Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

NEC - SC Cambuur [05-04-14]

Gestart door Len Cantello, maart 06, 2014, 13:28:30

Vorige topic - Volgende topic

MotM NEC - Cambuur

Leonard Nienhuis
51 (69.9%)
Wout Droste
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (6.8%)
Mart Dijkstra
2 (2.7%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
14 (19.2%)
Paco van Moorsel
0 (0%)
Marcel Ritzmaier
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jody Lukoki
0 (0%)
Elvis Manu
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.4%)

Totaal aantal stemmen: 71

Stemmen gesloten: april 12, 2014, 11:47:22

Goutum

Zijn nu wel veilig. Zelfs als RKC nog 6 punten haalt staan we er nog boven!

Dokkumer

Citaat van: Unknown op april 05, 2014, 21:40:38
sja ze lopen niet op ons in en wij lopen een puntje uit op hopelijk rkc en roda, maar dat weten we morgen pas.
En weer een wedstrijd dichter bij de finish! Dus ja met het puntje ben ik uiteindelijk wel tevreden.

Mag ik de MotM titel vanavond aan Nienhuis geven? GEWELDIGE partij!

Cambuur Groningen

En zie nu dat Kowet ook achterstaat. Prima zo

kgscc

NEC komt niet veel dichterbij de veilige plaatsen. Wij lijken tevreden met een puntje, toch jammer. Zeker als je een man meer hebt.

scclwd

Gvd we kunnen niet eens een team opstellen volgende week dankzij klootzak wiedemeijer. Ben in 90 minuten 20 jaar ouder geworden. Verschrikkelijk. Geen stem meer over. Moeten we nu blij zijn met een punt?

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2014, 21:42:12
En weer een wedstrijd dichter bij de finish! Dus ja met het puntje ben ik uiteindelijk wel tevreden.

Mag ik de MotM titel vanavond aan Nienhuis geven? GEWELDIGE partij!

Keepte inderdaad goed, maar vond El Makrini ook indrukwekkend spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op april 05, 2014, 21:43:35
Gvd we kunnen niet eens een team opstellen volgende week dankzij klootzak wiedemeijer. Ben in 90 minuten 20 jaar ouder geworden. Verschrikkelijk. Geen stem meer over. Moeten we nu blij zijn met een punt?
Ja concurrentie loopt niet in, we zijn weer een wedstrijd dichterbij de streep.... Ik ben wel tevreden. En in zo'n korte periode met een man meer de zege naar ons toe trekken kunnen we nog niet.

De trofee lullo van de week mag nu wel naar Reinoldje, die man laat zelfs een bingoavond uit de hand lopen!

Cambuur Groningen

Help me even: Geschorst Makrini, Ritzmaier en Bijker volgende week? of Paco ook nog?

kgscc

Citaat van: Cambuur Groningen op april 05, 2014, 21:45:42
Help me even: Geschorst Makrini, Ritzmaier en Bijker volgende week? of Paco ook nog?
Paco kreeg zijn derde kaart, dus niet geschorst.

pvanbuijtene

Citaat van: Cambuur Groningen op april 05, 2014, 21:45:42

Wat ritzmaier aan t doen was.... duidelijk op zoek naar een gele kaart leek wel .. domme overtresingwn.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: pvanbuijtene op april 05, 2014, 21:47:22
Wat ritzmaier aan t doen was.... duidelijk op zoek naar een gele kaart leek wel .. domme overtresingwn.

Had de hele wedstrijd al van die kleine overtredinkjes. Zó dom als je net met een man meer komt te staan!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Groningen

Citaat van: kgscc op april 05, 2014, 21:47:08
Paco kreeg zijn derde kaart, dus niet geschorst.
OK, nou Perreira voor Bijker is geen probleem. Dan Bakker d'r maar bij en dan??? Van Brakel, Bakker en van Moorsel lijkt me niet een oplossing. Dijkstra op middenveld? Ook niet echt mister Mobililteit...

marrumer

oke dan, hopen dat vitesse een slechte dag heeft volgende week  |:)

Holwerd voor Cambuur

Castillion werd hier ook genoemd, voor en halverwege het seizoen. Ben ik blij dat we die niet gehaald hebben :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Scc01

Hmm ik vraag me af of het wel een nadeel is dat we volgende week wat schorsingen hebben. Ik denk dat de wissels zich wel willen bewijzen. Ado wordt een belangrijke pot.