Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Als we ze hier pakken dan zitten ze daar in Kerkrade zwaar in de probleme xD Week er op mogen ze ook nog op visite in arnhem xD

Hilversum voor Cambuur

SUPER BELANGRIJKE POT!! Je kan hun op 7 punten zetten en in dat opzicht sowieso directe degradatie ontlopen. Ik zeg: zelfde aanpak als DKV thuis qua beleving, sfeer etc.

Voor mij voorlopig de wedstrijd van het jaar, als je deze wint..... |:) |:) |:) |:)

Collingwood

Zou inderdaad een grote stap richting lijfsbehoud, of ten minste het ontlopen van directe degradatie zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

EastSide058

Het niveau van Roda ligt ver onder ons niveau die zou je thuis gewoon kunnen oprollen met grote cijfers.

5-0?
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

The Prominence

Deze winnen en een gat slaan van 7 punten, en daarna minimaal punt tegen Grunn en roda verliezen tegen fietstas en directe degradatie is voorlopig uit het zicht  |:)

The Prominence

Citaat van: Official-Sphere op februari 16, 2014, 18:34:12
Het niveau van Roda ligt ver onder ons niveau die zou je thuis gewoon kunnen oprollen met grote cijfers.

5-0?

zou mooi zijn voor ons doelsaldo  |:)

Collingwood

Citaat van: Official-Sphere op februari 16, 2014, 18:34:12

5-0?

Laten we niet overmoedig worden, met 1-0 ben ik al tevreden! (Al is het zeker niet uitgesloten dat we Roda een pak op de broek geven.)
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Drie punten, dat iS het belangrijkste.

Hilversum voor Cambuur

Klopt maar voor Roda is dit een do or die pot... Oh oh oh nu al zin in!!!

pvanbuijtene

Win je....zijn we bijna safe.. verlies je... degredatiekandidaat nummer 1.. |:)

Love it :_spank

Straicar

Citaat van: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 18:55:42
Win je....zijn we bijna safe.. verlies je... degredatiekandidaat nummer 1.. |:)

Love it :_spank

Is gewoon echt een gekkenhuis deze competitie. Zaterdag is erop of eronder. Maar als ik ons vandaag heb zien voetballen. Moet t goed komen. |:)

Destroyer

Het grootste nadeel vind ik dat nemeth er weer bij is en dat ze echt moeten winnen. Dat brak ons tegen PSV ook op. Maar ik hou vertrouwen in de drie punten!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tukker

Citaat van: Destroyer op februari 16, 2014, 19:01:19
Het grootste nadeel vind ik dat nemeth er weer bij is en dat ze echt moeten winnen. Dat brak ons tegen PSV ook op. Maar ik hou vertrouwen in de drie punten!
Hupperts is de speler die we het meest moeten vrezen. Als je die lam kunt leggen en Nemeth aan de ketting ben je een heel eind. En Roda met of zonder Fledderus scheelt ook een slok op een borrel  :proost

Gaat helemaal goedkomen  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Yellow Army

Citaat van: Destroyer op februari 16, 2014, 19:01:19

Roda moest ook tegen den haag winnen. En Nemeth? Die gast heeft 5 wedstrijden aan de kant gestaan. Ik zeg; laat maar komme.
Area 58

Lore

Wij thuis 12 - 22
Zij uit 11 - 10

Als wij deze winnen kunnen wij Roda echt verschrikkelijk de problemen in helpen. Dat zou een mooie revanche zijn voor een paar jaar geleden.

Nog even verder dromen: stel Roda eruit, Dordrecht erbij. RKC en Eagles er nog in. Dan is er echt wel perspectief voor volgend seizoen.,...

Nou ja, eerst deze maar eens goed afronden!