Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Marco van der Heide

Gestart door 666, januari 23, 2013, 10:12:20

Vorige topic - Volgende topic

666

Hoest met Marco? Ik zag hem lekker tekeer gaan bij de festiviteiten  |:). Hij zat een paar maanden geleden met oordopjes in en een zonnebril op op de tribune, maar daar zag ik nu gelukkig niets meer van. Het kan natuurlijk ook zijn dat ie medicijnen heeft gehad om het kampioenschap te kunnen vieren. Ik hoop dat hij weer helemaal beter is/wordt, voor hemzelf en zijn omgeving.

Wat zal het mooi zijn als hij weer kan aansluiten bij de groep. 

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

papier

Ik heb ergens gelezen dat hij een verbeterde aanbieding had gekregen van Cambuur nadat hij ook een aanbieding van de IJsselmeervogels had gekregen. Een fatsoenlijke bron kan ik hiervoor echter nog niet vinden.

Destroyer

Ik hoop voor deze jongen Dat zijn gezondheid weer helemaal honderd punten is. Hoop zekert dat hij er lekker bij mag blijven.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dit is mien club

Ik hoop dat Marco blijft |:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

el haj

Mooi stukje over en ván Marco van der Heide. Uiteraard uit het FD.

Column Marco van der Heide: Van CVVB naar Ajax, want ik blijf bij Cambuur
Wat een week voor Cambuur en mijzelf. Een spannende kampioenswedstrijd, hulp uit Deventer, een vreugde-uitbarsting na het laatste fluitsignaal, het in ontvangst nemen van de kampioensschaal, het feest in de spelersbus en twee geweldige huldigingen, in het stadion en naast de Oldehove.
Daarbij de blijvende herinnering, het gevoel de beste te zijn, de wetenschap historie te hebben geschreven, het financiële aspect, de vrije dagen de komende weken en de vooruitzichten van wedstrijden tegen onder meer Ajax, Feyenoord en sc Heerenveen in een uitverkocht Cambuurstadion. En niet te vergeten alles wat we in de stad Leeuwarden te weeg hebben gebracht.
Als ik één ding moet benoemen, vind ik dat laatste het mooiste. Het gevoel dat we het met z'n allen hebben gedaan. Met de spelers, de technische staf, de medische staf, de mensen van kantoor, de vrijwilligers, maar zeker ook de supporters. Niet voor niets hebben we thuis maar liefst 38 van de maximale 45 punten gepakt. Henk de Jong verwoordde het mooi: ,,Ik kon altijd twaalf man opstellen."
Toch voelt het niet helemaal als mijn kampioenschap. Rationeel gezien wel, omdat mijn winnende doelpunten tegen Volendam (1-2) en Sparta (3-2) hebben bijgedragen aan de titel. Maar emotioneel gezien niet, omdat ik na mijn hoofdblessure de echte binding met het team ben verloren.
Na die fatale hoofdbotsing, op 5 oktober 2012, volgden zeven lange maanden, met hoofdpijn, last van drukte, fel licht en het kijken naar beeldschermen. Veel van mijn dagen bestonden uit rusten, lezen, puzzelen en wandelen in het bos, iets wat ik eigenlijk voor de periode na m'n 75e verjaardag had ingepland. Nog altijd ondervind ik hinder van de hersenschudding- en/of whiplashklachten, al gaat het de goede kant op.
Daarnaast ben ik ontzettend blij dat ik van de club een nieuwe kans krijg. Volgend jaar blijf ik bij Cambuur op amateurbasis. Ik krijg de tijd om te revalideren in de ziektewet. Als ik weer fit ben, krijg ik de kans een contract te verdienen. Een win-win situatie volgens mij!
Ik heb op het punt gestaan een stap terug te maken naar de topklasse, maar het gevoel bij Cambuur nog lang niet klaar te zijn overheerste. Gelukkig maar, want de Eredivisie wordt een prachtig avontuur! Vijf jaar geleden speelde ik nog in de eerste klasse. Tegen CVVB bijvoorbeeld, en Holwierde, waar een tribune staat met zeven zitplaatsen. Dat zijn er precies 49.993 minder dan in de Arena volgend seizoen. Ik kan niet wachten, op naar een prachtig seizoen!

wiekie1969

drg

Al zou die het hele seizoen nog steeds niet kunnen spelen, zo'n kerel moet je gewoon in de club houden!  |:) klasse stukje en hij heeft zeker zijn steentje wel bijgedragen aan de kampioenstitel!

SCC-J

Citaat van: drg op mei 11, 2013, 09:30:10
Al zou die het hele seizoen nog steeds niet kunnen spelen, zo'n kerel moet je gewoon in de club houden!

:O

Destroyer

Mooi dat hij nog een kans krijgt. Hoop voor hem dat hij kan herstellen naar zijn oude niveau. Zal nog een lange rit worden.  Heb van hem genoten begon van het seizoen en play offs vorig jaar.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Delamere

Goede zaak en van harte gegund!
Als hij echt fit wordt zal hij best nog eens een verrassende bijdrage aan de prestaties van Cambuur kunnen leveren.

denistel

snel top fit worden dan kun je scoren in de arena,,, ;)

oost058

Mooi dat hij blijft inderdaad. Gaan we nog wel plezier van hebben vermoed ik.

SCCRulez

Maakte sterke indruk in aantal wedstrijden, vooral in voorbereiding. Zal moeten blijken hoe hij zich houdt op hoger nivo, maar zou graag zien dat hij weer fit wordt en zich verder kan ontwikkelen. Zal ook niet één van duurdere selectiespelers zijn komend seizoen dus mooi erbij houden :thumbsup

Eewal

Ondanks de weinige speelminuten is hij al een aantal keren belangrijk geweest voor Cambuur. Ik hoop dat deze stormram snel weer helemaal fit is en ook in de Eredivisie zijn steentje kan bijdragen en dan een volwaardig contract bij ons zal tekenen!!

sunderland

Citaat van: grijskijker op februari 04, 2013, 10:41:41
Wat me op valt, dat de "helden"(v/d Heide,Bakens) te vaak ziek zwak of misselijk zijn, maar niemand daar iets van zegt..
Als je weet wat hij heeft dan kun je daar moeilijk iets van zeggen.Weet eigenlijk ook niet wat je hier mee wilt .