Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

SportClubCambuur

GODVERDOMME waardeloos van de BVO!!

Ik zou met een groep van bijna 20 man nog een kaartje halen, en ik ken diverse mensen en groepjes die dit ook nog moeten doen!

Er gaan denk ik wel 100 tot 150 man mee zonder kaartje...en die blijven dus in het centrum...

lekker doordacht van de bvo

DayDreamer

Communiceer gewoon dat er kaarten zijn voor een half vak, dus 800. Nu is het lekker makkelijk zeggen had je maar eerder moeten wezen, iedereen gaat ervanuit dat er genoeg kaarten zijn.

SCC-J

Citaat van: Scc01 op maart 04, 2014, 10:26:48
En dat bedoelde ik nu met typisch cambuur......
En dan lopen piepen waar ik het vandaan haalde. Het meest trieste is dat er niets beknd wordt gemaakt over de eventueel beschikbare plaatsen
je had totaal geen onderbouwing, dit gaf je later zelf toe...

Casual14

Schandalig beleid! Zoveel teleurgestelde supporters nu.
Er verschijnen al veel kaarten op marktplaats.

papier

Citaat van: SportClubCambuur op maart 04, 2014, 10:44:35
GODVERDOMME waardeloos van de BVO!!

Ik zou met een groep van bijna 20 man nog een kaartje halen, en ik ken diverse mensen en groepjes die dit ook nog moeten doen!

Er gaan denk ik wel 100 tot 150 man mee zonder kaartje...en die blijven dus in het centrum...

lekker doordacht van de bvo

Kan me dus niet voorstellen dat Ajax wel even uitverkoopt tegen Cambuur, er zal toch nog wel wat te regelen kunnen zijn? Waar een wil is, is een weg. Het is ook in Ajax' belang dat alle stoeltjes bezet zijn lijkt mij.

Scc01

Het grootste punt is toch de knullige communicatie naar de supporters.
Er zijn nog zat kaarten voor vak 415 volgens mij.

SCC-J

Citaat van: Scc01 op maart 04, 2014, 10:58:13
Communicatie vind ik in deze zeer dramatisch.
415 was dacht ik al uitverkocht

Scc01

Citaat van: SCC-J op maart 04, 2014, 10:56:52
je had totaal geen onderbouwing, dit gaf je later zelf toe...

Bij deze. En dan waren we het al eens dat de comminucatie bij cambuur gewoon typisch cambuur is....

oldehove

Citaat van: Scc01 op maart 04, 2014, 10:58:13
Vak 415 is al uitverkocht.
ut komt su as het komt

oldehove

Dan zullen er gister zeker veel kaarten verkocht zijn, Toen ik gister een kaart ging halen voor de ouwe heer kon ik zelfs nog kiezen bus of vrij vervoer, en waren er nog genoeg kaarten..
ut komt su as het komt

michello

Dat er niet voor meer is gekozen is begrijpelijk aangezien er misschien nog max. 200 man zouden zijn bijgekomen.  Alleen weer lekker gecommuniceerd door de club. Zo simpel om even aan te geven hoeveel kaarten er beschikbaar zijn..  :zucht

geelenblauwscc

er staan genoeg op marktplaats voor het vak naast ons

dizzhead

Overigens wordt op internet wel een geïnsinueerd dat afname van 'slechts' een half uitvak een voorwaarde kan zijn bij vrij vervoer. Bij volledige afname moet je dan weer een autocombi o.i.d. regelen / wat weer minder interessant is. Of dit ook echt waar is kan ik alleen niet vinden...

oldehove

Iedereen zonder kaartje massaal kaartjes kopen (marktplaats) voor het vak (415) naast het uitvak! En toch gezellig in de trein !
ut komt su as het komt

dizzhead

vak 416 zou ik dan kiezen :) dat is volgens mij de helft van het uitvak die wij niet hebben afgenomen. 415 is 'officieel' een thuisvak.