Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Gewoon lekker om kwart voor 10 op station komen 
|:)

rtscc

gvd ik wou vammidag nog een kaartje halen  :wall

GerardFraneker

Gaat mij vooral om de communicatie.
Zu maar even een berichtje van yooo et is utverkocht..

Werkelijk waar bin der misselijk van..

IsmailvanEssen

Ik heb bij deze wedstrijd een gevoel dat we wel eens wat kunnen laten zien.. Ajax hoeft niet zo hard te voetballen en staan 8 punten voor.. worden wat lax en denken dat ze cambuur wel ff kunnen pakken met een tempotje lager..

Hoe mooi zal het zijn.. eerste uitwedstrijd winnen en dat in de Arena??
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

kannenman

ik kijk zondag wel in de kroeg. Dan heb ik een mooi plaatsje. Met de trein heb je altijd een risico, dat je om 1 of andere reden niet aankomt in de Arena. Succes die gaan.  |:) |:) |:) |:)

Scc01

En dat bedoelde ik nu met typisch cambuur......
En dan lopen piepen waar ik het vandaan haalde. Het meest trieste is dat er niets beknd wordt gemaakt over de eventueel beschikbare plaatsen

Goutum

Twee weken de tijd gehad om kaartje te kopen. Als je dan te laat bent, is het eigen schuld.

Galdiano

Twee weken geleden aan Cambuur doorgegeven dat ze beide moesten afnemen, net voor het keuze moment.
Gister wederom om opheldering gevraagd hoeveel kaarten er verkocht konden worden en stand. Geen reactie en nu dit!

Ze laten wederom zien qua supportersbeleid de plank volledig mis te slaan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

kannenman

Citaat van: Goutum op maart 04, 2014, 10:29:26
Twee weken de tijd gehad om kaartje te kopen. Als je dan te laat bent, is het eigen schuld.

Als je er heen had gewilt dan had je ruim de tijd gehad om een kaart te halen. Wijze les voor een volgende keer. Haal op tijd je kaart.

kannenman

Als ik dit zo lees moet je dus eerst je kaartjes afnemen bij Ajax? Ik kan me dan voorstellen dat je voor 1 vak kiest ipv 2 vakken. Zal vast toch wel iemand kunnen vertellen , waarom er bewust gekozen is voor 1 vak.

Ajax maakt  het andere vak nu voor Ajax supporters .

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: Galdiano op maart 04, 2014, 10:31:01
Ze laten wederom zien qua supportersbeleid de plank volledig mis te slaan!
Ik snap de bvo ook wel een beeje, hoor. Die verkoop loopt al een tijd. En dus als je de laatste dagen beetje bij beetje richting 800 kaarten gaat, vraag je er niet nog eens 800 bij met alle financiele risico's van dien.

Laat onverlet dat de communicatie omtrent de hoeveelheid beschikbare kaarten vanuit de bvo weer eens bij de beesten af is. Dat dan weer wel.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Scc01

Citaat van: kannenman op maart 04, 2014, 10:31:54
Als je er heen had gewilt dan had je ruim de tijd gehad om een kaart te halen. Wijze les voor een volgende keer. Haal op tijd je kaart.

Gelul in de ruimte, gewoon een inschattingsfout an cambuur.....
Er zijn altijd mensen die op het laatst kopen.

papier

Tsja, bij de wedstrijd even kalm aan in het thuisvak maar wel het genot van vrij vervoer en een biertje in de stad met mede supporters. Is toch lekker, gewoon thuisvak gaan. Zag zelfs al kaarten voor 12 euro op marktplaats langskomen.

papier

Citaat van: Scc01 op maart 04, 2014, 10:41:33
Gelul in de ruimte, gewoon een inschattingsfout an cambuur.....
Er zijn altijd mensen die op het laatst kopen.

Het blijft lastig, ik vind een vol vak van 800 man mooier dan een dubbel zo groot vak met 900 man. Al zou het in deze niet veel uitmaken want eerlijk is eerlijk, de dagjesmensen zullen niet snel naar een Ajax - Cambuur gaan.