Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901, bok, justremco

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

rtscc

morgen ook nog maar even kaartje halen !  |:)

nepomuk

Citaat van: EastSide058 op maart 03, 2014, 19:17:56
Ajaxcieden noemen zich joden, wat ik dus bedoel is ajaxciedenjacht dus met 'wij gaan op jodenjacht' bedoel ik helemaal niet de Oorlog

Voor degenen die het anders opvingen
Mijn excuus.
Excuses aanvaard.

Dokkumer

We gaan op Neuzenjacht :devil

Overigens verbaas ik me nog steeds over de inconsequentie van de bevolking en knvb. 020 mag Joden scanderen, terwijl " Wie niet springt is een Jood" van de tegenstander verfoeid/beboet wordt.

Verstuurd vanaf mijn spambox

SCC-J

Citaat van: nepomuk op maart 03, 2014, 19:24:56
Ik weet wel dat jij dat zo niet bedoeld.maar "jodenjacht" geeft bij mij een nare smaak in de mond. Het wordt tijd dat je de geschiedenis eens induikt, en je dan bij  jezelf eens gaat afvragen of jodenjacht wel het juiste woord is. Ik weet ook wel dat de ajaxieden  zich joden noemen, meer als koosnaam/geuzennaam, maar dat is wat anders dan jodenjacht. Daar kwets je veel overlevenden en nabestaande van de holocost mee.
moraalridder. Je weet dat hij ajaxieden bedoelt en dan nog kom je hier mee en leg jij juist nadruk op de holocaust

Dokkumer

Laten we wel wezen, in de voetballerij heerst met name omtrent "Joden" een dubbele moraal.

Kunstgras

De racisme kaart wordt sowieso veel te snel getrokken. Gezeik om niks.

jeff

Voor de mensen die denken dat het een eitje wordt zondag, hier ff wat statistieken van dit seizoen :

De wedstrijd gelijk was tegen rkc waalwijk, en ze verloren van Vitesse.

John Hiatt

Citaat van: jeff op maart 03, 2014, 22:23:41
Voor de mensen die denken dat het een eitje wordt zondag, hier ff wat statistieken van dit seizoen :

Makkie dus. 0-5!

marrumer

en daarom is het zo typisch dat wij winnen  |:)

Collingwood

Zouden er werkelijk mensen zijn die denken dat het een eitje gaat worden?
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Mooi de schade beperkt houden, en eventueel hopen op een stunt. Net als destijds tegen PSV.

Yellow Army

En wij zijn beter dan RKC dusse...
Area 58

SCCRulez

Moet lukken, Ajax heeft volgende week een enorme offday na alle euforie van dit weekend

Galdiano

Citaat van: Collingwood op maart 03, 2014, 22:29:30
Zouden er werkelijk mensen zijn die denken dat het een eitje gaat worden?

Geloof me! We gaan het Ajax heel moeilijk maken, Cambuur kan zonder enige druk aan de wedstrijd beginnen. Van Ajax verwacht men dat ze wel even gaan winnen.
Cambuur heeft dit seizoen haar beste wedstrijden gespeeld tegen ploegen die ook wilden voetballen! Ik zeg WIJ WINNEN!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EastSide058

Citaat van: Galdiano op maart 03, 2014, 23:21:28
Geloof me! We gaan het Ajax heel moeilijk maken, Cambuur kan zonder enige druk aan de wedstrijd beginnen. Van Ajax verwacht men dat ze wel even gaan winnen.
Cambuur heeft dit seizoen haar beste wedstrijden gespeeld tegen ploegen die ook wilden voetballen! Ik zeg WIJ WINNEN!  |:)
Waarvan akte  :thumbsup
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!