Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Scc01 op februari 17, 2014, 21:27:33
is die nemeth nog geschorst? Ik ben bang dat Roda alles op alles gaat zetten. Enige remedie hier tegen is meteen via de counter te scoren.
Deze wedstrijd kan echt twee kanten op gaan. Ben benieuwd, maar als we net als in de wedstrijden tegen dkv en olle meteen er boven op zitten kan het nog wel eens leuk uitpakken.
Roda heeft op dit moment het team er niet naar om Cambuur in Leeuwarden onder druk te zetten. Nemeth komt dan wel weer terug maar die zal ook wedstrijdritme missen. En onze verdedigers wisten in de eerste wedstrijd ook wel raad met hem. En reken er ook maar op dat wanneer een speler van 5 wedstrijden schorsing terugkomt, de scheidsrechter hem extra goed in de gaten zal houden. Ook daar weten onze verdedigers wel raad mee  :P

Maar er gewoon weer vol bovenop vanaf minuut 1 en dan krijg je het publiek vanzelf mee en gaat het helemaal goedkomen  :thumbsup

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Scc01

Citaat van: Lore op februari 17, 2014, 21:46:36
Er zijn veel betere ploegen in Leeuwarden geweest. En de meesten daarvan hebben geen schijn van kans gehad.

DKV, Eagles, Zwolle, Utrecht en Groningen hadden gewoon niets in te brengen. Dus ga ik er vanuit dat wij ook tegen Roda goed mee kunnen komen. Dat betekent niet dat wij het zo maar even winnen, maar op de counter lijkt mij ook wat overdreven!

Ik bedoel het meer in de trend van als we meteen scoren uit 1 van de eerste tegenaanvallen dat ze dan wel even nadenken met het extreem drukzetten vanaf minuut 1. Want ik verwacht dat ze dit gaan doen. Verder is heet wel grappig om te zien bij de statistieken dat wij de snelst scorende club zijn. Tenminste als er gescoord wordt. Zeker de laatste tijd lijkt het wel of we patent op de 1-0 hebben.

de Schoot

(Weer) vroeg scoren is van groot belang.

Marc S

Citaat van: Scc01 op februari 17, 2014, 22:22:30
Ik bedoel het meer in de trend van als we meteen scoren uit 1 van de eerste tegenaanvallen dat ze dan wel even nadenken met het extreem drukzetten vanaf minuut 1. Want ik verwacht dat ze dit gaan doen. Verder is heet wel grappig om te zien bij de statistieken dat wij de snelst scorende club zijn. Tenminste als er gescoord wordt. Zeker de laatste tijd lijkt het wel of we patent op de 1-0 hebben.

Dit zei ik tijdens de wedstrijd ook tegen degene die naast mij stond :P abonnementje op de openings treffer, en meestal aardig vroeg. 

Scc01

Na 29 minuten ligt hij er gemiddeld in dus.

min wed wed niet gescoord
SC Cambuur 29 24 10 (=42%)
Feyenoord 31 24 1 (=4%)
FC Utrecht 32 24 5 (=21%)
PSV 32 24 4 (=17%)
Go Ahead Eagles 32 24 9 (=38%)
AZ 34 24 4 (=17%)
Ajax 36 24 3 (=13%)
NEC 38 24 3 (=13%)
Roda JC 39 24 5 (=21%)
Vitesse 40 24 3 (=13%)
NAC Breda 42 24 6 (=25%)
sc Heerenveen 43 24 4 (=17%)
FC Groningen 44 24 4 (=17%)
FC Twente 45 24 2 (=8%)
PEC Zwolle 47 24 6 (=25%)
Heracles Almelo 48 24 5 (=21%)
ADO Den Haag 50 24 9 (=38%)
RKC Waalwijk 50 24 2 (=8%

Galdiano

Las ook ergens dat als de wedstrijd allen de eerste helft zou duren Cambuur op plaats 6 gestaan.
Als Cambuur alleen de tweede helft zou spelen staan ze laatste!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op februari 17, 2014, 23:12:49
Las ook ergens dat als de wedstrijd allen de eerste helft zou duren Cambuur op plaats 6 gestaan.
Als Cambuur alleen de tweede helft zou spelen staan ze laatste!

En op basis van de tweede seizoenshelft nemen wij op dit moment de gedeelde 5e plaats :') Moet niet gekker worden.

speculeter

10 punten uit laatste 6 wedstrijden!

Yellow Army

En op basis van alleen thuiswedstrijden staan we 6e
Area 58

Unknown

verkeerde topic

poelie-lwd

Roda wordt zaterdag finaal weggeblazen in Lwd. Troefkaart Nemeth kunnen ze na 90 min opgraven  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: Scc01 op februari 17, 2014, 22:22:30

Ik ben er niet van overtuigd dat zij direct druk gaan proberen te zetten. Dat vergt wel wat vertrouwen en dat is er totaal niet bij Roda. Daarnaast zou het wel erg interessant zijn, omdat Cambuur elke thuiswedstrijd direct druk zet.

Ik denk dat wij dan daar optimaal gebruik van kunnen maken.

veroen

roda is een schaapje op weg naar de slachtbank.
Zelf je eigen spel spelen en goed druk zetten en wel in de organisatie blijven voetballen.
Hoop dat het gemis van Makrini ons niet teveel parten gaat spelen....

ik zeg 3-0!

mindra

als elke speler bereid is weer zo voor elkaar te vechten dan kun je rustig van brakel er neerzetten.

papier

Of Dijkstra, die vind ik ook prima voor de verdediging