Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

wiekie1969

Roda geeft achterin heel veel ruimte weg omdat ze constant met 4 verdedigers op 1 lijn spelen dicht op de middellijn. Die Luijcx en van Peppen zijn zo traag als poppestront. 1 goede bal erover heen en je countert ze zo uit.

Cambuur moet gewoon wat inzakken en dan op de counter  toeslaan via Lukoki en Manu. 51 goals om de oren die lui man, met de 12e man erachter moet je gewoon de 3 punten in Leeuwarden houden.  |:) |:) |:)

wiekie1969

Goutum

Citaat van: wiekie1969 op februari 18, 2014, 22:15:53
Roda geeft achterin heel veel ruimte weg omdat ze constant met 4 verdedigers op 1 lijn spelen dicht op de middellijn. Die Luijcx en van Peppen zijn zo traag als poppestront. 1 goede bal erover heen en je countert ze zo uit.

Cambuur moet gewoon wat inzakken en dan op de counter  toeslaan via Lukoki en Manu. 51 goals om de oren die lui man, met de 12e man erachter moet je gewoon de 3 punten in Leeuwarden houden.  |:) |:) |:)

Nee, eigen spel spelen. Vanaf de start er bovenop en laten merken dat er vandaag niks te halen valt voor Roosvicee.

Clint

Stiens

In je artikel over Barto staat al een fout. Alexander Christovao is namelijk geen huurling van Groningen. Is gewoon eigendom van Cambuur.  :clint

SCC-J

Citaat van: kwak op februari 19, 2014, 09:52:44
Meer weten over Cambuur-Roda? Is Barto het eens met de keuzes van Lodeweges? Kristzian Nemeth moet scoren van Jon Dahl Tomasson... Lees elke week op FB pagina Alfred Lehmann PR het laatste nieuws over de wedstrijden. Like de FB pagina!
SPAM!!

dit is mien club

Citaat van: Len Cantello op februari 18, 2014, 16:02:47
Het is koud. Het is guur. Gooi een Duutser op het vuur!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Heerlijk |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

The Prominence

Meer weten over Cambuur-Roda? Is Barto het eens met de keuzes van Lodeweges? Kristzian Nemeth moet scoren van Jon Dahl Tomasson... Lees elke week op FB pagina Alfred Lehmann PR het laatste nieuws over de wedstrijden. Like de FB pagina!

ga ergens anders reclame maken  l8l

666

l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l

en nooit meer terug komen  l8l
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dit is mien club

Citaat van: Destroyer op februari 18, 2014, 19:30:12
Ik merk dat iedereen weer in uiterste euforie is, en hoop het van harte! Maar er zijn vaker momenten geweest dat de kopjes dan niet goed staan. Roda zal alles of niks spelen en ik hoop dat Cambuur daar mee om kan gaan. Ik verwacht een grimmige wedstrijd met grove overtredingen waarbij we in de tweede helft aan het langste eind zullen trekken, maar zo simpel als tegen Zwolle verwacht ik het zeker niet...

Forza  :scc

Zoals ik al eerder Poste, Roda JC is de laatste weken echt niet slecht. Ze creëeren veel kansen ook opgelegde kansen maar ze gingen er de laatse weken niet in. Zal je net zien dat het tegen ons wel lukt.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lore

Citaat van: dit is mien club op februari 19, 2014, 11:22:39
Zoals ik al eerder Poste, Roda JC is de laatste weken echt niet slecht. Ze creëeren veel kansen ook opgelegde kansen maar ze gingen er de laatse weken niet in. Zal je net zie dat het tegen ons wel lukt.

Zwolle deed het de laatste wedstrijden ook wel redelijk, maar hadden hier geen enkele kans. Cambuur-uit is voor de meeste ploegen gewoon erg, erg lastig!

Ik ben het wel met je eens dat wij scherpt moeten zijn en niet moeten verzaken, maar ik zou mij meer zorgen maken als ik Roda supporter was dan als ik Cambuursupporter was!

Collingwood

Hemmen vandaag nog niet op de training. Ik neem dus aan dat Barto er zaterdag 'gewoon' weer in zal staan.
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

ik maak me echt zorgen ik dnek dat onze stemming te optimistisch is en dat we zaterdag tegen een muur lopen.
Eerder in dit soort wedstrijden gaven ook wij niet thuis ookal was dat een uit wedstrijd.

Collingwood

Citaat van: dit is mien club op februari 19, 2014, 11:42:10
ik maak me echt zorgen ik dnek dat onze stemming te optimistisch is en dat we zaterdag tegen een muur lopen.
Eerder in dit soort wedstrijden gaven ook wij niet thuis ookal was dat een uit wedstrijd.

Maar dit is een thuiswedstrijd! En daarin hebben we het tot nu toe elke keer (Groningen, Heracles, Utrecht, NEC, GAE, DKV en Zwolle) goed gedaan als het er om ging.

Natuurlijk moeten de spelers Roda niet onderschatten of zichzelf overschatten (dat supporters dit doen maakt eigenlijk niet uit), want dan gaan we zeker op onze bek. Maar als ze de koppies er bij houden heb ik alle vertrouwen in een goed resultaat zaterdag. En volgens mij is deze ploeg mentaal ijzersterk (zeker thuis).
Kalmte alleen kan u redden.