Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
45 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Blij dat jullie allemaal zo positief zijn. Maar rkc valt toch niet te onderschatten, winnen ook van psv. Kat in het nauw maakt rare sprongen.

Cambuur058

Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:56:02
Blij dat jullie allemaal zo positief zijn. Maar rkc valt toch niet te onderschatten, winnen ook van psv. Kat in het nauw maakt rare sprongen.
Feyenoord gaat er met een nulletje of 5 over heen.  :O :O

RotterdamLeeuwarden

Tering, kom ik weer thuis, heeft Cambuur verloren.
Maar eerlijk gezegd verwachtte ik dit wel hoor na de rumoer van de afgelopen dagen.

Komop Cambuur, de kopppies erbij houden  |:) |:) |:) |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op april 02, 2014, 20:45:54
Thuis tegen Zwolle en Heerenveen en uit NAC. Die zie ik nog zeker 6 punten pakken!
Ik denk dat wij nog 2/3 punten nodig hebben, maar waar haal je die?
Als RKC 6 punten haalt hoeven we maar 1 punt te halen, ons doelsaldo is vele malen beter. Laten we eens positief denken: RKC verliest komend weekend en we spelen gelijk tegen NEC. Dan zitten we al op 6 punten

058-4life

Praktisch alle ploegen onder ons hebben het nog zwaar hoor. Ajax, Twente, AZ, Vitesse, Feyenoord en Groningen o.a. Ik zie het probleem niet. We eindigen mooi ergens tussen 10 en 14!  :proost

YellowBlue

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 20:56:56
Tering, kom ik weer thuis, heeft Cambuur verloren.
Maar eerlijk gezegd verwachtte ik dit wel hoor na de rumoer van de afgelopen dagen.

Komop Cambuur, de kopppies erbij houden  |:) |:) |:) |:)

Heeft er niets mee te maken, de mannen gingen er voor en Henk hanteerde precies dezelfde tactiek en wissels als Dwight.

Cambuur Groningen

Citaat van: 058-4life op april 02, 2014, 20:58:25
Praktisch alle ploegen onder ons hebben het nog zwaar hoor. Ajax, Twente, AZ, Vitesse, Feyenoord en Groningen o.a. Ik zie het probleem niet. We eindigen mooi ergens tussen 10 en 14!  :proost
Ik ben ook positief, 15e is ook genoeg

mario

Citaat van: YellowBlue op april 02, 2014, 20:58:45
Heeft er niets mee te maken, de mannen gingen er voor en Henk hanteerde precies dezelfde tactiek en wissels als Dwight.

Mannen waren er niet goed bij dat kon je zien, wat er de afgelopen dagen is gebeurd heeft toch invloed gehad.

Tanjajeah

Citaat van: Cambuur Groningen op april 02, 2014, 20:59:24
Ik ben ook positief, 15e is ook genoeg

Precies. En mocht je al nog een puntje tekort komen tov RKC, dan zou de laatste wedstrijd tegen ADO (met ongeveer evenveel punten) zomaar eens uit kunnen draaien op een salonremise..

Straicar

Hemmen weer niet goed. Kan zelfs de lucht duels niet eens meer winnen. Komt op het moment veel meer dreiging van Barto!
Ook Ogbeche weer onzichtbaar. En moeten we bijker bij volgende wedstrijd ook nog missen :zucht
Wel jammer voor Bob, had m tegen Utrecht wel minuten gegund. Ze mogen hem van mij zeker wel eerder inbrengen voor Lukoki. Zal aanvallend zeker beter zijn.

NEC maar ff oprollen deze week. Dan is alles weer in kan en kruiken |:)

Cambuur Groningen

Resterend programma:

Cambuur:
NEC   Cambuur
Cambuur   Vitesse
Feyenoord   Cambuur
Cambuur   ADO

Utrecht:
ADO   Utrecht
Utrecht   Heracles
DKV   Utrecht
Utrecht   Vitesse

NAC:
NAC   Twente
Groningen   NAC
NAC   RKC
PSV   NAC

ADO:
ADO   Utrecht
Ajax   ADO
ADO   AZ
Cambuur   ADO

Go Ahead:
Heracles   Go Ahead
Go Ahead   DKV
Vitesse   Go Ahead
Go Ahead   Roda

RKC:
Feyenoord   RKC
RKC   PEC
NAC   RKC
RKC   DKV

NEC:
NEC   Cambuur
AZ   NEC
NEC   Twente
Ajax   NEC

Roda:
Roda   AZ
FC Twente   Roda
Roda   Groningen
Go Ahead   Roda

Conclusies: NAC lastig programma, concurrenten tegen elkaar (ADO-Utrecht, NAC-RKC), concurrenten nog tegen kandidaten nummer 2 (voorronde championsleague), Ajax kan thuis tegen ADO zo ongeveer kampioen worden...

Volgens mij gaan we het redden, desnoods maar op doelsaldo 15e.

Cambuur123

RKC moet er nog 2 winnen, van de 4. Even wakker geschud, zaterdag massaal naar NEC & dan halen we echt de eerste uitoverwinning... Besef dat dit dé wedstrijd is om ons veilig te spelen dus aub: koop allemaal een kaart morgen!  :clint

scclwd

Citaat van: mario op april 02, 2014, 21:03:44
Mannen waren er niet goed bij dat kon je zien, wat er de afgelopen dagen is gebeurd heeft toch invloed gehad. Ik hoop op dat men zich zaterdag kan herstellen.

Supporters waren er ook niet bij, mooi dat ze er waren, maar waren ook niet zichzelf.

Tukker

Citaat van: Cambuur123 op april 02, 2014, 21:06:56
RKC moet er nog 2 winnen, van de 4. Even wakker geschud, zaterdag massaal naar NEC & dan halen we echt de eerste uitoverwinning... Besef dat dit dé wedstrijd is om ons veilig te spelen dus aub: koop allemaal een kaart morgen!  :clint
Wij zijn er in ieder geval bij (2x) maar het schiet me nu te binnen dat ik nog steeds de kaarten en het parkeerprotocol nog niet ontvangen heb.
Morgen Sarah maar even bellen voor alle zekerheid
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Cambuur Groningen op april 02, 2014, 21:06:36
Conclusies: NAC lastig programma, concurrenten tegen elkaar (ADO-Utrecht, NAC-RKC), concurrenten nog tegen kandidaten nummer 2 (voorronde championsleague), Ajax kan thuis tegen ADO zo ongeveer kampioen worden...

Volgens mij gaan we het redden, desnoods maar op doelsaldo 15e.
Ik hoop van harte niet dat het nog zo ver komt maar die laatste thuiswedstrijd is wel heel lekker.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist