Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

we hebben nog een appeltje met hun te schillen, 3 punten pakken en hun nog verder in de duitse scheisse drukken.  8)

Dokkumer

Citaat van: Ruppppert op februari 17, 2014, 15:58:48
we hebben nog een appeltje met hun te schillen, 3 punten pakken en hun nog verder in de duitse scheisse drukken.  8)
1Appeltje? Wel een hele boomgaard te schillen met Zeist Zuid :R

Verstuurd vanaf mijn spambox

Tukker

Citaat van: DayDreamer op februari 17, 2014, 14:00:21

Volendam 14 en Zwolle 13 punten in de laatste 10 wedstrijden. Toch een aardig gemiddelde en dan alsnog degraderen.

Gemiddeld kregen de teams er in de laatste 10 wedstrijden 7 punten bij; dan zou Roda op 29 uitkomen.
Gemiddeld stonden de teams na 24 wedstrijden op 14 punten en kwamen gemiddeld uit op 21 punten; een toename van 50%; in dat geval zou Roda op 33 punten uitkomen.

Beide scenario's lijken me haalbaar om boven die nepduitsers te blijven en daarvoor kan zondag de eerste stap gezet worden. Dan staat Roda op 7 punten en moeten ze gemiddeld bijna een punt per wedstrijd inlopen. En dat met uitwedstrijden in het verschiet tegen Twente, PSV, Vitesse, Heracles en Eagles. Thuis hebben ze alleen niet de zwaarste wedstrijden (AZ, Groningen, NEC, en RKC).

Maar nog 6 x uit voor Roda en slechts 4 x thuis. Moet kunnen  :y |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dit is mien club

10 punten erbij en je ontloopt directe degradatie.
15 punten erbij en je ontloopt ook de nacompetitie.

Zaterdag beginnen tegen Roda! Gas geven. De ploeg moet op handen worden gedragen door de supporters.

Vrijdag op de laatste training ook maar een sfeeractie!!!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

ADO Den Haag- Go Ahead Eagles 2-2
DKV- NAC Breda 3-1
PEC Zwolle- Heracles Almelo 2-1
Cambuur- Roda JC 4-2
NEC- PSV 1-3
FC Utrecht- FC Groningen 1-1
AJAX- AZ Alkmaar 3-1
Vitesse- RKC Waalwijk 3-1
FC Twente- Feyenoord 3-1
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

drg

Citaat van: dit is mien club op februari 17, 2014, 19:59:52
ADO Den Haag- Go Ahead Eagles 2-2
DKV- NAC Breda 3-1
PEC Zwolle- Heracles Almelo 2-1
Cambuur- Roda JC 4-2
NEC- PSV 1-3
FC Utrecht- FC Groningen 1-1
AJAX- AZ Alkmaar 3-1
Vitesse- RKC Waalwijk 3-1
FC Twente- Feyenoord 3-1

Nou ik weet niet of Vitesse dat wel trekt hoor

Eewal

We doen het thuis hartstikke goed en iedereen kijkt al uit naar de mooie uitwedstrijden in Groningen en Amsterdam, maar we moeten niet te makkelijk doen over deze wedstrijd. Wederom een super belangrijke pot en ik heb het idee dat er bij de supporters nu het gevoel heerst dat we Roda zullen oprollen. GEEN onderschatting!

Speelt Cambuur zoals het normaal ook speelt dat hebben we echter wel een goeie kans de drie punten te pakken en met een overdosis zelfvertrouwen naar Groningen te gaan. Maar ik verwacht zaterdag eerder een 2-1 dan een 5-1.

dit is mien club

Ja die gaan weer een keer winnen kan niet missen

dit is mien club

Citaat van: Eewal op februari 17, 2014, 20:08:16
We doen het thuis hartstikke goed en iedereen kijkt al uit naar de mooie uitwedstrijden in Groningen en Amsterdam, maar we moeten niet te makkelijk doen over deze wedstrijd. Wederom een super belangrijke pot en ik heb het idee dat er bij de supporters nu het gevoel heerst dat we Roda zullen oprollen. GEEN onderschatting!

Speelt Cambuur zoals het normaal ook speelt dat hebben we echter wel een goeie kans de drie punten te pakken en met een overdosis zelfvertrouwen naar Groningen te gaan. Maar ik verwacht zaterdag eerder een 2-1 dan een 5-1.

Dat zei ik ookal. Ze krijgen de laatste weken prima kansen veelal een veld overwicht maar hij wil er niet in. Zal je net zien dat ze dat wel tegen ons doen. Wij een keer iets minder scherp thuis en zij 110% gefocust en dan krijgen we het verdomd lastig.

Marc S

RKC wint alleen maar van dat soort clubs, zal me niets verbazen.

Bernardo

Citaat van: Marc S op februari 17, 2014, 20:12:18
RKC wint alleen maar van dat soort clubs, zal me niets verbazen.

Thuis vooral ja, uit valt dat wel weer mee.

mario

Moet er toch niet aan denken dat we juist deze wedstrijd punten laten liggen..... Zijn we weer terug bij af.

Verstuurd vanaf thuis.

Scc01

is die nemeth nog geschorst? Ik ben bang dat Roda alles op alles gaat zetten. Enige remedie hier tegen is meteen via de counter te scoren.
Deze wedstrijd kan echt twee kanten op gaan. Ben benieuwd, maar als we net als in de wedstrijden tegen dkv en olle meteen er boven op zitten kan het nog wel eens leuk uitpakken.

Bernardo

Lore

Citaat van: Scc01 op februari 17, 2014, 21:27:33
is die nemeth nog geschorst? Ik ben bang dat Roda alles op alles gaat zetten. Enige remedie hier tegen is meteen via de counter te scoren.

Er zijn veel betere ploegen in Leeuwarden geweest. En de meesten daarvan hebben geen schijn van kans gehad.

DKV, Eagles, Zwolle, Utrecht en Groningen hadden gewoon niets in te brengen. Dus ga ik er vanuit dat wij ook tegen Roda goed mee kunnen komen. Dat betekent niet dat wij het zo maar even winnen, maar op de counter lijkt mij ook wat overdreven!