Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

papier

pvanbuijtene

The Prominence

Citaat van: dizzhead op februari 07, 2014, 17:00:19
Ja, waarmee inzichtelijk is gemaakt wie er geilen op het aanmaken van topics  :devil

:_schater

jeff

Dit is de uitleg van de knvb over de hoerentijd.
Youtube

Snap niet dat ze het dan niet een week eerder of later doen.

Lore

Citaat van: jeff op februari 07, 2014, 17:53:06
Dit is de uitleg van de knvb over de hoerentijd.
Youtube

Snap niet dat ze het dan niet een week eerder of later doen.

Okay, die tijd wordt dus min of meer gedwongen door de UEFA! Hij legt inderdaad alleen niet uit waarom dan niet een week eerder of later? Daarnaast had ik liever dinsdag gespeeld, dat geeft toch weer eensgezind extra rust!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zondag - woensdag - zaterdag spelen, is wel erg veel van het goede. 3 wedstrijden in 7 dagen. Ik mag toch hopen dat de andere wedstrijden ook verplaatst worden.
Henk, held, bedankt

Len Cantello

Kut knvb! Kut politiek #AMF

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Oplossing is heel simpel. Alle wedstrijden verplaatsen naar het paasweekend en de bekerfinale verplaatsen.

Dokkumer

Cambuur gaat in bezwaar.

Lore

papier

Goede zaak, walgelijk besluit van de KNVB. Alles maar voor veiligheid (?), kan me niet voorstellen dat het land er veiliger op zou worden als supporters ook de makkelijkste weg zouden kiezen en hun werk maar laten voor wat het is op zo'n zonnige middag in april.

Unknown

Zou dit een auto combi zijn? Al wat over bekend? Daar zou wel veel animo voor zijn lijkt me. Alhoewel bij ons weet je het nooit

DeventerTurk

Ik roep al jaren dat wij ,de voetbalsupporters ,gezien worden als een stelletje doorgesnoven asociale blerende clubgekleurde idioten!!! Maar dit slaat werkelijk alles.Bij voetbalwedstrijden in NL gebeurd nagenoeg nix de laatste jaren,als het land voor een wereldtop zoveel politie nodig heeft,dan moet men tog ook wat reserves achter de hand hebben ,zoals vrijwillige politie(niet dat ik nou 1,2,3 wacht op veel politie tijdens de wedstrijden,dat even terzijde!) of desnoods security/beveiliging gasten,of xtra stewards van andere clubs lenen(je hebt immers 3 speeldagen) dan kunnen de wedstrijden gewoon doorgaan op de oorspronkelijke tijden en dagen.Nu schuift de capabele Knvb haar eigen probleem door naar ons,het volk,de supporters dus,om op een belachelijke tijd de 5 wedstrijden aan te bieden,zonder rekening te houden met de verplichtingen vd gewone man/vrouw.En als je het dan tog verplaatst doe het dan niet op een speeldag voor de europese wedstrijden,stelletje AMATEURS!!!! Dus ipv op allerlei gala's of bijeenkomsten beetje de grote jongen te spelen door glaasjes champagne met kaviaar te nuttigen zou ik maar heel snel bijelkaar komen om tot een oplossing te komen die voor iedereen aantrekkelijk is.Mensen betalen veel geld voor seizoenskaarten,willen graag ook hun club volgen naar uitwedstrijden,maar dat wordt NU onmogelijk.Dus koppen bijelkaar aub knvb ers!!!! Mijn advies voor onze club,niet accepteren de gang v zaken nu,grote inkomstenderving,halflege stadion,geen thuisvoordeel enz enz...
Daarom heb ik zo'n hekel aan dat INDUSTRIËLE VOETBAL..
Ben dr ziek van,BAH!!!!
Forza GAE DEVENTER
EA71

Ps:Wij Kowet zijn samen met jullie Cambuur   de enige 2 clubs die 3 wedstrijden in 6 dgn moeten spelen he,in een cruciale fase!!! Worden weer voor de zoveelste x genaaid ,het relaas geldt dus ook voor jullie Cambuur fans.
Grtz DT

Harry L.

Citaat van: DeventerTurk op februari 07, 2014, 20:10:35
Ik roep al jaren dat wij ,de voetbalsupporters ,gezien worden als een stelletje doorgesnoven asociale blerende clubgekleurde idioten!!! Maar dit slaat werkelijk alles.Bij voetbalwedstrijden in NL gebeurd nagenoeg nix de laatste jaren,als het land voor een wereldtop zoveel politie nodig heeft,dan moet men tog ook wat reserves achter de hand hebben ,zoals vrijwillige politie(niet dat ik nou 1,2,3 wacht op veel politie tijdens de wedstrijden,dat even terzijde!) of desnoods security/beveiliging gasten,of xtra stewards van andere clubs lenen(je hebt immers 3 speeldagen) dan kunnen de wedstrijden gewoon doorgaan op de oorspronkelijke tijden en dagen.Nu schuift de capabele Knvb haar eigen probleem door naar ons,het volk,de supporters dus,om op een belachelijke tijd de 5 wedstrijden aan te bieden,zonder rekening te houden met de verplichtingen vd gewone man/vrouw.En als je het dan tog verplaatst doe het dan niet op een speeldag voor de europese wedstrijden,stelletje AMATEURS!!!! Dus ipv op allerlei gala's of bijeenkomsten beetje de grote jongen te spelen door glaasjes champagne met kaviaar te nuttigen zou ik maar heel snel bijelkaar komen om tot een oplossing te komen die voor iedereen aantrekkelijk is.Mensen betalen veel geld voor seizoenskaarten,willen graag ook hun club volgen naar uitwedstrijden,maar dat wordt NU onmogelijk.Dus koppen bijelkaar aub knvb ers!!!! Mijn advies voor onze club,niet accepteren de gang v zaken nu,grote inkomstenderving,halflege stadion,geen thuisvoordeel enz enz...
Daarom heb ik zo'n hekel aan dat INDUSTRIËLE VOETBAL..
Ben dr ziek van,BAH!!!!
Forza GAE DEVENTER
EA71

Ps:Wij Kowet zijn samen met jullie Cambuur   de enige 2 clubs die 3 wedstrijden in 6 dgn moeten spelen he,in een cruciale fase!!! Worden weer voor de zoveelste x genaaid ,het relaas geldt dus ook voor jullie Cambuur fans.
Grtz DT

Ik denk dat je twee keuzes hebt. Neem eem prozacje of lees het onderschift van onze medeforumganger collingwood :koffie

Lore

Als de supportersverenigingen van de spelende clubs aankondigen om de maandag of dinsdag van de summit te gaan demonstreren in Den Haag tegen dit besluit dan besluit de KNVB direct om de wedstrijden weer te verplaatsen!