Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Volgens mij gaat Roda het nog wel redden. NEC krijgt het veel moeilijker. Laatste 3 wedstrijden loodzwaar voor hen.

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op februari 23, 2014, 11:09:46
Volgens mij gaat Roda het nog wel redden. NEC krijgt het veel moeilijker. Laatste 3 wedstrijden loodzwaar voor hen.
Het liefst zie ik roda dkv degraderen. Maar, als je diep in mijn hart kijkt zal het me aan me reet roesten. Zolang wij het maar niet zijn....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Citaat van: Len Cantello op februari 23, 2014, 11:11:38
Het liefst zie ik roda dkv degraderen. Maar, als je diep in mijn hart kijkt zal het me aan me reet roesten. Zolang wij het maar niet zijn....

Heb ik ook. Liefste dkv eruit, voor de rest interesseert het mij geen lor. Als wij er maar in blijven.

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2014, 02:15:03
Mijn dochter heeft de wedstrijd geanalyseerd en kwam tot de conclusie dat Manu de meest beslissende actie heeft gemaakt:

Omdat Manu de bal na het fluitsignaal wegschoot kreeg hij geel
Omdat Manu geel kreeg, moest Naaihuis Luijckx ook wel zijn eerste geel geven toen hij de bal wegtikte na het fluitsignaal
Omdat Luijckx op scherp stond na zijn eerste geel, moest Naaihuis hem na zijn doodschop met gestrekt been ook wel zijn tweede geel geven
Omdat Naaihuis Manu en Luijckx geel had gegeven voor de bal wegtrappen na het fluitsignaal moest hij in de slotfase Ramos ook wel zijn tweede geel geven na het wegtrappen van de bal,
Omdat Luijcks en Ramos de Duutsers in totale paniek achterlieten, vielen er overal gaten
Ondat van Moorsel simpel van die paniek en gaten kon profiteren en kon scoren, is volgens mijn dochter Manu de man van de wedstrijd.....

En ik ben trots op haar inzicht!!!!  |:) |:)
Ik zie haar in de toekomst nog wel aanschuiven bij VI
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Collingwood

Citaat van: sk13 op februari 23, 2014, 10:26:12
Zeer blij met de drie puntenlaat ik dat voorop stellen. Maar weer die schijttactiek balletje breed balletje terug tegenstander niet afjagen en geen druk naar voren zoals tegen pec grunn dkv etc. Scc speelde om niet te verliezen. Dat blijkt ook wel uit het feit dat er geen spits op de bank zat. Het is de tacktiek van de jaren 90 ned elftal. Zeker bij de thuiswed wil ik druk naar voren zien. Maar nogmaals bij met 3 pnt

Denk niet dat dit de bedoeling was, hoor. Roda zette Cambuur met name in de eerste helft heel goed vast, waardoor we er niet doorheen konden voetballen. Met Barto heb je dan ook niet het aanspeelpunt in je team waardoor je het middenveld zou kunnen overslaan.

Des te knapper is het hoe rustig Cambuur bleef. Eigenlijk weinig kansen weggegeven, al had Roda zomaar kunnen scoren. Daarentegen zelf veel mogelijkheden gekregen, en op basis van kansen dus zeker verdiend gewonnen. Droste en Van der Laan vond ik de beste mannen van het veld, Nienhuis keepte sterk.

Van Brakel deed het aardig, maar had het toch moeilijk met de fysiek sterkere Donald. Blij dat El Makrini volgende week terug is, is toch twee klassen beter dan Bart!

Zeer sterke invalbeurt van Paco trouwens, de souplesse straalt er vanaf. Als hij dit een hele wedstrijd kan brengen is hij zeker beter dan Bakker.
Kalmte alleen kan u redden.

SCCornjum

Zo dit is lekker wakker worden, vannacht stuk of 5 keer gekeken naar de samenvatting heerlijk.
Oja dit doekje hing op West vak2.........

Watching Football Is Not A Crime

Len Cantello

Citaat van: Collingwood op februari 23, 2014, 11:15:45
Zeer sterke invalbeurt van Paco trouwens, de souplesse straalt er vanaf. Als hij dit een hele wedstrijd kan brengen is hij zeker beter dan Bakker.
Paco in de basis!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S

RODA ABSTEIGENN!!!!  :devil :devil :devil

Lekker nagenieten !

Dokkumer

Heerlijk nog even de laatste minuten op OA teruggeluisterd. Wat een ontknoping, apotheose en een hysterische GvT.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het gemis van El Makrini was groot in de opbouw, de achterste linie kon de bal niet kwijt op het middenveld en moest veel te vaak kiezen voor de lange bal. Volgens mij maakte van Moorsel tov Bakker niet het verschil. Van Brakel kwam te kort. Van Moorsel speelt goed de laatste keren en moet nu de voorkeur krijgen (door zijn spel, niet door het doelpunt)!
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op februari 23, 2014, 11:57:33
Heerlijk nog even de laatste minuten op OA teruggeluisterd. Wat een ontknoping, apotheose en een hysterische GvT.

GvT  _O_
Kalmte alleen kan u redden.

Scc01

Hehe eindelijk valt het kwartje een keer onze kan op.

Unknown

Citaat van: Dokkumer op februari 23, 2014, 11:57:33

link?
zie alleen interviews op die site staan

laat maar al gevonden via radio gemist

Ruppppert

sunderland

wat een genot .De ommekeer in de wedstr was dat paco erin kwam .Hij bracht veel meer diepte in het veld .Het middenveld was veels te vlak .Heerlijk dat we een trainer hebben die dit soort dingen ziet .Je denkt een wissel om te wisselen maar er zat gelijk meer aansluiting en diepte in de ploeg .Wil daarmee niet zeggen dat bakker slecht is  :).we hebben heel volwassen gespeeld .Vond roda beslist geen slechte ploeg .De eerste 70 min hadden we het heel moeilijk .Van Brakel kon het niet doen en daardoor was metname Donald in de eerste helft goed .