Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Heerlijk, dat ouderwetse gezeik en paniek omdat we na 7 duels een keer verliezen. Ligt natuurlijk allemaal aan de verstoorde training, etc...  :O Als we verloren hadden met Dwight op de bank was de pleuris vanavond helemaal uitgebroken!

Henkie moet Lukoki een schop geven en Barto vervangen door Hemmen en tegen NEC vol gas geven. Puntje daar halen is prima, we spelen nog 2x thuis dus we pakken nog minimaal 6 punten. Plek 16 en 17 worden vergeven obv doelsaldo.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

De Gast

Ik betrap Barto nooit eens op een klasse actie. Hij staat wel eens op de juiste plek, scoort dan maar verder lijkt het mij een ramp om in de spits te hebben want je kunt er voetballend niks mee op dit niveau. Lukoki idem dito (zelfs nog erger). Rendement nihil.

Ik snap werkelijk waar niet dat dit basisspelers zijn. Zolang je dit soort spelers in de basis hebt zul je in elk geval uit niks klaar maken.

Als wissel prima. Meer ook niet!

De Raaf

Tja Bakker. Waarom Paco wissel? Met hem meeste punten gepakt, meer diepgang dus controle. Voor de rest komt alles goed met Henkie

Treb

We hebben niet vandaag verloren.. we hebben de afgelopen 3 dagen verloren. Voor heel den lande. Alle onverlaten, tokkies, uitkering trekkende asociale mongolen BEDANKT!  l8l

carlo de leeuw

elftal oogt een beetje tam.middenveld,ritzmaaier wat te makkelijk, bakker geen ritme.makrini redelijk.lukoki weer ouderwets slechte momenten maar ook goeie,de rest mwah.uitwedstrijden zijn toch (te)groot verschil met thuis.Toch mag je er van uit gaan dat 5 punten boven de streep genoeg moeten zijn.
tegen nec een punt en je bent min of meer veilig!

Cor

Citaat van: Treb op april 02, 2014, 22:11:39
We hebben niet vandaag verloren.. we hebben de afgelopen 3 dagen verloren. Voor heel den lande. Alle onverlaten, tokkies, uitkering trekkende asociale mongolen BEDANKT!  l8l

Tssssssss  l0l volgend jaar maar bij dkv op de tribune kerel. Daar heb je geen last van tokkies en uitkering trekkende asociale mongolen. Nu maar hopen dat je zelf altijd werk houdt. Verliezen bij Utrecht is geen schande, had zonder al het gelul van de afgelopen dagen ook kunnen gebeuren. Kin omhoog, borst naar voren, laat zien dat je voor Cambuur bent. Krijg echt een beetje genoeg van het gejank van jou hier, we weten het nu wel.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op april 02, 2014, 21:09:26
Wij zijn er in ieder geval bij (2x) maar het schiet me nu te binnen dat ik nog steeds de kaarten en het parkeerprotocol nog niet ontvangen heb.
Morgen Sarah maar even bellen voor alle zekerheid

Wij ook, maar ook nog geen kaartjes binnen. Bel je ook even voor ons  :y
Henk, held, bedankt

mario

Citaat van: Treb op april 02, 2014, 22:11:39

G.dd...e, ik ben nog ziek van de afgelopen dagen.
Dokter breng uw beste medicijn, ik heb er nu al dagen last van ook al doet heel erg pijn.... ;(

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2014, 22:22:56
Wij ook, maar ook nog geen kaartjes binnen. Bel je ook even voor ons  :y
Ik zal het haar melden  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: carlo de leeuw op april 02, 2014, 22:16:54
elftal oogt een beetje tam.middenveld,ritzmaaier wat te makkelijk, bakker geen ritme.makrini redelijk.lukoki weer ouderwets slechte momenten maar ook goeie,de rest mwah.uitwedstrijden zijn toch (te)groot verschil met thuis.Toch mag je er van uit gaan dat 5 punten boven de streep genoeg moeten zijn.
tegen nec een punt en je bent min of meer veilig!
Ik vind ook dat Ritzmaier niet in zijn meest gretige periode zit. Zeker ook de tweede helft speelt hij ondermaats. Ik heb soms ook een beetje het idee dat hij er na zeg maar 70 minuten conditioneel doorheen zit.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

carlo de leeuw

Citaat van: Cor op april 02, 2014, 22:21:32
Tssssssss  l0l volgend jaar maar bij dkv op de tribune kerel. Daar heb je geen last van tokkies en uitkering trekkende asociale mongolen. Nu maar hopen dat je zelf altijd werk houdt. Verliezen bij Utrecht is geen schande, had zonder al het gelul van de afgelopen dagen ook kunnen gebeuren. Kin omhoog, borst naar voren, laat zien dat je voor Cambuur bent. Krijg echt een beetje genoeg van het gejank van jou hier, we weten het nu wel.
iedereen die een mening heeft die je niet aan staat, naar dkv op de tribune sturen is ook wel wat vermoeiend.Straks zit het daar nog vol ook.

Scc01

Citaat van: Cor op april 02, 2014, 22:21:32

Achja andersom zijn er ook genoeg mensen die het gezeik van die tokkies zat zijn. En volgens mij wordt er hier een stuk normaler op de tokkies gereageerd dan die tokkies op dl.

Verlies van vanavond kan gebeuren. Je kan een eer verliezen alleen heb ik het idee dat het wel een beetje in de koppies zit.
Verder stoor ik me wel aan de media die vinden allemaal dat het nooit zo kan zijn dat supporters ervoor kunnen zorgen dat een trainer ontslagen wordt danwel vertrekt. Ze vergeten even dat aan het ontslag van de meeste trainers een media hype aan de basis ligt.

Yellow Army

Misschien kan je gewoon concluderen dat de selectie niet beter is dan dat ze in uitwedstrijden laat zien en thuis boven zichzelf uitstijgen met de 12e man jn de rug.
Area 58

punkman

Ben wel een beetje klaar met het hele DL verhaal.
Is gebeurd, jammer hoe het allemaal is gelopen.
Maar we moeten nu weer verder, belangrijke wedstrijden voor de boeg, en we kunnen niks meer aan de ontstane situatie veranderen.

Maar kan iemand mij uitleggen waarom dat spandoek van DL EXIT voor het begin van de wedstrijd moest ?
Dacht dat dat klaar was, dat het landelijk duidelijk was dat DL was opgestapt.

carlo de leeuw

Citaat van: Yellow Army op april 02, 2014, 22:38:32
Misschien kan je gewoon concluderen dat de selectie niet beter is dan dat ze in uitwedstrijden laat zien en thuis boven zichzelf uitstijgen met de 12e man jn de rug.
Ben ik het helemaal mee eens, als je alle plussen en minnen dit seizoen meeneemt, denk ik dat met die 35 punten ook
alles uit deze selectie is geperst.trouwens die nijhuis kwam er een keer uit en miste toen ongeveer de bal 3 meter, maar hij hield er een paar geweldig uit!