Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
45 gasten, 2 leden
wacko jacko, The Prominence

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Nee Makkelie...

Verstuurd vanaf mijn spambox

RotterdamLeeuwarden

dat kan ook, mn excuus.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 09, 2014, 18:53:30
echt heerlijk!

ik vroeg me af hoe het wel mogelijk was dat er een kleine 10supporters wel in het vak zaten? waren die voor de ongeregeldheden al binnen? 

Nee ze zijn op een gegeven ogenblik begonnen supporters binnen te laten. Ze hebben 2x omgeroepen dat iedereen met een kaartje binnen zou komen, maar dat mensen zonder kaartje er niet in kwamen. Wanneer de supporters niet hadden staan duwen om iedereen binnen te krijgen, waren alle mensen met kaartjes binnengekomen. Toen er ME met paarden voor de supporters gingen staan, had ik er genoeg van!

Trots op het team!!
Henk, held, bedankt

Dokkumer

En de Abes smullen er zonder enige kennis van zaken van. Zwartmakerij op en top.

drg

Citaat van: Dokkumer op maart 09, 2014, 19:18:39
En de Abes smullen er zonder enige kennis van zaken van. Zwartmakerij op en top.

Die zitten natuurlijk al het hele seizoen te wachten op dit moment, ons clubje met smart te volgen tot DAT ene moment waar ze de rest van het seizoen zodoende komende jaren op moeten gaan teren.

Terwijl ik mij zelf nog een paar berichten kan herinneren van opgepakte boeren in de wedstrijd tegen Twente dacht ik. Het zijn zelf zulke lieverdjes.

Dokkumer

Ach ja, ik ken ook een wedstrijd van de jarrebeffers in Volendam waar ze niks gedaan hebben.
Ik zal niet zeggen dat we volledig onschuldig zijn, maar doodleuk een bom gooien en bekogelen met alles gaat veel te ver.
En dan eerst schijnheilig roepen dat ze blij zijn met VV.

Treb

Fantastisch punt met een hele nare bijsmaak.

Ik zou wel een uitgebreid objectief verslag willen van iemand die alles vanmiddag heeft meegemaakt.

Dokkumer

Eerlijk, ik was niet bij die groep. Heb wel contact gehad met een aantal. Verhalen komen ws nog wel, maar liggen iig anders dan AT5 meldde

Ruppppert

Citaat van: Treb op maart 09, 2014, 19:33:08

Ik zou wel een uitgebreid objectief verslag willen van iemand die alles vanmiddag heeft meegemaakt.
geen incidenten op de heen weg in de trein, mooi sfeertje, in Amsterdam paar kroegjes in weest en niks aan de had toen jwam me depoteerden ons na de metro ook niks aan de hand, uit de metro bij de arena, verkeerde kant op gestuurd langs het supporters home van ajax en daar werden we bekogeld door ajax

Inglorious Bastard

Ik stond vlakbij het supportershome van Ajax maar daar stonden de boefjes al lang en breed te wachten op de scc supporters. Toen de scc supporters aan kwamen ging het goed mis en natuurlijk waren er ook de nodige provocaties van onze kant maar Ajax zocht in de eerste instantie de confrontatie. En om niet schijnheilig te doen, dat was te verwachten in LWD pikken de jongens het ook niet als er zo'n grote groep op vrij vervoer in de stad is.

Sent from my HTC One using Tapatalk

oost

Als dat zo is zijn er grove fouten gemaakt door de politie.

Cambuur Groningen

Citaat van: oost op maart 09, 2014, 19:57:08
Als dat zo is zijn er grove fouten gemaakt door de politie.
ja, geef de schuld maar aan de politie  :zucht

Collingwood

Citaat van: Treb op maart 09, 2014, 19:33:08

Ik hoop dat iemand als Gerard Bos dit grondig uitzoekt. Tot dat gebeurt ga ik nergens een oordeel over vellen.

Over de wedstrijd: Cambuur  :thumbsup :thumbsup :thumbsup. Makkelie  :rodekaart.
Kalmte alleen kan u redden.

stefan15

Lekker gevoetbald in de arena, mooi punt. Zullen we t hier gewoon over voetbal hebben aub?

speculeter

Citaat van: Collingwood op maart 09, 2014, 20:02:44
Ik hoop dat iemand als Gerard Bos dit grondig uitzoekt. Tot dat gebeurt ga ik nergens een oordeel over vellen.
maar rustig wachten tot de juiste vergalen
naar boven komen!