Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
48 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Ajax.zum  :R

Volgende week maar even met de  :zweep  erover

TimSCC

Alle advertenties van marktplaats verdwenen?  :wall

TM

Belachelijk hoe ajax met dat uitvak om gaat. Zojuist wel te horen gekregen dat Cambuur op dit moment in gesprek is met Ajax om toch extra kaarten te bemachtigen. Ik ben benieuwd.

Bernardo

Citaat van: TM op maart 04, 2014, 13:53:22
Belachelijk hoe ajax met dat uitvak om gaat. Zojuist wel te horen gekregen dat Cambuur op dit moment in gesprek is met Ajax om toch extra kaarten te bemachtigen. Ik ben benieuwd.
Zal wel niks worden,  aangezien Zwolle eerder dit seizoen het zelfde probleem had!

michello

Citaat van: TM op maart 04, 2014, 13:53:22

Als dat zo is,  kunnen ze dat ook wel communiceren lijkt me? Geef je iig aan dat je van goede wil bent en dat je als club er alles aan doet meer kaarten te krijgen. Nu horen we daar niets over en zijn er vast al mensen met kaarten bezig voor het thuisvak.

Marc S

Citaat van: michello op maart 04, 2014, 14:07:38
Als dat zo is,  kunnen ze dat ook wel communiceren lijkt me? Geef je iig aan dat je van goede wil bent en dat je als club er alles aan doet meer kaarten te krijgen. Nu horen we daar niets over en zijn er vast al mensen met kaarten bezig voor het thuisvak.

Heeft met onderhandelings positie te maken.

michello

80 extra kaarten!Wees er dus bij!

Cambuur.nl

Bernardo

Beter iets als niets!

Scc01

Ik denk dat het weinig nut heeft aangezien het doodeenvoudig is om kaarten boor het thuisbak aan te schaffen. En dit is al veelvuldig gebeurd op dit moment.

Lore

Citaat van: GerardFraneker op maart 04, 2014, 10:08:22
Fuck hef nog geen kaart...  :wall

Tsjah, dan dwingen ze je om een kaart in het thuisvakken te kopen.

kannenman

Citaat van: maikcambuur op maart 04, 2014, 13:42:37
Laf beleid van 020 zeg...

waarom is het laf beleid? Kan me best voorstellen dat ze dit doen. Zou cambuur ook doen .  Het gekke is altijd , als het uitverkocht is, willen er nog vele mensen heen. Typisch Nederland

Lore

Citaat van: Galdiano op maart 04, 2014, 13:34:23
Heb met Cambuur gesproken en graag verwijs ik naar het volgende: http://s.ad.nl/3507903
Ajax dwingt kleine clubs gewoon het kleine uitvak te nemen!
Als Cambuur het grote vak van 1200 kaarten zou nemen zouden ze ieder niet verkocht stoel 26,50 moeten betalen aan Ajax!

Dit kan toch niet!

Cambuur erkende de problemen omtrent de communicatie!

Dus Ajax zet het mes op de keel van de kleine clubs! Laat ze dan lekker alleen in een competitie gaan spelen. Hier moet de KNVB gewoon tegen optreden. Er zijn regels over de grote van een uitvak. Aanvullende voorwaarden kijken mij niet gewenst, zeker niet in een stadion waar elke wedstrijd voelt als een wedstrijd in Qatar: groot stadion, maar allemaal lege plekken,

dizzhead

Makkelie is scheids.

Floot dit seizoen nog geen wedstrijd van Cambuur; wel 2 maal ajax (in de Arena) tegen Roda en Nac (3-0 & 4-0)
In totaal 18 wedstrijden gefloten, waarin hij 74 (!) keer geel heeft getrokken, waarvan er 3 resulteerden in een rode kaart. Daarnaast trok Makkelie 4 x direct rood en deelde hij 14 strafschoppen uit.

kannenman

Misschien iets voor volgend seizoen. Veel betere communicatie naar supporters . Is Ajax uit  dan weer vrij vervoer , gewoon voor het hele uitvak gaan.
:hein :ams