Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

drg

Wat een thuisfluiter, die Schone trekt Ritz gewoon de broek uit, moet ie m ook nog verkrachten voordat wij een fluitje mee krijgen of wat

Cambuur Groningen

Het is gewoon zonde van die vroege 1-0. Eerste 20 minuten kansloos, maar langzamerhand komen we wat onder de druk uit en ontstaat er iets van een gelijkwaardig duel

Dokkumer

Citaat van: marrumer op maart 09, 2014, 17:10:12
bij ajax - celtic misdraagden de celtic supporters zich ook en die mochten gewoon naar de wedstrijd.... on topic: het wordt alweer wat beter!
Celtic fans werden juist aangevallen.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Straicar

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 09, 2014, 17:01:40
Dat zal lastig aan te geven zijn. Beide partijen zullen wel naar elkaar wijzen en zichzelf vrij pleiten. Voor de rest eens. Een dikke vette gemiste kans met waarschijnlijk grote gevolgen. Kan iedereen de principes weer uit de kast trekken.

Tuurlijk zal Ajax hier ook schuld aan hebben. Maar wel vreemd dat t altijd met ons gebeurd. Zullen toch wel eens naar ons zelf moeten kijken.

De gene die hier niets aan kunnen doen. Zeer jammer dat je daar nu staat en ons clubje niet kunt aanmoedigen.

Aan de gene van ons die het weeeer voor ons verneuken.... Jullie zijn dikke SUKKELS!!!!! En geen supporters :rodekaart

Bascambuur

Citaat van: Bascambuur op maart 09, 2014, 16:35:19
Dat was een korte wedstrijd. 1,5 min.
Zit misschien toch meer in dan ik na 1,5 min had gedacht. Hemmen erbij en twee goals maken.

Unknown

Zonde dit allemaal, maar wie verzint er dan ook dat deze pot op vrij vervoer kan... stel dat iedereen bij ons zich goed zou gedragen, dan nog heb je die criminele ajax supporters die aanvallen... echt wie verzint dit

Harry L.

Dit was toch te verwachten, onbegrijpelijk dat dit vrij vervoer was.

Goutum

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 09, 2014, 17:17:00
Het is gewoon zonde van die vroege 1-0. Eerste 20 minuten kansloos, maar langzamerhand komen we wat onder de druk uit en ontstaat er iets van een gelijkwaardig duel

Liever vroeg op achterstand dan op voorsprong.

Straicar

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 09, 2014, 17:17:00

Volledig mee eens. Wel grote kansen tegen gehad. Maar zelf ook 2/3 mooie momenten.

Miss dat de lange bal naar hemmen wat kan doen 2e helft |:)

scc-aaron

Ik begrijp dat het blikjes flesjes en bakstenen zijn geweest ipv een vuurwerkbom.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Straicar

Citaat van: scc-aaron op maart 09, 2014, 17:25:28
Ik begrijp dat het blikjes flesjes en bakstenen zijn geweest ipv een vuurwerkbom.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Maakt niet uit met wat je gooit....als je met iets gooit heb je al t verstand van een doperwt!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zit hier naast de Arena tV te kijken, belkachelijke sfeer. Totaal andere lui in het uitvak dan alle andere uitwedstrijden,komen hier maar voor 1 ding, en dat heeft niets met voetbal te maken. Deze lui maken Cambuur kapot!
Cambuursupporters trouwens in de val gelokt, ajax lui met stangen stenen en vuurwerk, ze konden niet terug omdat daar de ME stond!
Nu grote groepen Ajax supporter in de rust rondom het stadion.
Henk, held, bedankt

Unknown

zag al foto's uit amsterdam van jongens die een sv hebben...dus ja...

marrumer

hele slechte vrije trap van lukoki...