Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

rellen Ajax - cambuur

Gestart door speculeter, maart 09, 2014, 19:43:59

Vorige topic - Volgende topic

theben

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 13:14:28
Wat ik hier kom doen op dit forum. Ik zat uit nieuwsgierigheid mee te lezen en begon me te ergeren hoe  makkelijk jullie je in het slachtoffer rolletje plaatsen

je vecht met hen die dit ook willen ,maar de rest hoor je met rust te laten,,,toch

dizzhead

Wat ik hier kom doen op dit forum. Ik zat uit nieuwsgierigheid mee te lezen en begon me te ergeren hoe  makkelijk jullie je in het slachtoffer rolletje plaatsen
Ok, begrijpelijk. Maar logisch ook, dit is een Cambuur forum. Dit gebeurde er aan 'onze kant'. Maar, nogmaals, door dan te gaan roepen 'wzawzdb' versterkt je betoog over respect niet echt. Daarmee kom je inderdaad over als een 16-jarige internet provocateur.

SCCornjum

Citaat van: Rogers op maart 10, 2014, 12:41:02
Ik kan me het sentiment voorstellen, ik was erbij, maar ik probeer alleen maar aan te geven dat ik denk dat de burgemeester ons de toegang heeft ontzegd op grond van het Aggresieve gedrang voor de toegangspoort.

Was jij daar voor het hek tussen 15:00 en 15:30?
Voor dat hek stond op dat moment Leeuwarder politie in burger,
ook zij hadden geen idee waarom wij niet naar binnen mochten.
Watching Football Is Not A Crime

NRG

Citaat van: SportClubCambuur op maart 10, 2014, 12:58:47
Cambuur supporters zaten na aankomst bij de metro als ratten in de val, daarna in het buffervak voor het uitvak nogmaals. Hekken bleven dicht, veel mensen waren bang en wilden niets anders dan het 'veilige' stadion in. Aantal naar binnen, toen logischerwijs wat gedrang, maar al met al viel dit absoluut wel mee. De eigen Cambuur stewards en veiligheidscoördinator gaven dit ook aan. Zij stonden vooraan.

Na aanvang wedstrijd kwam de beslissing noodverordening pas door. Daarvoor veel onduidelijkheid, frustratie en angst.

Tussen 15:00 en 16:00 is er teveel gebeurd door onhandige uitstap locatie en niet goed handelen op de ontstane situatie...noodverordening volgens AT5 voor 4 uur al afgekondigd. Waarom het dan zo lang moet duren voordat dit duidelijk is..

Wij zijn misschien 20 seconden voor dat de hekken dichtgingen naar binnengegaan. Kwamen toen vast te zitten voor de draaihekjes waar kaarten gescand worden. Mochten niet naar binnen. Arena personeel had werkelijk geen idee.  Paar keer gevraagd wat nou de bedoeling was. Er werd steeds aangegeven dat de boel wat moest kalmeren, en dat dan iedereen met een kaart naar binnen mocht. Uiteindelijk mochten wij vlak voor aanvang naar binnen. Het was nog steeds de bedoeling dat de rest zou volgen. Maar tot mijn verbazing kwam er niemand meer.

Inglorious Bastard

Hier op 410 een gejatte SCC sjaal, lekker sneu sjaaltjes afritssellen er liepen voor de Arena voornamelijk vaders met kinderen met scc sjaaltjes om.

Sent from my HTC One using Tapatalk

drg

Dit heeft niks met arrogantie en slachtoffer uithangen te maken, dit heeft er mee te maken dat supporters (van wat ik begrepen heb) bij het stadion door de ME bij elkaar gebeukt werden om vervolgens door jullie aanhang bestoken te worden als schietschijf zijnde. Er liep een hoop onschuldige moeders en kinderen langs en ook veelal oudere mensen.

Maar kennelijk vind je dat geen slachtoffers van asociaal gedrag, dat meisje dat afgevoerd werd zal het er zelf ook wel van gemaakt hebben zeker.

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op maart 10, 2014, 12:48:40
waar te luisteren john? Linkje?

Omrop Fryslan. Linkje plaatsen lukt me niet.

S(CC)upporter

Gadverdamme, iedereen wacht af behalve onze burgermeester.  :R

oargemaster Crone fan Ljouwert is benaud dat de rellen fan snein yn Amsterdam grutte gefolgen hawwe sille foar Cambuur. Neffens him kinne de rellen der foar soargje dat Cambuur-supporters tenei altyd mei in ferplichte bus-komby nei útwedstriden moatte. Hie wie der wiis mei dat sa'n ferplichte regeling der snein net wie en dat elk mei eigen ferfier nei Amsterdam koe. Neffens him is dêr misbrûk fan makke.

By de rellen yn in sintrum fan Amsterdam waarden tolve minsken oppakt: tsien fan Cambuur en twa fan Ajax.

Neffens de plysje yn Amsterdam wiene benammen de Ajax-supporters oanstichters fan it geweld, mar Crone hâldt der bot rekken mei dat ek Cambuur-oanhingers harren misdroegen hawwe.

S(CC)upporter

Collingwood

Citaat van: S(CC)upporter op maart 10, 2014, 13:47:07

oargemaster Crone fan Ljouwert is benaud dat de rellen fan snein yn Amsterdam grutte gefolgen hawwe sille foar Cambuur. Neffens him kinne de rellen der foar soargje dat Cambuur-supporters tenei altyd mei in ferplichte bus-komby nei útwedstriden moatte. Hie wie der wiis mei dat sa'n ferplichte regeling der snein net wie en dat elk mei eigen ferfier nei Amsterdam koe. Neffens him is dêr misbrûk fan makke.

By de rellen yn in sintrum fan Amsterdam waarden tolve minsken oppakt: tsien fan Cambuur en twa fan Ajax.

Neffens de plysje yn Amsterdam wiene benammen de Ajax-supporters oanstichters fan it geweld, mar Crone hâldt der bot rekken mei dat ek Cambuur-oanhingers harren misdroegen hawwe.

Dit slaat toch alles  8P.
Kalmte alleen kan u redden.

NRG

Citaat van: S(CC)upporter op maart 10, 2014, 13:47:07

Of te wel, de lokale driehoek gaat vanaf nu bij overleg met de ontvangende club alleen nog maar buscombi's adviseren  :R

SCCornjum

Daar komt ie dan film van 15 minuten Centrum Amsterdam.
Misdragingen ik zie ze niet..
http://www.youtube.com/watch?v=hAFLDKPtDEU
Watching Football Is Not A Crime

drg