Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
42 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: dit is mien club op februari 19, 2014, 11:42:10
ik maak me echt zorgen ik dnek dat onze stemming te optimistisch is en dat we zaterdag tegen een muur lopen.
Eerder in dit soort wedstrijden gaven ook wij niet thuis ookal was dat een uit wedstrijd.

Ik snap je echt hoor. Het wordt wrs niet een makkelijke wedstrijd, maar het is een wereld van verschil tussen uit en thuis. Als wij niet winnen dan zal het waarschijnlijk wel aan onszelf liggen!

Collingwood

Citaat van: Lore op februari 19, 2014, 11:57:39
Ik snap je echt hoor. Het wordt wrs niet een makkelijke wedstrijd, maar het is een wereld van verschil tussen uit en thuis. Als wij niet winnen dan zal het waarschijnlijk wel aan onszelf liggen!

Het is denk ik vooral zaak om snel te scoren. Dan is Roda rijp voor de slacht.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op februari 19, 2014, 12:02:07
Het is denk ik vooral zaak om snel te scoren. Dan is Roda rijp voor de slacht.

Dat zou echt een gigantische tik zijn!

Lwdscc

Het mag dan pas woensdag zijn, de Noord-tribune voor Cambuur - Roda is al helemaal uitverkocht!
Voor de andere tribunes zijn in totaal ook nog maar een kleine 100 kaarten verkrijgbaar!

SCCornjum

Cambuur leeft dat is duidelijk, maar een nieuw noodzakelijk stadion!!!
Watching Football Is Not A Crime

MP4L

Ik ben echt ZOOO verbaasd... dat nijhuis gaat fluiten... zijn ze 2009 Cambuur - roda vergeten? :S

Hij is persoonlijk de oorzaak geweest dat heel Leeuwarden op de kop lag met zijn waardeloze beoordelingen.

oldehove

Zal me benieuwen hoeveel duitsers  :zweep er mee reizen
ut komt su as het komt

marrumer

Citaat van: oldehove op februari 19, 2014, 13:48:47
Zal me benieuwen hoeveel duitsers  :zweep er mee reizen
zou wel triest zijn als het er niet 400 zijn. ze moeten perse winnen om niet te degraderen en het is maar 9 euro!

denistel

als er maar 9.600 gekke geel blauwen zijn daar gaat het om,,die lui vanaf het begin bijde strot pakke en niet los
laten,,,lekker veel herrie maken en 3 pt pakken en dan los int hertje.niet onderschatten maar gewoon vol er op
kletsen.

TM

Citaat van: marrumer op februari 19, 2014, 13:59:52
zou wel triest zijn als het er niet 400 zijn. ze moeten perse winnen om niet te degraderen en het is maar 9 euro!

Wij hebben weinig recht van spreken op het gebied van uitsupporters. Er waren immers ook maar 70 man uit Leeuwarden naar Kerkrade. 200 naar Waalwijk (belangrijk duel), 225 naar Almelo (belangrijk duel) en dan over NAC uit maar te zwijgen.

oldehove

Citaat van: marrumer op februari 19, 2014, 13:59:52
Denk dat kwa reistijd alleen de fanatieken zullen gaan
ut komt su as het komt

marrumer

Citaat van: oldehove op februari 19, 2014, 14:11:05
Denk dat kwa reistijd alleen de fanatieken zullen gaan
niemand dus  :devil

veroen

gewoon eigen spel spelen en rustig blijven.
Kansen krijgen we sowieso genoeg tegen die duutsers en dan zorgen dat je scherp bent in de afronding.

op zeven punten die lui!!!!

oldehove

ut komt su as het komt

oldehove

Las gister even hun 'forum' & zag ik een reactie waar ze zichzelf duitsers noemen :R :R
ut komt su as het komt