Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: oldehove op februari 19, 2014, 14:21:46
Las gister even hun 'forum' & zag ik een reactie waar ze zichzelf duitsers noemen :R :R

Waarom schrijven ze zich dan niet in voor de derde divisie in Duitsland, kunnen ze daar mooi tegen degradatie vechten! Denk niet dat er ook maar iemand is in voetballend Nederland die hen zal missen!

dizzhead

Citaat van: TM op februari 19, 2014, 14:09:55
Wij hebben weinig recht van spreken op het gebied van uitsupporters. Er waren immers ook maar 70 man uit Leeuwarden naar Kerkrade. 200 naar Waalwijk (belangrijk duel), 225 naar Almelo (belangrijk duel) en dan over NAC uit maar te zwijgen.
van het roda prikbord:

Naam: Kleut
Tijd: 19-02-2014 00:23

@Loco

Wij hebben op dit moment 1 dubbeldekker vol.. uiteraard willen wij nog zo'n bus vullen..! Meld jullie daarom allemaal aan mensen en steun de jongens..!

FP en Bakker lopen ook aardig als ik goed heb

oldehove

Citaat van: dizzhead op februari 19, 2014, 14:45:18
van het roda prikbord:

Naam: Kleut
Tijd: 19-02-2014 00:23

@Loco

Wij hebben op dit moment 1 dubbeldekker vol.. uiteraard willen wij nog zo'n bus vullen..! Meld jullie daarom allemaal aan mensen en steun de jongens..!

FP en Bakker lopen ook aardig als ik goed heb
Zal dus ophouden bij 200-250 Duitsers l0l
ut komt su as het komt

Scc01

Citaat van: MP4L op februari 19, 2014, 13:39:26
Ik ben echt ZOOO verbaasd... dat nijhuis gaat fluiten... zijn ze 2009 Cambuur - roda vergeten? :S

Hij is persoonlijk de oorzaak geweest dat heel Leeuwarden op de kop lag met zijn waardeloze beoordelingen.

Je bedoeld roda uit waar koen die rode kaart kreeg ipv een penal. En hij toen de meest wazige reactie op tv gaf..... Wat een vent

dit is mien club

Jongens jongens

Nog dik 75 uur tot de kraker,
de finale tegen directe degradatie,
de wedstrijd van revanche,
wraak.... De wedstrijd die ons in de "flow" kan brengen.

Spelers, technische staf, bestuur, sponsoren, supporters allemaal moeten WIJ beseffen dat dit de wedstrijd van het jaar kan/ moet gaan worden.   :0=

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

AL

Citaat van: Scc01 op februari 19, 2014, 14:57:38
Je bedoeld roda uit waar koen die rode kaart kreeg ipv een penal. En hij toen de meest wazige reactie op tv gaf..... Wat een vent

Op dat moment kon iedereem hem wel neerschieten denk ik.
Achteraf moeten we blij zijn met Nijhuis, want hij heeft het faillissement van Cambuur voorkomen!!

Drumfather SCC

MASSAAL NAAR DE LAATSTE TRAINING  |:)

Ruppppert

Marc S

Verschillende filmpjes net even bekeken. Dat gevoel onrecht komt dan toch weer naar boven. (Ook al was het erg slecht met cambuur afgelopen waarschijnlijk)

SCCornjum

Citaat van: TM op februari 19, 2014, 14:09:55
Wij hebben weinig recht van spreken op het gebied van uitsupporters. Er waren immers ook maar 70 man uit Leeuwarden naar Kerkrade. 200 naar Waalwijk (belangrijk duel), 225 naar Almelo (belangrijk duel) en dan over NAC uit maar te zwijgen.

Je vergeet 60 man naar FC Den Haag , een echte 6 punten wedstrijd...
O ja nee nu weet ik het weer die werd, door de echte supporters geboycot.
Watching Football Is Not A Crime

Tukker

Citaat van: SCCornjum op februari 19, 2014, 18:13:04
:_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCC-J

nu kiezen we wel met wie we in de bus gaan. En 1 uurtje voor een derby is wat anders dan den haag 3 uur opgesloten in een bus terwijl er vrij verkoop is

de Schoot

Ondanks dat de spelers meededen aan de boycot, was 't een leuk uitje... Breda was ook een lachertje.

sunderland

Citaat van: AL op februari 19, 2014, 16:38:23
Op dat moment kon iedereem hem wel neerschieten denk ik.
Achteraf moeten we blij zijn met Nijhuis, want hij heeft het faillissement van Cambuur voorkomen!!
bist dou gek wudden .Jonguh cambuur had gewoon 9000 seiz krt verkocht toen

sunderland

Citaat van: Marc S op februari 19, 2014, 17:54:19
Verschillende filmpjes net even bekeken. Dat gevoel onrecht komt dan toch weer naar boven. (Ook al was het erg slecht met cambuur afgelopen waarschijnlijk)
waarom .De sponsors stonden in de rij .Was nog voor de crisis .Ik wil liever ook niet terug kijken .wat een onrecht ..Snel ergens anders aan denken want ik krijg het er warm van .