Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
51 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

rellen Ajax - cambuur

Gestart door speculeter, maart 09, 2014, 19:43:59

Vorige topic - Volgende topic

ForzaCambuur1

Citaat van: Tukker op maart 10, 2014, 18:59:07
Ik ben ook benieuwd of Cambuur dan deze kosten weer vergoed krijgt van Ajax

Dat lijkt me heel lastig!

Lore

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 10, 2014, 19:00:03
Goed om te zien hoe snel en adequaat Cambuur handelt en duidelijk de kant van de eigen supporters kiest  :thumbsup

Amen! Cambuur handelt tot nu toe echt uitstekend. Ik hoop dat ze ook samen met de supportersverenigingen zullen optrekken tegen Ajax richting de KNVB

Tukker

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 10, 2014, 19:00:03
Goed om te zien hoe snel en adequaat Cambuur handelt en duidelijk de kant van de eigen supporters kiest  :thumbsup
Mag inderdaad ook wel eens gezegd worden  :thumbsup

Niet altijd alleen maar azijnpissen  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cor

_O_ :thumbsup
Citaat van: Len Cantello op maart 10, 2014, 18:16:12
Gelukkig was er in de jaren 80 en 90 nog geen social media op deze schaal. Dan hadden we na iedere uitwedstrijd dit circus meegemaakt.....

Zullen we nu maar verder met weer een finale, RKC thuis?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

SCC-J

Schandalig politieoptreden Amsterdam leidt tot ongeregeldheden

Cambuur heeft gisteren tegen Ajax een goed resultaat neergezet. De wedstrijd eindigde in een gelijkspel. 1-1. Over dit mooie sportieve resultaat wordt weinig gesproken. Iedereen heeft het over de ongeregeldheden die gisteren plaatsvonden. Supportersclub Cambuur Culture is van mening dat de politie Amsterdam grote fouten heeft gemaakt. Deze fouten liggen in onze ogen aan de basis van de ongeregeldheden van gisteren. Hierna doen wij ons verhaal.

http://cambuurculture.nl/wordpress/schandalig-slecht-politieoptreden-amsterdam-leidt-tot-ongeregeldheden/

Len Cantello

Citaat van: F.(old label) op maart 10, 2014, 18:54:00
weet ik zelf maar al te goed als altijd goed willende Cambuur supporter!!! of nie dan Len Cantello!!!
Jazeker, ouwe! Zo is't! Cambuur till' I die!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2014, 17:47:50

Clubliefde laat zich door ons niet door succes leiden, juist door ellende wordt de liefde voor onze club groter.

_O_

DayDreamer

Citaat van: Lwdscc op maart 10, 2014, 18:51:27
''Alle supporters die gister door de ongeregeldheden rondom Ajax – SC Cambuur zijn gedupeerd krijgen het volledige aankoopbedrag van hun toegangskaart (á € 26,50) terug.  Supporters die met de buscombi zijn afgereisd naar Amsterdam krijgen de kosten van hun toegangskaart én busreis retour (á € 30,00 of € 35,00).

Om dit in goede banen te leiden wordt een speciale avond georganiseerd waar gedupeerde supporters (op vertoon van hun uitkaart) het aankoopbedrag terug kunnen krijgen.  Deze avond staat gepland op woensdag 19 maart van 17:00 – 20:00 uur op het kassaplein.''

Als Cambuur dit zelf moet/gaat betalen wil ik het niet eens terug hebben.

Cambuur LWD

Citaat van: DayDreamer op maart 10, 2014, 19:49:03

Ik ook niet! Ten eerste kan Cambuur het geld zelf goed gebruiken en ten tweede is het de schuld van de Gemeente Amsterdam.

Hoop dat velen ons gaan volgen! 

Wel een mooi gebaar van Cambuur!  _O_

Dokkumer

Respect daarvoor, gelukkig denken er meer zo over. Kans is heel groot dat Ajax hier niet voor opdraait, omdat zij de schade aan de hekken immers ook op Cambuur willen verhalen.

Ik kan natuurlijk bij niemand in de portemonnee kijken, maar als je het een beetje kunt missen roep ik iedereen op om hetzelfde te doen als bovenstaande poster.

Dokkumer

En verder, laatste waarschuwing. Discussie prima, maar hang niet de internethooligan uit. Berichten gaan nu gefilterd worden en bij herhaling worden er (tijdelijke) bans uitgedeeld.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: F.(old label) op maart 10, 2014, 18:54:00
Ik denk zelf dat veel jongens een 'top' dag hebben gehad, en dan spreek ik even niet over de normale supp.!

Jammer dat daar de goedwillende supporters onder moeten lijden. Misschien heeft Rottumerplaat nog wel wat ruimte voor een "topdag"?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Ik ook niet.
Ik hoop dat meer supporters dit voorbeeld volgen.
Cambuur kanhet geld wel gebruikenen kan hier ook niets aan doen.

Lore

Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2014, 20:06:01
En verder, laatste waarschuwing. Discussie prima, maar hang niet de internethooligan uit. Berichten gaan nu gefilterd worden en bij herhaling worden er (tijdelijke) bans uitgedeeld.

Vind je vriendin het ook sexy als je zo streng spreekt?  :hein

moodygrunn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 10, 2014, 20:06:17
Jammer dat daar de goedwillende supporters onder moeten lijden. Misschien heeft Rottumerplaat nog wel wat ruimte voor een "topdag"?
Idd, weiland regelen, tribunes omheen etc. Die topdag niet op andermans topdagen aub
In Henk en Sandor we trust