Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 74
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
42 gasten, 2 leden
Bankzitter, mathijs901

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Galdiano op maart 03, 2014, 23:21:28
Geloof me! We gaan het Ajax heel moeilijk maken, Cambuur kan zonder enige druk aan de wedstrijd beginnen. Van Ajax verwacht men dat ze wel even gaan winnen.
Cambuur heeft dit seizoen haar beste wedstrijden gespeeld tegen ploegen die ook wilden voetballen! Ik zeg WIJ WINNEN!  |:)

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik denk toch dat we een zware wedstrijd tegemoet gaan. Verder heb je wel gelijk met je redenatie, en zo hebben we bij PSV ook een punt gepakt, dus ik denk ook weer niet dat we totaal kansloos zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

thankyou

hoelaat gaat iedereen met de trein? |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Scc01

Toch 1 vak dus, helaas....

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: SCCRulez op maart 03, 2014, 23:09:54
Moet lukken, Ajax heeft volgende week een enorme offday na alle euforie van dit weekend

:R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Clint

Dank u, Paulus Pietsma. :insane

Yellow Army

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 1 min

Voor de uitwedstrijd tegen #Ajax zijn geen kaarten meer verkrijgbaar, we zijn helemaal uitverkocht! #AjaCam #Cambuur
Area 58

Galdiano

Slecht geregeld van Cambuur!
Zijn nog heel veel die kaart willen! Grote vak had gemoeten!

Ronnie tng

Erg triest dat dit totaal verkeerd is in geschat. Na tig jaar weer eens op eigen vervoer, dan had je dit kunnen verwachten. Als je weet dat de verkoop meestal op het laatste moment het snelst loopt, hadden er zo nog een paar honderd extra mee gekunt. Het is vrij vervoer, dus een leuk dagje amsterdam kan altijd. Je kan het treinreisje mee maken om vervolgens in adam in de kroeg te kijken..

Met de trein, er is niets mooiers!

dizzhead

Citaat van: Galdiano op maart 04, 2014, 09:42:49
Slecht geregeld van Cambuur!
Zijn nog heel veel die kaart willen! Grote vak had gemoeten!

Ik begrijp het wel, maar je moet als club een keuze maken. Tenminste, zoals ik begrepen heb moet je alle kaarten bij ajax vooraf betalen...
Er vanuit gaande dat dit vak even groot is (800) zou dat de club dus een investering van een dikke 20.000 euro kosten waarbij er dus een behoorlijk risico is. Ik vind overigens een prijs van € 26,- ronduit schandalig voor een plek vanwaar je de passagiers in de overvliegende Boeings beter kan zien dan de spelers op t veld.

GerardFraneker

Fuck hef nog geen kaart...  :wall

TM

Citaat van: dizzhead op maart 04, 2014, 10:02:46
Ik begrijp het wel, maar je moet als club een keuze maken. Tenminste, zoals ik begrepen heb moet je alle kaarten bij ajax vooraf betalen...
Er vanuit gaande dat dit vak even groot is (800) zou dat de club dus een investering van een dikke 20.000 euro kosten waarbij er dus een behoorlijk risico is. Ik vind overigens een prijs van € 26,- ronduit schandalig voor een plek vanwaar je de passagiers in de overvliegende Boeings beter kan zien dan de spelers op t veld.

Het lijkt mij zeer frappant dat je als club zijnde eerste de kaarten moet kopen om deze vervolgens te verkopen aan eigen supporters. €26,50 is inderdaad vrij prijzig, maar als je dat vergelijkt met andere plaatsen in het stadion valt het nog aardig mee. Ik ben er in ieder geval bij! Kaart of geen kaart, massaal in de trein stappen!!!

DayDreamer

Ik ken meerdere mensen die nog een kaart wouden.
Slecht geregeld zeg.