jaar ook maar eens mee.

EastSide058

Mooie prijzen maar ff wat proberen te regelen op het werk  :zweep
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

brambo3004

Citaat van: Daddy T. op maart 13, 2014, 16:52:03
Mocht je trouwens op Noord of Zuid staan, reken maar op een verhoging van de prijs voor komend seizoen, en terecht!

Waarom? Jij pleit als supporter voor een verhoging van de prijzen?

papier

Citaat van: brambo3004 op maart 13, 2014, 19:44:22

Waren die, in tegenstelling tot West/Oost, in prijs niet gelijk gebleven? Dat de prijs weer wat omhoog gaat begrijp ik wel, we betalen nog steeds erg weinig in Leeuwarden als ik het vergelijk met anderen. Al is hier de prijs natuurlijk wel snel gestegen de afgelopen jaren.

siepelsjeu

Niet aanwezig zit helaas in het buitenland dan

Yellow Army

Citaat van: siepelsjeu op maart 13, 2014, 19:59:32
Niet aanwezig zit helaas in het buitenland dan

Zo ver is het toch niet vanuit friesland?
Area 58

brambo3004

Citaat van: papier op maart 13, 2014, 19:52:44
Waren die, in tegenstelling tot West/Oost, in prijs niet gelijk gebleven? Dat de prijs weer wat omhoog gaat begrijp ik wel, we betalen nog steeds erg weinig in Leeuwarden als ik het vergelijk met anderen. Al is hier de prijs natuurlijk wel snel gestegen de afgelopen jaren.

In mijn ogen moet het naar-voetbal-gaan zo toegankelijk mogelijk blijven. Als we (terecht) moeilijk doen over hoge prijzen voor uitwedstrijden, zou ik het raar vinden dat Noord en Zuid met tientjes omhoog gaan en iedereen instemmend staat te knikken.

ForzaCambuur1

Woon zelf in de buurt van Nijmegen. Heb wel eens gelezen dat er toch mogelijkheden zijn om nog in het uitvak terecht te komen. Iemand een idee hoe dit in zijn werk gaat?

Daddy T.

Citaat van: brambo3004 op maart 13, 2014, 19:44:22
Inderdaad, 25 euro verhogen op Noord en Zuid, pak je zo 100.000 euro extra!
Dit jaar zijn deze tribunes niet verhoogd, moet nu prima kunnen. Op Noord betaal je nu 10 euro per wedstrijd met een seizoenkaart, terwijl dit los 18 tot 21 euro is.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

siepelsjeu

Citaat van: ForzaCambuur1 link=to :sccpic= :scc585.msg64520#msg64520 date=1394737936
Woon zelf in de buurt van Nijmegen. Heb wel eens gelezen dat er toch mogelijkheden zijn om nog in het uitvak terecht te komen. Iemand een idee hoe dit in zijn werk gaat?
Moet je Sarah tromp even mailen

siepelsjeu

Citaat van: Yellow Army op maart 13, 2014, 20:01:45
Zo ver is het toch niet vanuit friesland?
Dan kon ik wel op de fiets