Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Vriendelijke Jood op maart 10, 2014, 18:24:06
Goedendag heren Cambuursupporters,
Ik vind het dan ook niet meer dan terecht dat degenen die hiervoor verantwoordelijk zijn moeten opdraaien voor de kosten. Dat Cambuur zijn goedwillende supporters schadeloos wil laten stellen vind ik logisch, maar of het haalbaar is weet ik niet. Niemand weet tenslotte wie waarvoor verantwoordelijk was binnen de groep, behalve de schuldigen zelf. Het lijkt mij niet waarschijnlijk dat Ajax Cambuursupporters gaat vergoeden, omdat beleidsmakers en de politie fouten hebben gemaakt

Groeten,

Een Ajaxfan

Ik kan mij grotendeels wel vinden in je verhaal, maar dit kleine stukje niet. Als je niet weet wie ergens verantwoordelijk voor was binnen een groep dan is het antwoord niet om de gehele groep te straffen. De hele groep kwam namelijk pas bij elkaar bij de Arena en moest daar ook zijn. Kortom we weten niet wie wat gedaan heeft, maar Ajax verdient 21.200 euro aan verkochte kaartjes, maar levert daarvoor geen tegenprestatie.

En als je niet wie wie wat gedaan heeft, wie moet je dan verantwoordelijk stellen voor de schade? Als Cambuur dan moet betalen voor die schade, dan is Ajax verantwoordelijk voor de kaartjes, reiskosten en alle ziekenhuisrekeningen.

piene hassus

Vriendelijke J: ga eerst je eerste regel maar eens lezen en praat dan verder over een taalkundig nivo van anderen.

michello

Als Cambuur zelf moet opdraaien voor de kosten van de kaartjes hoef ik het geld
niet terug! 

Lore

Citaat van: michello op maart 10, 2014, 19:02:37
Als Cambuur zelf moet opdraaien voor de kosten van de kaartjes hoef ik het geld
niet terug!

_O_ Dat is ook een statement!

Vriendelijke Jood

Citaat van: piene hassus op maart 10, 2014, 18:59:27
Vriendelijke J: ga eerst je eerste regel maar eens lezen en praat dan verder over een taalkundig nivo van anderen.

Je hebt gelijk, dat was slordig van me. Ik had een kleine aanpassing gemaakt in die zin, waarbij ik geen aandacht heb besteed aan de zinsconstructie. Ik heb het zojuist aangepast. Hartstikke bedankt voor je oplettendheid. Mag ik jou nu tevens ook verzoeken jouw eerste en enige zin even na te lezen?

Drumfather SCC

Begint dat gezeur tussen supporters nou weer  :zucht
Vriendelijke Jood valt dus over het feit dat er geen niveau staat
Laat iedereen lekker op zijn/haar eigen Forum blijven

Was je net van die ene Amsterdammer af, komt de volgende

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Drumfather SCC op maart 10, 2014, 19:18:17
Laat iedereen lekker op zijn zijn/haar eigen Forum blijven

Sterker nog, dr komen steeds meer Amsterdammers hier  :R :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Yellow Army

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 10, 2014, 19:25:29
Sterker nog, dr komen steeds meer Amsterdammers hier  :R :R

Zei de Rotterdammer...  :_schater
Area 58

Vriendelijke Jood

Citaat van: Drumfather SCC op maart 10, 2014, 19:18:17
Laat iedereen lekker op zijn/haar eigen Forum blijven

Wanneer het gaat om reacties die louter dienen om irritatie op te wekken, ben ik het wel met je eens. Ik was echter gewoon op zoek naar de andere kant van het verhaal. Toen ik het forum een beetje doorspitte was ik onder de indruk geraakt van het feit dat de meeste mensen hier wel een beetje aandacht besteden aan hun stukjes. Verder denk ik dat niemand er slechter van wordt als men iets kan lezen dat vanuit een ander perspectief geschreven is. Nogmaals, ik vind Cambuur een prima club, en ik ben hier echt niet om te sarren of iets dergelijks. Toegegeven, mijn laatste reactie was wel een klein beetje een sneer, waarvoor excuses. Ik zal in het vervolg alleen inhoudelijk reageren.

CJ058

Citaat van: Vriendelijke Jood op maart 10, 2014, 19:12:02
Je hebt gelijk, dat was slordig van me. Ik had een kleine aanpassing gemaakt in die zin, waarbij ik geen aandacht heb besteed aan de zinsconstructie. Ik heb het zojuist aangepast. Hartstikke bedankt voor je oplettendheid. Mag ik jou nu tevens ook verzoeken jouw eerste en enige zin even na te lezen?
Hoe werkt dat bij jullie als clubs wél met een combi komen. Buscombi's lijkt me ook lastig met dat terreintje daar. Enig idee hierover?

Lore

Citaat van: Vriendelijke Jood op maart 10, 2014, 19:12:02

Mag ik jullie mijn businessplannen en offertes opsturen ter controle? Ik ben zo slecht in taal!

moodygrunn

Citaat van: Lore op maart 10, 2014, 19:52:10
Mag ik jullie mijn businessplannen en offertes opsturen ter controle? Ik ben zo slecht in taal!

Natuurlijk, we zouden er ook een apart onderdeel op het forum voor kunnen maken?
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: moodygrunn op maart 10, 2014, 19:54:22
Natuurlijk, we zouden er ook een apart onderdeel op het forum voor kunnen maken?

Als we dan een crowdfunding-platform er aan toe voegen, dan hoef ik ook nooit meer naar die oplichters van de bank!

Cambuur058

cambuur moet dus alle toegangskaartjes enz terug betalen aan ons, dat kost al heel veel geld
dan krijgen ze ook nog die belachelijke boetoe van ajax, die moeten ze ook betalen

en ajax dan??

Len Cantello

Citaat van: Cambuur058 op maart 10, 2014, 19:59:03
cambuur moet dus alle toegangskaartjes enz terug betalen aan ons
Van wie moet dat dan?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli