Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 3 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde

rellen Ajax - cambuur

Gestart door speculeter, maart 09, 2014, 19:43:59

Vorige topic - Volgende topic

skaaver

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 17:10:31
Tja men zal echt niet aangeven dat het bedrag 39.431, 69 is of 40.285,17.. Die bedragen zijn een redelijke indicatie van de schade.

Nee daar geloof ik geen snars van, zeker toevallig altijd op 10.000en euro's afgerond, ze roepen maar wat jeuh!

Utekleitrokken

Citaat van: skaaver op april 29, 2014, 17:56:27
Nee daar geloof ik geen snars van, zeker toevallig altijd op 10.000en euro's afgerond, ze roepen maar wat jeuh!

En opgeteld met de schade van vorige week in de Kuip, is het 100.000. Of roep ik nu ook maar wat jeuh  :P

Holwerd voor Cambuur

Burgemeester van Amsterdam Eberhard van der Laan heeft zaterdag 75 supporters van N.E.C. Nijmegen naar huis gestuurd vanwege het uiten van antisemitische spreekkoren. Dat gebeurde nog voor de wedstrijd van de Nijmeegse club tegen Ajax in de Amsterdam ArenA begon.

N.E.C. laat op de clubsite weten afstand te nemen van de 'kwetsende spreekkoren'. Volgens de club zijn er echter ook supporters weggestuurd die zich niet schuldig hebben gemaakt aan de spreekkoren. Dat betreurt NEC ten zeerste.

"Gezien het belang van de wedstrijd is het zeer triest dat het zo moest verlopen", aldus de club. N.E.C. wil dat het incident wordt geëvalueerd.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Scc01

Ik las het al in de pauze. Het is te triest voor woorden dat supporters daar worden geweigerd. Die van der Laan maakt het steeds bonter.

Dokkumer

Waar herhaalde provocaties van de eigen "schatjes" met de regelmaat van de klok niet of halfzacht aan worden gepakt, worden acties van de gasten consequent hard aangepakt.

speculeter

DayDreamer

Die v/d Laan moet maar eens nadenken, elke keer als hij supporters wegstuurt spelen ze gelijk  8P

Marc S

Citaat van: DayDreamer op mei 04, 2014, 23:13:23
Die v/d Laan moet maar eens nadenken, elke keer als hij supporters wegstuurt spelen ze gelijk  8P

Misschien een soort van gerechtheid :P En als ze het zelf verpesten verliezen ze 5-1!  :_schater

Scc01

Citaat van: Marc S op mei 04, 2014, 23:27:04
Misschien een soort van gerechtheid :P En als ze het zelf verpesten verliezen ze 5-1!  :_schater

:_schater

SCCornjum

Opvragen rapport gemeente amsterdam aangaande wedstrijd ajax-Cambuur 9 Maart 2014
Afdeling openbare orde en veiligheid.(voetbalzaken)
020 5522048

Tot op heden niets ontvangen, iemand meer succes gehad?
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

NEC Nijmegen heeft een boze brief gestuurd naar Eberhard van der Laan, burgemeester van Amsterdam. Reden voor die brief is het besluit van de Amsterdamse politie om 81 fans van de Gelderse club nog voor het competitieduel met Ajax (2-2) terug naar Nijmegen te sturen.

Een deel van de NEC-supporters dat een kaartje kocht voor de laatste Eredivisie-wedstrijd van het seizoen in de Amsterdam Arena werd al ruim voordat de wedstrijd begon door de politie in de hoofdstad teruggestuurd naar Nijmegen. De groep zou zich schuldig hebben gemaakt aan het roepen van antisemitische leuzen, reden voor de politie om in te grijpen. Het besluit van de politie zorgt in Nijmegen voor scheve gezichten.

"Ik sta voor, achter en naast de supporters", zegt NEC-directeur Bart van Ingen in gesprek met De Gelderlander. De club distantieert zich van de door supporters gescandeerde leuzen. "Maar deze ontvangst van de politie heeft wel als rode lap gewerkt. De supporters werden opgewacht door een peloton ME, een arrestatieteam en videosurveillance."

"Bij het uitstappen zijn met een camera één voor één opnames gemaakt van de supporters. Ik kan je video-opnames laten zien; als ik zó behandeld zou worden, zou ik zelf ook naar huis willen. Ze deden alsof het duizend zware risicosupporters waren", aldus Van Ingen tegenover de krant.
Watching Football Is Not A Crime

piene hassus

ajax mut sien eigen "suppotters" mar us gaan filme

SCC-J

Citaat van: SCCornjum op mei 09, 2014, 12:28:41
Opvragen rapport gemeente amsterdam aangaande wedstrijd ajax-Cambuur 9 Maart 2014
Afdeling openbare orde en veiligheid.(voetbalzaken)
020 5522048

Tot op heden niets ontvangen, iemand meer succes gehad?

Rapport is nu een 3e partij mee bezig dit zal ook openbaar worden gemaakt.

marrumer

wat triest.... joden aan het gas roepen mag niet maar stenen gooien op supporters wel?

Lore

Citaat van: marrumer op mei 09, 2014, 12:49:23
wat triest.... joden aan het gas roepen mag niet maar stenen gooien op supporters wel?

"Joden aan het gas roepen" mag inderdaad niet. Stenen gooien zeker wel, maar als je ze gericht op mensen of bezittingen gooit, dan weer niet!