Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart

Gestart door John Hiatt, maart 02, 2014, 21:17:05

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: scc-aaron op maart 13, 2014, 07:28:16
Zal een zware wedstrijd worden, ik hoop op winst uiteraard maar met RKC weet je het maar nooit.

Zeker niet onderschatten, maar vooral niet overschatten. Ze doen het leuk maar wij leuker  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

CJ058

Citaat van: dit is mien club op maart 12, 2014, 16:14:26
Jullie zijn wel heel overtuigend.
Maar RKC doet het de laatste tijd ook gewoon leuk en dit is zeker niet een appeltje eitje.

@CJ058 wij waren misschien wel wat minder toen maar er was toen ook geen Castelen en Sno bij RKC
Castelen is inderdaad op dreef, zeker in de gaten houden. Dit lijkt me Bijkertje toch wel toevertrouwd, in ons eigen stadion al een hoop directe tegenstanders in z'n broekzak gehad! 3 punten pakken!  |:)

Collingwood

Ben benieuwd hoe Schepers het gaat doen morgen. Viel sterk in tegen PSV, maar heeft voor de rest nog niet echt veel kansen gekregen om zich te laten zien (terecht natuurlijk).

Als het toch niet helemaal lekker loopt kunnen we altijd nog Hemmen en Ogbeche inbrengen. Welke concurrent heeft een dergelijke luxe?!
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Collingwood op maart 13, 2014, 11:06:26
Ben benieuwd hoe Schepers het gaat doen morgen. Viel sterk in tegen PSV, maar heeft voor de rest nog niet echt veel kansen gekregen om zich te laten zien (terecht natuurlijk).

Als het toch niet helemaal lekker loopt kunnen we altijd nog Hemmen en Ogbeche inbrengen. Welke concurrent heeft een dergelijke luxe?!

Halve voorhoede kan niet meedoen en we hebben nog steeds opties over. Wie had dat nou verwacht een paar maand terug.

veroen

Citaat van: Collingwood op maart 13, 2014, 11:06:26

wat was er goed aan schepers dan?
Ik vind dat persoonlijk namelijk helemaal niets...

The Prominence

Citaat van: veroen op maart 13, 2014, 11:41:09

niet helemaal niks :P hij kan wel iets.

https://www.youtube.com/watch?v=Q5bG0kfg0uI
(filmpje van ruppppert |:) )

kan alleen maar iets beter zijn geworden lijkt me.

Collingwood

Ik vond hem tegen PSV prima invallen, voor de rest te weinig van gezien (ja, een paar jaar geleden, maar hij zal toch wel iets beter zijn geworden?)
Kalmte alleen kan u redden.

veroen

Citaat van: Leovardiascc op maart 13, 2014, 11:46:32
niet helemaal niks :P hij kan wel iets.

https://www.youtube.com/watch?v=Q5bG0kfg0uI
(filmpje van ruppppert |:) )

kan alleen maar iets beter zijn geworden lijkt me.

ik heb hem er nog steeds niet op kunnen betrappen, die heeft volgens mij gewoon 2 jaar stilgestaan in utreg.
Fysiek wel sterker geworden maar de supporters daar waren maar wat blij dat ze van hem af waren. Zegt ook wel iets lijkt me

dizzhead

Citaat van: veroen op maart 13, 2014, 11:56:56
ik heb hem er nog steeds niet op kunnen betrappen, die heeft volgens mij gewoon 2 jaar stilgestaan in utreg.
Fysiek wel sterker geworden maar de supporters daar waren maar wat blij dat ze van hem af waren. Zegt ook wel iets lijkt me

Een pure vleugelspeler in een 442 of 451 systeem laten spelen. Dat zegt wat.

The Prominence

Citaat van: dizzhead op maart 13, 2014, 12:01:18

hij komt bij ons wel beter tot zijn recht, ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen morgen.

wiekie1969

je kunt hem beter wat steunen morgen ipv afzeiken, tegen rkc kan hij het niveau wel aan!

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op maart 13, 2014, 12:01:18
Juist... Veroordelen omdat hij daar al veroordeeld werd is wat te gemakkelijk. Ik ben benieuwd morgen, hopelijk bewijst ons Bobbie alle kritikasters het tegendeel |:)

wiekie1969

Citaat van: dit is mien club op maart 12, 2014, 16:29:03
Klopt vielen beide al in de eerste helft uit.

Het wordt een hele zware kluif gewoon zorgen dat je binnen 10 minuten een goal maakt.

waarom? je kunt ook in de blessuretijd nog scoren zoals tegen roda jc.

wiekie1969

Wat een slap gelul van sommigen hier zeg! :zucht. De laatste 5 wedstrijden zijn niet verloren door cambuur en dan zullen we morgen zeker ineens wel van dat rkc verliezen? Kom op man, die lui hebben 53 goals tegen! Gas geven net zoals alle thuiswedstrijden tot nu toe, dan blijven de 3 punten hier in Leeuwarden :thumbsup

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op maart 13, 2014, 12:24:39

waarom? je kunt ook in de blessuretijd nog scoren zoals tegen roda jc.

Dat overleef ik niet nog een keer, doe maar liever 2x binnen het eerste half uur.
Area 58