Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: John Hiatt op april 02, 2014, 10:15:11
En in dkv lachen ze in hun vuistje. Precies bereikt wat ze wilden: onrust bij Cambuur! Sponsors lopen daar nog steeds weg, prestaties vallen tegen, maar de aandacht is briljant verlegd naar Cambuur. Vanaf nu vol achter Cambuur, achter Henk, achter de spelers, achter Gerald en rest directie, achter RvC. Want: wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

papier

Citaat van: FrancoLWD op april 02, 2014, 14:49:24
Tis een optie, liever niet natuurlijk :p

Altijd prima verslagen op OF hoor, prachtige kerel die Geert van Tuinen

carlo de leeuw

word niet op fox uitgezonden en via computer kan ook niet bij kabel noord en kijkcode voor 12 euro terwijl ik fox heb verrek ik ook!
iemand nog suggestie's?

Treb

Citaat van: carlo de leeuw op april 02, 2014, 15:57:39
word niet op fox uitgezonden en via computer kan ook niet bij kabel noord en kijkcode voor 12 euro terwijl ik fox heb verrek ik ook!
iemand nog suggestie's?

Bij welke provider zit je?

Cambuur058

iemand nog suggestie's?
janlul, of een andere streamsite
welke provider heb je? want met foxsports go kan je het wel op je computer kijken

Dokkumer

Citaat van: FrancoLWD op april 02, 2014, 14:49:24
Tis een optie, liever niet natuurlijk :p
Ondanks het spraakgebrek vind ik GvT een uitermate enthousiast verslaggever en duidelijk pro SCC

moodygrunn

iemand nog suggestie's?

Ik zal kijken of ik een stream kan vinden, mensen die er behoefte aan hebben kunnen me dan evt wel een pm sturen aangezien dit niet op het forum geplaatst mag worden.
In Henk en Sandor we trust

dizzhead

Hopen dat er een  verdwaalde Jan lul is die dit streamt. Heb een cursus, maar ook twee schermen :)

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 16:00:19
Ik zal kijken of ik een stream kan vinden, mensen die er behoefte aan hebben kunnen me dan evt wel een pm sturen aangezien dit niet op het forum geplaatst mag worden.

Eerlijk gezegd ben ik er heel voorzichtig mee. Diverse sites hebben in de loop der jaren al waarschuwingen met dwangsommen gehad. Dus liever niet ;)

speculeter

iemand nog suggestie's?
als je lid van fox bent kun je gewoon kijken toch.
na aanmaak van account

Cambuur058

Citaat van: dizzhead op april 02, 2014, 16:01:08
Hopen dat er een  verdwaalde Jan lul is die dit streamt. Heb een cursus, maar ook twee schermen :)
maar er zijn nog een aantal wedstrijden dus ik denk dat het wel een stuk lastiger word om een degelijke stream te vinden

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 16:01:23
Eerlijk gezegd ben ik er heel voorzichtig mee. Diverse sites hebben in de loop der jaren al waarschuwingen met dwangsommen gehad. Dus liever niet ;)

Ook via de pm? openbaar aanprijzen van dit soort websites lijkt me duidelijke kwestie

moodygrunn

Citaat van: dizzhead op april 02, 2014, 16:01:08
Haha inderdaad mooi opgelost :)

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 16:04:47
Ook via de pm? openbaar aanprijzen van dit soort websites lijkt me duidelijke kwestie
Ik ben niet bij machte alle pm;s te gaan controleren, dus er kan heel toevallig eens eentje tussendoor vliegen :devil

punkman

Wie staan er bij ons op scherp ?
Bijker, el Makrini ?