Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 86
  • Total: 87
  • fred
86 gasten, 1 lid
fred

SC Cambuur - Vitesse [12-04-14]

Gestart door Len Cantello, maart 21, 2014, 07:42:17

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Vitesse

Leonard Nienhuis
1 (1.1%)
Wout Droste
1 (1.1%)
Martijn van der Laan
7 (7.4%)
Mart Dijkstra
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1.1%)
Erik Bakker
1 (1.1%)
Martijn Barto
41 (43.6%)
Paco van Moorsel
6 (6.4%)
Bartolomew Ogbeche
2 (2.1%)
Elvis Manu
0 (0%)
Jody Lukoki
34 (36.2%)
Bob Schepers
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 94

Stemmen gesloten: april 20, 2014, 08:13:14

Unknown

hij zal wel 26-1 bedoelen..maar dan nog ben ik het niet met hem eens.. laatste wedstrijd is ado thuis. dat kan de alles of niets wedstrijd worden...net alsof als we thuis van vitesse verliezen we nacompetitie spelen. we mogen ze ook allemaal verliezen, maar dan ben je afhankelijk van de rest.
Zeker geen alles of niets pot. maar wel erg aangenaam als we winnen. dan zijn we definitief veilig!

papagaaiensoep

Ik kniep em toch wel wat. RKC is m.i. in staat minimaal 6 punten te halen tegen PEC (voetbalt nergens meer voor, richt zich op beker) en Akkrum (beter voor de club als SCC deruut vliegt). Verliezen tegen Vitesse en een, vrees ik, nederlaag tegen Feyenoord betekent een enorme druk op de pot tegen ADO. ALS dit scenario zich althans voordoet. De wedstriid tegen Vitesse zie ik met spanning tegmoet, maar de uutslag van RKC tegen PEC miskien nog wel meer.

pvanbuijtene

Ons doelsaldo is veel beter..... hebben 7punten nodig.
Daaenaast moet nac vanavond uit bij groningen... as ze die gewoin verliezen blijven ze onder ons en is wedsrrijd erna tegen rkc thuis... wie ook wint... is goed voor ons... daarna moet nac uit bij psv... die blijven ook wel onder ons en anders rkc wel

John Hiatt

Vanavond Grunn NAC, is te hopen dat Grunn wint. Dan komt er vreselijk veel druk op NAC-RKC van volgende week. Cambuur is veilig!

Cambuur058

Marc S

speculeter

Unknown

dat is nog triester dan wij eerder dit seizoen.
In deze beslissende fase zie je toch wel dat er meer uit support is...maar 7...schaam je.

Marc S

Citaat van: peter op april 11, 2014, 15:30:49
Nee...dkv. :wall

Was meer bedoelt als een serieus snap zelf ook wel dat het Vitesse is. Maar een ploeg dat bovenin mee draait mag je toch van verwachten dat ze met meer komen?

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

J.Abma

Citaat van: Collingwood op april 11, 2014, 16:02:09
Henk de Jong over de wedstrijd (wel in het Fries  :devil)

Een serieus 'verbeterpuntje' gevonden :D

J.Abma

Citaat van: Marc S op april 11, 2014, 15:43:04
Maar een ploeg dat bovenin mee draait mag je toch van verwachten dat ze met meer komen?
Zou je wel verwachten idd, heb alleen de indruk dat het in Arnhem zeer matig leeft het hele voetbal, weinig echte binding, sfeer etc. Kan ik mij ook wel iets bij voorstellen gezien de wisseling van spelers, technische staf, Chelsea 7 etc.

Tanjajeah

Citaat van: John Hiatt op april 11, 2014, 13:34:45
Vanavond Grunn NAC, is te hopen dat Grunn wint. Dan komt er vreselijk veel druk op NAC-RKC van volgende week. Cambuur is veilig!

Deze wedstrijd, Groningen-NAC,  is een belangrijke voor Cambuur. Waarom? Als NAC verliest hebben wij genoeg aan een punt in de laatste 3 wedstrijden. Dan is een gelijkspel tegen Vitesse dus voldoende voor definitieve handhaving!

Dit komt omdat Nac en RKC nog tegen elkaar moeten. En ervan uitgaande dat RKC dit weekend 3 punten pakt, wat ik vermoed.
Dan heeft RKC dus 33 punten. Zij moeten dan volgende week tegen NAC, dat als het dus vanavond verliest op 34 punten blijft.

Wint NAC van RKC dan blijft RKC op 33 punten. RKC kan dan dus maximaal 36 punten halen als ze de laatste wedstrijd van het seizoen winnen. Wij hebben nu al 36 punten maar veel beter doelsaldo>> handhaving!

Wint RKC van NAC dan blijft NAC op 34 punten. NAC kan dan dus maximaal 37 punten halen als ze de laatste wedstrijd van het seizoen winnen. Daarom hebben we 1 punt nodig; dan hebben wij ook 37 punten, maar een beter doelsaldo>> handhaving!

Bij een gelijkspel van RKC en NAC komt RKC op 34 punten en die kunnen dan dus maximaal op 37 punten komen indien de laatste wedstrijd gewonnen wordt. Ook dan geldt weer het bovenstaande; scoren wij die laatste wedstrijden nog een punt dan zijn we veilig, want ook een beter doelsaldo dan RKC.

Tanjajeah

Nog een aanvulling op bovenstaande:

Mocht RKC dit weekend punten laten liggen tegen Zwolle dan is een punt in de laatste 3 wedstrijden natuurlijk ook genoeg. Maar die wedstrijd is pas zondag, dus na Cambuur-Vitesse. En daarom; als NAC vanavond verliest kan bij Cambuur de vlag uit en het feest losbarsten als we gelijkspelen tegen Vitesse.

Shar

Citaat van: Tanjajeah op april 11, 2014, 18:09:52
Deze wedstrijd, Groningen-NAC,  is een belangrijke voor Cambuur. Waarom? Als NAC verliest hebben wij genoeg aan een punt in de laatste 3 wedstrijden. Dan is een gelijkspel tegen Vitesse dus voldoende voor definitieve handhaving!

Dit komt omdat Nac en RKC nog tegen elkaar moeten. En ervan uitgaande dat RKC dit weekend 3 punten pakt, wat ik vermoed.
Dan heeft RKC dus 33 punten. Zij moeten dan volgende week tegen NAC, dat als het dus vanavond verliest op 34 punten blijft.

Wint NAC van RKC dan blijft RKC op 33 punten. RKC kan dan dus maximaal 36 punten halen als ze de laatste wedstrijd van het seizoen winnen. Wij hebben nu al 36 punten maar veel beter doelsaldo>> handhaving!

Wint RKC van NAC dan blijft NAC op 34 punten. NAC kan dan dus maximaal 37 punten halen als ze de laatste wedstrijd van het seizoen winnen. Daarom hebben we 1 punt nodig; dan hebben wij ook 37 punten, maar een beter doelsaldo>> handhaving!

Bij een gelijkspel van RKC en NAC komt RKC op 34 punten en die kunnen dan dus maximaal op 37 punten komen indien de laatste wedstrijd gewonnen wordt. Ook dan geldt weer het bovenstaande; scoren wij die laatste wedstrijden nog een punt dan zijn we veilig, want ook een beter doelsaldo dan RKC.

Die vlieger gaat volgens mij niet helemaal op. NAC heeft een doelsaldo van -8, wij van -6. Bovendien heeft NAC meer gescoord. Als we beiden op 37 punten eindigen kan het doelsaldo ook zo mar in ons nadeel uitwerken.