Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart

Gestart door John Hiatt, maart 02, 2014, 21:17:05

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Manu...barto...schepers dus!
Mis lukoki nu al _O_

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 12, 2014, 13:53:47
Wij onderschatten niemand! Zelfs Katwijk uit werd heel serieus genomen (één helft dan he)

Klopt maar met 6-0 voorstaan mag je er wel van uit gaan dat het voorbij is tegen een amateur club :P

dizzhead

Citaat van: Marc S op maart 12, 2014, 14:25:14
Klopt maar met 6-0 voorstaan mag je er wel van uit gaan dat het voorbij is tegen een amateur club :P

it ain't over till the fat lady sings  :clint

Clint

Scc01

Er zal veel gecounterd worden.

dit is mien club

RKC is gewoon een degelijk ploeg met veel individuele kwaliteit. Ze zijn achterin kwetsbaar, maar hun middenveld en aanval zijn prima verzorgt.

Castelen is op dreef
Sander Duits Topper
Braber een degelijk voetballer
Jungslager is technisch begaaft
Sno is de beste aan hun zijde
Joachim aardige spits

Ik denk dat we niet verder komen dan een gelijkspelletje. Ik houd het op 2-2
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

CJ058

Die wedstrijd in Waalwijk hadden we ook gewoon over de streep moeten trekken, met bovendien een minder Cambuur dan nu (manu, ogbeche). Thuiswedstrijd, aanpakken die katholieken, 2-0!  :clint

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op maart 12, 2014, 15:54:41
RKC is gewoon een degelijk ploeg met veel individuele kwaliteit. Ze zijn achterin kwetsbaar, maar hun middenveld en aanval zijn prima verzorgt.

Castelen is op dreef
Sander Duits Topper
Joachim aardige spits

Nienhuis topper   leeuwin tooper... vdlaan topper... bijker topper.droste topper. ritzmaier topper... el mskrini topper.. moorsel degelijke voetbsller. Barto degelijke voetballer.schepers degelijk manu topper!
12de man super..

Wij winnen!!!!

EastSide058

Citaat van: dit is mien club op maart 12, 2014, 15:54:41

Castelen is op dreef
Sander Duits Topper
Joachim aardige spits

Hij is echt niks, tegenover onze verdediging :_schater

Als ons team net zo paraat is als altijd winnen we deze wedstrijd gemakkelijk. Ik hoop dat het niet zo'n wedstrijd wordt als tegen RJC
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

dit is mien club

Jullie zijn wel heel overtuigend.
Maar RKC doet het de laatste tijd ook gewoon leuk en dit is zeker niet een appeltje eitje.

@CJ058 wij waren misschien wel wat minder toen maar er was toen ook geen Castelen en Sno bij RKC
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

gewoon een fan

Citaat van: dit is mien club op maart 12, 2014, 16:14:26

@CJ058 wij waren misschien wel wat minder toen maar er was toen ook geen Castelen en Sno bij RKC
Deze twee zijn toen gewoon begonnen volgens mij  :proost
Neemt niet weg dat ook ik denk dat het geen makkie wordt, maar ja ik heb dat nog bij geen enkele wedstrijd gehad, nou ja alleen DKV thuis dan  :thumbsup

dit is mien club

Citaat van: gewoon een fan op maart 12, 2014, 16:25:04
Deze twee zijn toen gewoon begonnen volgens mij  :proost
Neemt niet weg dat ook ik denk dat het geen makkie wordt, maar ja ik heb dat nog bij geen enkele wedstrijd gehad, nou ja alleen DKV thuis dan  :thumbsup

Klopt vielen beide al in de eerste helft uit.

Het wordt een hele zware kluif gewoon zorgen dat je binnen 10 minuten een goal maakt.

Tukker

Citaat van: dit is mien club op maart 12, 2014, 16:14:26

Castelen viel toen halverwege de eerste helft uit maar kan toch geen hele wedstrijd spelen.

Sno viel vlak voor rust uit maar toen stond Cambuur al op 1-2.

Belangrijk is om snel te scoren want hoe langer dat duurt hoe beter RKC zich voelt.
Die doen niks liever als counteren. Zo hebben ze al menig puntje gestolen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Scc01

Ze spelen zeker degelijk en hebben ook leuke spelers. Maar we zouden ze thuis toch echt moeten pakken.
Gewoon vol erop en het publiek erachter. Moet goed komen dacht ik. Op de resultaten van RKC valt geen pijl te trekken. Soms winnen ze onverwacht en soms gaan de dik de boot in. Zeg het maar. Heb er wel weer zin in. Ouderwets op vrijdag avond:)

scc-aaron

Zal een zware wedstrijd worden, ik hoop op winst uiteraard maar met RKC weet je het maar nooit.