Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 4 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

SC Cambuur - Vitesse [12-04-14]

Gestart door Len Cantello, maart 21, 2014, 07:42:17

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Vitesse

Leonard Nienhuis
1 (1.1%)
Wout Droste
1 (1.1%)
Martijn van der Laan
7 (7.4%)
Mart Dijkstra
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1.1%)
Erik Bakker
1 (1.1%)
Martijn Barto
41 (43.6%)
Paco van Moorsel
6 (6.4%)
Bartolomew Ogbeche
2 (2.1%)
Elvis Manu
0 (0%)
Jody Lukoki
34 (36.2%)
Bob Schepers
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 94

Stemmen gesloten: april 20, 2014, 08:13:14

dit is mien club

ik ben heel bang voor een afstraffing.

Ik zou mulders er op het midden veld bij zetten.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dizzhead

Citaat van: dit is mien club op april 10, 2014, 16:34:37

Ach een seizoen met hoogte- en dieptepunten, punt naar voren, punt naar achteren, gebrek aan scherpte in de punt, punten wel verdiend maar niet ontvangen en punten genoeg voor handhaving. Mijn punt is, een afstraffing heeft er nog niet bijgezeten. Dus het zou zomaar kunnen. Maar toch denk ik aan 3 punten...

Cambuur Groningen

Citaat van: Bernardo op april 10, 2014, 11:53:29
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  2 min.
Vermoedelijke opstelling #Cambuur
Nienhuis; Droste,Dijkstra,VdLaan,Pereira; Bakker,Barto,VMoorsel; Lukoki,Ogbeche,Manu #CAMVIT
Ik moet zeggen verrassend, maar ik zie het wel zitten

Bascambuur

Citaat van: dizzhead op april 10, 2014, 16:45:47
Ach een seizoen met hoogte- en dieptepunten, punt naar voren, punt naar achteren, gebrek aan scherpte in de punt, punten wel verdient maar niet ontvangen en punten genoeg voor handhaving. Mijn punt is, een afstraffing heeft er nog niet bijgezeten. Dus het zou zomaar kunnen. Maar toch denk ik aan 3 punten...
Hier heb je toch een goed punt.

Tukker

Citaat van: Cambuur Groningen op april 10, 2014, 17:52:01
Ik moet zeggen verrassend, maar ik zie het wel zitten
Ach, meer dan verliezen kunnen we niet. En wie weet wat het oplevert. Ik hoop op een spannende wedstrijd.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

carlo de leeuw

ach we spelen 11 tegen 11 en de bal is rond, bovendien zullen de spelers geconcentreerd zijn met deze opstelling en even uit de sleur van de laatste, toch wat voorspelbare, wedstrijden.

Destroyer

Één ding is zeker, de twaalfde man is hard nodig! Drie punten is veilig, een punt bijna en als je verliest kan het nog spannend worden afhankelijk van wat je competitie genoten doen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCdrachten

Citaat van: dit is mien club op april 10, 2014, 16:34:37

Je mag toch niet met 12 man spelen  :proost

sunderland

Snap niet dat iedereen zo bang is voor vitesse . wij spelen thuis en zijn thuis iedere wedstr dit seiz minimaal gelijkwaardig geweest aan iedere tegenstander .Voorin spelen topper Manu en Ogbeche en lukoki .Denk dat alleen Makrini niet te vervangen is .Achterin staat het het hele seiz als een huis .En dan heb je nog de 12e man die zeker op zaterdag avond na  :proost veel lawaai maakt

carlo de leeuw

Citaat van: sunderland op april 10, 2014, 22:19:26
Snap niet dat iedereen zo bang is voor vitesse . wij spelen thuis en zijn thuis iedere wedstr dit seiz minimaal gelijkwaardig geweest aan iedere tegenstander .Voorin spelen topper Manu en Ogbeche en lukoki .Denk dat alleen Makrini niet te vervangen is .Achterin staat het het hele seiz als een huis .En dan heb je nog de 12e man die zeker op zaterdag avond na  :proost veel lawaai maakt
niet zozeer bang voor Vitesse, want die zitten ook niet in hun beste periode maar Cambuur mist gewoon erg veel basis spelers in 1 wedstrijd. we zullen het zien.

PePe

Deze wedstrijd is nog belangrijker dan die van 26-1. Een alles of niets wedstrijd!!

TM

Treb

Als NAC morgen verliest zijn we een heel eind.  :thumbsup

Lore

Citaat van: Tukker op april 10, 2014, 18:29:09
Ach, meer dan verliezen kunnen we niet. En wie weet wat het oplevert. Ik hoop op een spannende wedstrijd.

pffffff, wat een geruststelling !  :devil

Lore

Citaat van: PePe op april 11, 2014, 00:01:21
Deze wedstrijd is nog belangrijker dan die van 16-1. Een alles of niets wedstrijd!!

huh? hoezo?