Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Selectie seizoen 2014/2015

Gestart door zeewolde, maart 21, 2014, 11:21:36

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Logisch dat zij de contracten proberen te verlengen, maar betekent dit dat ook dat als de spelers niet willen dat zij dan verkocht worden in de zomer?

dizzhead

Citaat van: Lore op maart 26, 2014, 20:12:03
Logisch dat zij de contracten proberen te verlengen, maar betekent dit dat ook dat als de spelers niet willen dat zij dan verkocht worden in de zomer?
In ieder geval dat ze met geïnteresseerden om tafel gaan. If the price is right...

Drumfather SCC

SC Cambuur heeft de opties in de contracten van Johnny de Vries, Alexander Christovao, Bart van Brakel, Tim Coremans en Jeremy de Graaf niet gelicht. De contracten van dit vijftal lopen aan het einde van dit seizoen af.

Het niet lichten van deze opties is nog geen definitief afscheid, de mogelijkheid bestaat dat de club nog met een aantal van deze spelers in gesprek gaat over een verlenging van de samenwerking.

Eerder werd al bekend dat de optie in het contract van aanvoerder Ramon Leeuwin wel werd gelicht, waardoor hij nog een jaar langer onder contract staat in Leeuwarden  |:) HOPPA  |:)

Johnny de Vries => Terecht
Alexander Christovao => Persoonlijk vind ik het jammer
Bart van Brakel => Vind ik persoonlijk ook jammer
Tim Coremans => Terecht
Jeremy de Graaf => Terecht

AL

Citaat van: Drumfather SCC op maart 27, 2014, 17:12:58
SC Cambuur heeft de opties in de contracten van Johnny de Vries, Alexander Christovao, Bart van Brakel, Tim Coremans en Jeremy de Graaf niet gelicht. De contracten van dit vijftal lopen aan het einde van dit seizoen af.

Het niet lichten van deze opties is nog geen definitief afscheid, de mogelijkheid bestaat dat de club nog met een aantal van deze spelers in gesprek gaat over een verlenging van de samenwerking.

Eerder werd al bekend dat de optie in het contract van aanvoerder Ramon Leeuwin wel werd gelicht, waardoor hij nog een jaar langer onder contract staat in Leeuwarden  |:) HOPPA  |:)

Tim Coremans => Terecht

Allen komen in mijn ogen (zwaar) tekort voor eredivisie.
v Brakel zou nog wel eens kunnen blijven.
De rest is leuk voor topklasse/onderkant jupiler league.

Marc S

Tim Coremans => Terecht

Christavao vind ik persoonlijk ook erg jammer.

moodygrunn

Tim Coremans => Terecht

Jij weet dat dit niet automatisch een vertrek van de spelers betekent? Hooguit dat het contract niet onder dezelfde/verbeterde voorwaarden verlengd wordt. Het geeft de club in ieder geval nog een kans om een andere aanbieding te doen.
Ik vind dat de club de juiste keuzes maakt. Alle spelers hierboven, met uitzondering van Leeuwin zijn derde keus op hun positie. Dat is voor de club een extra last en voor die betreffende speler ook redelijk uitzichtloos. Mijns inziens zou een derde keus voor een willekeurige positie altijd ingevuld moeten worden door een speler uit de A1 (of beloften) en niet een speler van buitenaf.
In Henk en Sandor we trust

Hilversum voor Cambuur

Je hebt toch sowieso een derde keeper nodig? Ik vind Zeinstra iig een zeer sterke 2e!

Jammer van Van Brakel (zit denk ik toch wel meer in) rest kan ik vrede mee hebben! Op naar een super sterke selectie  |:)

Hilversum voor Cambuur

Wat gaat er gebeuren met Mulders, Pereira en Feldballe? Zie Pereira graag behouden blijven!

Cambuur058

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 27, 2014, 17:57:23
Je hebt toch sowieso een derde keeper nodig? Ik vind Zeinstra iig een zeer sterke 2e!

Jammer van Van Brakel (zit denk ik toch wel meer in) rest kan ik vrede mee hebben! Op naar een super sterke selectie  |:)
Coremans heeft GEEN amateur-contract he! Omdat Zeinstra nu ook een profcontract heeft is het voor een club als Cambuur veel beter om 2 profcontracten (Nienhuis, Zeinstra) en 1 amateurcontract te hebben (niet bekend)

Cambuur058

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 27, 2014, 17:59:05
Wat gaat er gebeuren met Mulders, Pereira en Feldballe? Zie Pereira graag behouden blijven!
Pereira heeft een aflopend contract en zijn contract moet dus verlengd worden, geen opties in huidige contract

Mulders heeft een amateurcontract

Feldballe heeft een contract dat doorloopt tot volgend seizoen, die blijft dus sowieso tenzij hij verkocht word in de transferperiode of Cambuur zijn contract ontbind maar dat lijkt me onlogisch

piene hassus

Fan disse namen Pereira en Christovao houwe svp

speculeter

Perreira blijven
rest mag mooi weg.

Hilversum voor Cambuur

Ongelooflijk dat Feldballe gelijk een tweejarig contract heeft gekregen eigenlijk. Best een wilde gok?

Galdiano

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 27, 2014, 23:18:31
Ongelooflijk dat Feldballe gelijk een tweejarig contract heeft gekregen eigenlijk. Best een wilde gok?

Want? Veel spelers tekenen vaak voor twee jaar. Als hij al doorbrak was je hem na een jaar kwijt!
Pure pech, veel supporters waren op training van hem gecharmeerd, maar het lukt hem gewoon niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

veroen

laten we wel even beetje reeel blijven met zijn allen.
Worden hier namen genoemd van spelers die bij bv twente tegen de basis aan zitten en waar dikke transfersommen voor betaald zijn en wat te denken van Kishna? Doe toch even beetje normaal!
Daarnaast ga je nu toch niet scouten op topklasse niveau, top JL kan nog maar lager dan dat echt niet hoor!