Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
28 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

Marco van der Heide

Gestart door 666, januari 23, 2013, 10:12:20

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Heb zaterdag even met hem gesproken en gezegd dat wij als supporters blij zijn dat hij is gebleven .Gaat de goede kant op met hem .Vind dat wij als supporters hem ook moeten steunen door te laten blijken dat we met hem meeleven.Je kunt beter een voetblessure hebben dan weet je wat je eraan kunt doen .Altijd hoofdpijn lijkt mij vreselijk

sunderland

Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 09:09:04
Als je weet wat hij heeft dan kun je daar moeilijk iets van zeggen.Weet eigenlijk ook niet wat je hier mee wilt .
Sorry grijskijker lees nu pas dat je dit in febr hebt geplaatst

dit is mien club

Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 09:13:37
Heb zaterdag even met hem gesproken en gezegd dat wij als supporters blij zijn dat hij is gebleven .Gaat de goede kant op met hem .Vind dat wij als supporters hem ook moeten steunen door te laten blijken dat we met hem meeleven.Je kunt beter een voetblessure hebben dan weet je wat je eraan kunt doen .Altijd hoofdpijn lijkt mij vreselijk

amen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

moodygrunn

Citaat van: sunderland op juni 24, 2013, 09:13:37

Weet iemand hoe het met hem gaat?
In Henk en Sandor we trust

KristCambuur

Hoelang gaat het nog duren met hem? Mits fit vind ik het een hele goede speler!
Cambuur till I die!

sunderland

Citaat van: KristCambuur op september 08, 2013, 18:34:49
Hoelang gaat het nog duren met hem? Mits fit vind ik het een hele goede speler!
het blijft maar moeilijk .Hij zal dit jaar denk ik niet meer spelen .Heel jammer

Dokkumer

Citaat van: sunderland op september 08, 2013, 21:50:26
het blijft maar moeilijk .Hij zal dit jaar denk ik niet meer spelen .Heel jammer
Oef, we zijn straks een jaar verder. Kans dat dan nog verbetering optreedt is heel erg klein.

Het klinkt hard, maar ik ben bang dat we hem nooit meer in actie zullen zien.

Jules058

Zonde van zo'n sympathieke speler. Ik weet nog goed de winnende goal vorig jaar sparta thuis, totale gekte toen. Gun het beste voor deze jonge.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

papier

Hoe gaat het met deze held?

Lore

Citaat van: papier op september 29, 2013, 20:52:58
Hoe gaat het met deze held?

Las vanmorgen een Tweet (volgens mij van die Hah-man) dat hij nog lang niet terug is en dat hij daarom op de teamfoto ontbrak!

SCC-J

Hoe is het met deze jongen ?

Galdiano

Citaat van: SCC-J op oktober 30, 2013, 23:16:26
Hoe is het met deze jongen ?

Herstel duurt nog maanden, helaas!
Eeuwig zonde, wat een pech.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op oktober 30, 2013, 23:32:10

Moest ook aan hem denken toen dat gebeurde met Tyton. Blijft zwaar triest.
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op oktober 30, 2013, 23:32:10
We zijn een jaar verder en helaas nog niet helemaal hersteld. Ik ben heel erg bang dat we Marco niet meer in het Cambuurshirt zien  ;(

PePe

Citaat van: Dokkumer op oktober 31, 2013, 10:39:16
We zijn een jaar verder en helaas nog niet helemaal hersteld. Ik ben heel erg bang dat we Marco niet meer in het Cambuurshirt zien  ;(

Wordt hij hiervoor behandeld, of volgt hij een bepaalde therapie?
Is er iets bekend, dat hij vorderingen maakt naar herstel?