Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart

Gestart door John Hiatt, maart 02, 2014, 21:17:05

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

dwight houd zo ook de reserves tevreden .Spits voor spits ,rechtsbuiten voor rechtsbuiten .Gewoon in de organisatie spelen zoals altijd

Collingwood

Citaat van: wiekie1969 op maart 13, 2014, 12:27:36
Wat een slap gelul van sommigen hier zeg! :zucht. De laatste 5 wedstrijden zijn niet verloren door cambuur en dan zullen we morgen zeker ineens wel van dat rkc verliezen? Kom op man, die lui hebben 53 goals tegen! Gas geven net zoals alle thuiswedstrijden tot nu toe, dan blijven de 3 punten hier in Leeuwarden :thumbsup

Ook heeft RKC de laatste vier wedstrijden niet gewonnen (drie verloren, één gelijk). Ik zeg: Er liggen kansen!
Kalmte alleen kan u redden.

Voorstopper

Citaat van: Yellow Army op maart 13, 2014, 12:28:22
Dat overleef ik niet nog een keer, doe maar liever 2x binnen het eerste half uur.

Volgens mij kan je thuis tegen RKC met niet minder tevreden zijn dan met 3 punten......Ook Erwin Koeman denkt dat RKC de komende jaren wel zo'n beetje degradatievoetbal zullen spelen.

Erwin Koeman vertrekt aan het einde van dit seizoen bij RKC Waalwijk. Dat werd woensdag duidelijk, tijdens een gesprek tussen de directie en de oefenmeester van de Waalwijkse club.

"We zijn tijdens het gesprek tot de conclusie gekomen dat de ambities van Erwin en de mogelijkheden van RKC niet meer voldoende met elkaar stroken", zegt manager technische zaken Janus van Gelder van RKC. "Het plafond van RKC ligt, hoe zeer hij en zijn familie het ook naar hun zin hebben in Waalwijk, lager dan Erwin zou willen. Wij hebben aangegeven dat we niet verwachten dat daar de komende jaren verandering in komt. Dan moet je elkaar, als volwassen kerels, een hand geven en zeggen: 'Dan houdt het na dit seizoen op.' Dat is wat we dan ook hebben gedaan."

"Als het lukt om ons, met ons bescheiden budget, opnieuw te handhaven, dan hebben we een wereldprestatie neergezet", zegt Koeman, die aan zijn tweede seizoen van zijn tweede periode als oefenmeester in Waalwijk bezig is. "Dat is hetgeen waarop ik me de komende maanden volledig concentreer. Ik wil het Mandemakers Stadion met opgeheven hoofd verlaten en een RKC achterlaten dat ook in het seizoen 2014/2015 speelt in de Eredivisie."

John Hiatt

Niet onderschatten dat RKC. Heeft zo nu en dan rare uitslagen. Maar met steun van het publiek moet het mogelijk zijn om deze club te pakken. Lekker op vrijdagavond, volle tribunes, laat het weer spoken!

The Prominence

volgens het interview met Henk de Jong bij cambuur TV van gister is Ogbeche er vrijdag nog niet bij.

speculeter

We zullen het wel zien.
geen overschatting.
vol erop en op wat voor manier ook de 3 punten
pakken.
laat dat gelul over Europees voetbal maar mooi even.
zo snel mogelijk veilig spelen.
Des te eerder kun je met selectie voor volgend
seizoen aan de slag!

Voorstopper

Gewoon winnen, sta je in ieder geval 1 dag in het linkerrijtje  :_schater

TM

Citaat van: dit is mien club op maart 12, 2014, 16:14:26
Jullie zijn wel heel overtuigend.
Maar RKC doet het de laatste tijd ook gewoon leuk en dit is zeker niet een appeltje eitje.

RKC pakte de laatste 4 wedstrijd, maar 1 punt. Wij daarentegen zijn de laatste 5 wedstrijd ongeslagen.

Goutum

Hoe groot denk je dat het vertrouwen bij RKC is met de thuis statistieken van Cambuur in het achterhoofd? Zodra het 1-0 wordt is het verzet gebroken.

Lwdscc

''WAALWIJK - Erwin Koeman reist vrijdagmiddag niet met knikkende knieën met zijn selectie af naar Leeuwarden voor de belangrijke uitwedstrijd tegen Cambuur.

"Wij zijn absoluut niet minder dan Cambuur", aldus de trainer. "Ik vind het knap wat zij dit seizoen presteren, zeker in thuiswedstrijden. Maar we moeten ze ook niet overschatten. Door het kunstgras zijn ze wel in het voordeel." Koeman zelf vindt het niet vervelend om op kunstgras te spelen. "Dat doe ik bij de amateurs geregeld en ik vind het heerlijk. Maar er zijn jongens bij RKC die er moeite mee hebben."

Om zich goed voor te bereiden op de omstandigheden in Leeúwarden, werkte RKC de donderdagtraining af op het kunstgras van RWB. "Maar dat is weer ander kunstgras dan dat bij Cambuur", aldus Koeman. ''

dit is mien club

We gaan uiteraard voor de volle winst, maar ik heb zo'n raar voor gevoel :zucht.

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

IsmailvanEssen

Citaat van: TM op maart 13, 2014, 14:31:51
RKC pakte de laatste 4 wedstrijd, maar 1 punt. Wij daarentegen zijn de laatste 5 wedstrijd ongeslagen.

En daar ligt ons gevaar! We moeten echt scherp zijn en er vol voor gaan!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Bernardo

Verwacht zo'n zelfde pot als tegen Roda. Hopelijk kunnen we hem nu eerder beslissen. |:)

stefan15

Citaat van: Bernardo op maart 13, 2014, 16:44:04
Verwacht zo'n zelfde pot als tegen Roda. Hopelijk kunnen we hem nu eerder beslissen. |:)
Wat wiekie ook al zegt, niet goed voor t hart! Doe mij maar snel 2 goals en dan klaar.
Benieuwd naar Bob of hij t red in de basis. Ook kijken hoe Cambuur anticipeert op de gevaarlijke jongens van RKC!

dit is mien club

SC Cambuur wil het knappe gelijkspel tegen Ajax vrijdag een vervolg geven in de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk. In de strijd om lijfsbehoud een zeer belangrijke wedstrijd.

Trainer Dwight Lodeweges moet het vrijdagavond in ieder geval zonder Jody Lukoki doen. De rechtsbuiten is geschorst. "We hebben veel vertrouwen, maar we moeten zeker niet denken dat de buit al binnen is", zegt Lodeweges op de clubsite.

De coach erkent dat het een belangrijk duel is. Maar, zegt hij ook: "Dat zijn alle wedstrijden, er staat altijd iets op het spel. Wel is het een wedstrijd die heel belangrijk is in de route naar handhaving." Bartholomew Ogbeche kan tegen RKC wellicht zijn rentree maken, maar zal in ieder geval nog niet in de basis staan.

Lodeweges wil voorkomen dat zijn ploeg te makkelijk over RKC denkt. "Je komt tot een goed resultaat door de dingen te doen die je normaal gesproken altijd doet. En die moet je gewoon goed doen. Dat resultaat komt niet door te denken dat de wedstrijd geen probleem moet zijn."

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it